• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O en precies die schoenen eronder xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik knik even als Danny zegt dat die zich om gaat kleden en hij is snel weer teug. Ik bekijk hem even,die kleding staat hem echt goed. 'Leuke kleren'zeg ik en glimlach. Eigenlijk zijn ze gewoon leuk omdat ze goed bij hem staan. Ik kijk even naar mijn zwembroek die ook nogal irritant zit. 'Nou ik denk dat ik me ook maar even om ga kleden dan'zeg ik lachend en sta op. Ik loop gauw naar mijn tent en doorzoek mijn koffer naar wat leuke kleding.

    Danny

    "Okee." Zeg ik glimlachend als Drew wegloopt.
    Wacht, leuke kleren? Ik?
    Ik kijk even naar wat ik aan heb. O, oké...
    Ik sta op en loop wat naar het gras toe, en ik ga liggen. Ik sluit mijn ogen en wacht tot Drew terug is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik vindt uiteindelijk een korte broek met eenshirt. Ik pak mijn zonnebril en loop terug naar Danny. 'Ben ik weer'mompel ik en kijk even naar hem. Hij ligt me zijn ogen gesloten wat mij de kans geeft hem weer goed te bekijken. Stiekem vindt ik het jammer dat hij nu een shirt aanheeft,zijn buik was leuk om naar te kijken.

    Danny

    Ik lig nogsteeds met mijn ogen gesloten. Is hij nou nog niet terug?
    Ik haal mijn schouders op en doe mijn armen onder mijn hoofd. Drew is eigenlijk best aardig en zijn uiterlijk is ook niet mis.
    Ik glimlach even. Misschien worden wij wel goede vrienden.

    [Het komt het natuurlijk niet in zich op dat ze ook wat kunnen krijgen xD O btw hij hoorde Drew dus neit xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Hij schijnt me niet te horen dus ik ga naast hem zitten. Ik kijk nog even naar hem en duw hem daarna tegen zijn schouder aan. 'Jij bent ook doof' grinnik ik en ga daarna liggen.

    Danny

    Ik schrok van een duw tegen mijn schouder.
    Ik open mijn ogen en zie Drew daar. "Wacht, wat? Je was er wel al?" ik kijk hem aan. Hij is gaan liggen.
    "Doof? Half ja." zeg ik grinnikend en draai me op mijn zij en plaats mijn hande onder mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik als hij schikt. 'Tja je hoorde me niet,maar ik was der al wel ja'zeg ik lachend en draai mijn hoofd zodat ik naar hem kan kijken. Ik kijk even in zijn ogen,oke ik vonnd deze jongen dus echt leuk. Een glimlach komt op mijn gezicht. 'Trouwens,je had mijn vraag nog niet beantwoord omdat je geblt werd'zeg ik grijnzend.

    Danny

    "Eh..." Ik kijk Drew aan.
    "Welke vraag?" Ik kijk recht in zijn ogen.
    Wow, dat had ik nog nooit gedaan bij een jongen. Nou, bij een meisje trouwens ook niet.
    Hij heeft best mooie ogen om eerlijk te zijn.
    Snel kijk ik weg en voel mezelf blozen. Stop met blozen, stop het!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Wie je op dit moment leuk vindt?'zeg ik en ik zie hoe hij recht in mijn ogen kijkt. Hij kijkt gauw weg en bloost. Ik bijt op mijn lip zodat ik niet grinnik. Hij ziet er best schattig uit als hij bloost. Ik kijk nog steeds naar hem terwijl ik wacht op antwoord.

    Isabella

    'hij gaat niet mee,' zeg ik tegen Austin, Jayson en Jasmine. 'Dus dan zijn we met zijn vijven.' Ik kijk de andere aan. 'Zullen we dan maar naar het winkeltje gaan, anders staat Ian daar een beetje ongeduldig te zijn.' ik grinnik en pak weer Austin zijn hand vast.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "O, misschien een jongen hier op de camping." Zeg ik dan en kijk Drew even snel aan.
    Ja, misschien vind ik hem wel leuk, maari k moet hem eerst beter leren kennen, toch?
    Hij kijkt nogsteeds naar me, waardoor ik me een beetej akward ga voelen. Moet dat? Ik ontwijk zijn blik en ga op mijn rug liggen, dan kijk ik naar de lucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ben even de hondjes uitlaten ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik knik,'Jammer'zeg ik en draai me daarna om. Isabella pakt mijn hand weer en ik glimlach. We lopen met zijn alle weer terug richting het winkeletje. 'Ik dacht eigenlijk aan om te gaan bbqe en het kampvuur te houden op een soort eilandje waar weinig mensen komen,maar als Danny er niet is is het misschien een beetje lullig'zeg ik twijfelend tegen Isabella.
    Ik pak mijn mobiel en stuur gauw een smsje naar Danny.Heey gast waarom ga je niet mee?

    Andrew
    Ik knikte toen hij zei dat het misschien een jongen van de camping was.Ik kijk weer naar de lucht die helemaal blauw is en leg mijn handen onder mijn hoofd. Ik vond Danny leuk,daar kwam ik nu wel achter, maar ik wou het niet te snel doen. Eerst zou ik hem wat beter leren kennen en dan zien we vanzelf wel.