• -Gebaseerd op de serie Once Upon a Time van Edward Kitsis en
    Adam Horowitz.


    Ergens in het dorpje StoryBrooke, in Maine, wonen, schijnt het, dood normale mensen. Maar dit is niet zo, ze zijn allemaal afkomstig van een sprookje. Niemand weet dat. In een vorig leven waren ze prinsen, prinsessen, hoofdpersonen of grote slechteriken van sprookjes. Je kent ze wel, sneeuwwitje, doornroosje, roodkapje, belle en het beest...
    Één kind weet de waarheid, één kind, genaamd Henry. Hij heeft een boek van zijn juf gekregen waar alle sprookjes in staan. Hij weet wie wie is, wat het gevaar is...


    Dat was even een korte samenvatting van de serie in het echt. De serie is nog niet afgelopen, in september 2012 zal het weer verder gaan, het tweede seizoen



    Het speelt zich af in Storybrooke, dit jaar. Er lopen mensen rond van allerlei sprookjes. Misschien ben je wel sneeuwwitje, misschien wel een boze tovenaar. Wie weet, wie weet…
    Er is één jongen die het zeker weet; Henry. Maar geloof jij hem?

    We spelen met twéé bestaande mensen uit de serie, de rest is verzonnen. Henry is echt en zijn moeder, ze heeft hem geadopteerd, Regina mag men ook spelen. Zij was vroeger de heks uit Sneeuwwitje.
    Eén van jullie mag Henry spelen, een ander Regina, maar als er niemand hen wil spelen dan speelt iedereen hen gewoon, als je met diegene praat of zo. Henry is tien jaar oud.

    Regels:
    * Ik weet niet hoeveel mensen er deze serie kennen, maar het liefst alleen mensen die het verhaal kennen meedoen. Als je heel graag mee wil doen maar je kent het verhaal niet, dan moet je dit even overleggen. Als er te weinig kenners zijn, zal ik deze regel weghalen.
    * 16+ toegestaan, maar alsjeblieft houd het een béétje netjes.
    * Ik wil RPG-Ervaren mensen liever dan iemand zonder RPG ervaring. Overleg even met mij als je niet ervaren bent, toch graag wil meedoen.
    * Denk goed na over het meedoen, geef vakanties even door. Ik wil niet mensen die na 2 a 3 dagen al stoppen of iets in die trand.
    * Zorg dat er een verhaallijn blijft en dat niet iedereen maar met een persoon praat of zo. Ik zie heel vaak dat vrouwen alleen met mannen praten, meestal met specifiek één, dat is jammer. Daardoor loopt een RPG vaak vaag en gaat het uiteindelijk dood.
    * Ik zoek, omdat ik volgende week woensdag vijf weken op vakantie ga, iemand die voor die vijf weken even topics opent en zo, mijn personages zijn die vijf weken inactief. Ik hoop dat ik daarna weer goed wordt ontvangen, als er dan –hopelijk wel- nog leven in deze RPG zit. Als je zelf die vijf weken gewoon online kan komen, zeg het dan even. Anders zet ik voor vijf weken het topic stil.
    * Niet onnodige ruzies maken
    * Geen perfecte personages.
    * Gelieve ontopic te blijven, als het echt nodig is gebruik dan haakjes of streepjes.
    * Ga niet voor andere mensen spelen, dat mogen ze zelf doen.
    * Trek niet teveel aandacht, één keer iets belangrijker zijn dan de anderen is niet erg, maar niet constant.
    * Maak posts van minstens 3 regels.

    Invullen:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 10 of hoger. De meeste mensen zullen ook boven de 20 zijn, maak alsjeblieft er geen puberdorp van, dus het liefst 20 jaar of ouder, maar omdat Henry 10 is geef ik een uitzondering aan Henry.
    Uiterlijk: foto + evt beschrijving als het niet te zien is op het plaatje
    Karakter: Ik weet hoe lastig dit voor sommigen is, dus als je het wil aanzien en maar merken hoe hij/zij zich gedraagt, mag dit ook.
    Sprookjesfiguur: Welk figuur was je vroeger?
    Extra: Wil je nog wat kwijt over hem/haar? Dat kan hier.

    Gereserveerd:

    Erik door WillNotLearn

    Rollen:

    Prinsessen/A.V
    Emelina Lola Flores - Rapunzel - Nayade
    Laila Mijnenberg - Goudlokje - LostDreamz
    Madison Elisabeth Jackson - Sneeuwwitje - xEPONINEx
    Arya Duncan - Kleine Zeemeermin - Frodo
    Abbigail Sapphire Stone - Pocahontas - Sirens
    Kaylee Cheryl Harlings - Wendy - Aragog
    Caitlin Mcsilver - Alice - Survive
    Lily Ameliah Adams - Doornroosje - Aragog

    Prinsen/A.M.
    Daniël Emilio Scagotti - Alladin - WillNotLearn
    Mr. Grey - Rumplestilskin - Alladin
    Phill Edward Jhonson - Prins Philip (doornroosje) - WillNotLearn
    Zayn Samuel Bright - Jafar (alladin) - HurtedHeart
    Joel Max Caldwell - Peter Pan - Nayade
    Charles Flynn Maider - Flynn Rider (Rapunzel) - Alladin
    Devlin Eogan Gleidigh - Captain John Smith (Pocahontas) - Gancanagh
    Henry Mills - Geen - Alladin

    alleen de gereserveerden mogen nogJ invullen daarna zit het vol!





    TOPIC 2: Klik

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 juli 2012 - 21:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nee ik ken het niet maar het klinkt interesant dus mischien dat ik het nog een keer ga kijken aangezien ik toch al vakantie heb.


    Don't be like the rest of them, darling

    Frodo schreef:
    (...)


    Staat er al bij


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik doe hier niet aan mee, ik wilde het alleen even zeggen. Er zijn namelijk al te veel rpg's waar ik aan mee doe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeh sorry, niet gezien :X ik ken de serie trouwens ook niet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ken de serie niet, maar het ziet er wel leuk uit ^^
    Ehm, dan reserveer ik Rapunzel wel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ken de serie ook niet, maar het lijkt me een leuk verhaal en makkelijk genoeg te volgen. Ik zou best Mulan wel willen :3. Dus als het mag reserveer ik haar.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:54 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mag ik in plaats van doornroosje, sneeuwwitje?


    Now life has killed the dream I dreamed

    Ik ken de serie, maar geef je er dan een eigen draai aan? (:


    You are beautiful, you are love.

    Volledige naam:
    Madison Elisabeth Jackson
    Geslacht:
    vrouwelijk
    Leeftijd:
    22 jaar
    Uiterlijk:


    madison Heeft zwart haar en een best bleke huid. Haar ogen zijn lichtblauw met een donkerblauw randje aan de binnekant. Mensen vallen vaak voor haar ogen, en schoonheid.
    Karakter:
    Madison is een heel levendig persoon. Ze is altijd vrolijk en zoekt altijd naar het beste in mensen. Ze kan met iedereen overweg en heeft bijna nooit ruzie met iemand.
    Ze is een heel gevoelig meisje, ze vertrouwd mensen te snel, en wordt daarna vaak gekwetst. Maar ze verliest nooit haar positieviteit.
    Sprookjesfiguur: Sneeuwitje
    Extra:
    /


    Now life has killed the dream I dreamed

    Ik geef er mijn eigen draai aan ja.
    Ps ik zal vanavond effe alles veranderen dat gaat nu niet op mijn mobiel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volledige naam: Arya Duncan
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Arya heeft rode krullen en lichte, blauwe ogen. Ze heeft altijd lichtrode lippenstift op, die bij haar haren passen en zomersproetjes op haar neus.
    Karakter: Arya is erg impulsief en explosief. Ze staat voor haar mening en zal die niet snel laten gaan. Haar wil drijft ze altijd door, koste wat het kost. Dit kan je eigenlijk ook als koppigheid beschouwen.
    Ondanks die koppigheid is ze wel een sociaal persoon en kan goed opschieten met bijna iedereen.
    Sprookjesfiguur: De kleine zeemeermin
    Extra: Arya houdt van lezen in de zon.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mag ik Mulan reserveren? love her :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Mag ik Mulan reserveren? love her :D


    Die is al gereserveerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Volledige naam: Abbigail Sapphire Stone
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Abbigail is een getint meisje, is rond de 1.78 en heeft een gave huid. Ze heeft lang zwart haar met een donkerbruine gloed dat haar onderrug reikt. Verder heeft ze hele lichte ogen. Bijna grijs.



    Karakter: Abbigail is een meisje met een masker. Ze komt over als een spontaan meisje die geen zorgen heeft. Iedereen kan altijd bij haar terecht. Ze zal altijd een luisterend oor voor iedereen zijn, elfs als dat ten koste van zichzelf moet gaan. Ondanks dit kan Abbigail gemakkelijk van zichzelf afbijten. Het is geen meisje die snel over zich heen laat lopen en zal dat keer op keer toch laten merken. Toch is Abby erg nieuwsgierig, eigenwijs en koppig. Deze eigenschappen hebben haar vaak genoeg in problemen gebracht. Ze komt altijd als een zelfverzekerd, sterk meisje over die weet wat ze doet, maar sls haar masker eenmaal af is zie je eigenlijk wat voor meisje ze is. Ze is door de war, weet niet wat voor keuzes ze moet maken en is ook erg kwetsbaar. Doordat ze niet zwak wilt overkomen heeft ze altijd haar masker op. Behalve wanneer ze in haar éénte is.
    Sprookjesfiguur: Pocahontas.
    Extra: Abbigail heeft het helemaal niet zo makkelijk, op school gaat het slecht en thuis al niet beter, haar vader ligt op sterven en hij is Abbigials grote voorbeeld. Thuis zorgt ze ook meer en deels voor haar jongere zusje Riley. Riley is pas 12 en zit net in de puberteit, net wanneer Abbigail er uit gaat. Abby zorgt ook voor Riley omdat haar moeder op jonge leeftijd hen had verlaten. Ze hebben geen contact meer met haar en weten niet waar ze woont of als ze uberhaupt nog leeft.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:35 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Magik dan Malafide reserveren? De heksuit doornroosje?


    I'm finally back, Finally after a Year break