• -Gebaseerd op de serie Once Upon a Time van Edward Kitsis en
    Adam Horowitz.


    Ergens in het dorpje StoryBrooke, in Maine, wonen, schijnt het, dood normale mensen. Maar dit is niet zo, ze zijn allemaal afkomstig van een sprookje. Niemand weet dat. In een vorig leven waren ze prinsen, prinsessen, hoofdpersonen of grote slechteriken van sprookjes. Je kent ze wel, sneeuwwitje, doornroosje, roodkapje, belle en het beest...
    Één kind weet de waarheid, één kind, genaamd Henry. Hij heeft een boek van zijn juf gekregen waar alle sprookjes in staan. Hij weet wie wie is, wat het gevaar is...


    Dat was even een korte samenvatting van de serie in het echt. De serie is nog niet afgelopen, in september 2012 zal het weer verder gaan, het tweede seizoen



    Het speelt zich af in Storybrooke, dit jaar. Er lopen mensen rond van allerlei sprookjes. Misschien ben je wel sneeuwwitje, misschien wel een boze tovenaar. Wie weet, wie weet…
    Er is één jongen die het zeker weet; Henry. Maar geloof jij hem?

    We spelen met twéé bestaande mensen uit de serie, de rest is verzonnen. Henry is echt en zijn moeder, ze heeft hem geadopteerd, Regina mag men ook spelen. Zij was vroeger de heks uit Sneeuwwitje.
    Eén van jullie mag Henry spelen, een ander Regina, maar als er niemand hen wil spelen dan speelt iedereen hen gewoon, als je met diegene praat of zo. Henry is tien jaar oud.

    Regels:
    * Ik weet niet hoeveel mensen er deze serie kennen, maar het liefst alleen mensen die het verhaal kennen meedoen. Als je heel graag mee wil doen maar je kent het verhaal niet, dan moet je dit even overleggen. Als er te weinig kenners zijn, zal ik deze regel weghalen.
    * 16+ toegestaan, maar alsjeblieft houd het een béétje netjes.
    * Ik wil RPG-Ervaren mensen liever dan iemand zonder RPG ervaring. Overleg even met mij als je niet ervaren bent, toch graag wil meedoen.
    * Denk goed na over het meedoen, geef vakanties even door. Ik wil niet mensen die na 2 a 3 dagen al stoppen of iets in die trand.
    * Zorg dat er een verhaallijn blijft en dat niet iedereen maar met een persoon praat of zo. Ik zie heel vaak dat vrouwen alleen met mannen praten, meestal met specifiek één, dat is jammer. Daardoor loopt een RPG vaak vaag en gaat het uiteindelijk dood.
    * Ik zoek, omdat ik volgende week woensdag vijf weken op vakantie ga, iemand die voor die vijf weken even topics opent en zo, mijn personages zijn die vijf weken inactief. Ik hoop dat ik daarna weer goed wordt ontvangen, als er dan –hopelijk wel- nog leven in deze RPG zit. Als je zelf die vijf weken gewoon online kan komen, zeg het dan even. Anders zet ik voor vijf weken het topic stil.
    * Niet onnodige ruzies maken
    * Geen perfecte personages.
    * Gelieve ontopic te blijven, als het echt nodig is gebruik dan haakjes of streepjes.
    * Ga niet voor andere mensen spelen, dat mogen ze zelf doen.
    * Trek niet teveel aandacht, één keer iets belangrijker zijn dan de anderen is niet erg, maar niet constant.
    * Maak posts van minstens 3 regels.

    Invullen:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 10 of hoger. De meeste mensen zullen ook boven de 20 zijn, maak alsjeblieft er geen puberdorp van, dus het liefst 20 jaar of ouder, maar omdat Henry 10 is geef ik een uitzondering aan Henry.
    Uiterlijk: foto + evt beschrijving als het niet te zien is op het plaatje
    Karakter: Ik weet hoe lastig dit voor sommigen is, dus als je het wil aanzien en maar merken hoe hij/zij zich gedraagt, mag dit ook.
    Sprookjesfiguur: Welk figuur was je vroeger?
    Extra: Wil je nog wat kwijt over hem/haar? Dat kan hier.

    Gereserveerd:

    Erik door WillNotLearn

    Rollen:

    Prinsessen/A.V
    Emelina Lola Flores - Rapunzel - Nayade
    Laila Mijnenberg - Goudlokje - LostDreamz
    Madison Elisabeth Jackson - Sneeuwwitje - xEPONINEx
    Arya Duncan - Kleine Zeemeermin - Frodo
    Abbigail Sapphire Stone - Pocahontas - Sirens
    Kaylee Cheryl Harlings - Wendy - Aragog
    Caitlin Mcsilver - Alice - Survive
    Lily Ameliah Adams - Doornroosje - Aragog

    Prinsen/A.M.
    Daniël Emilio Scagotti - Alladin - WillNotLearn
    Mr. Grey - Rumplestilskin - Alladin
    Phill Edward Jhonson - Prins Philip (doornroosje) - WillNotLearn
    Zayn Samuel Bright - Jafar (alladin) - HurtedHeart
    Joel Max Caldwell - Peter Pan - Nayade
    Charles Flynn Maider - Flynn Rider (Rapunzel) - Alladin
    Devlin Eogan Gleidigh - Captain John Smith (Pocahontas) - Gancanagh
    Henry Mills - Geen - Alladin

    alleen de gereserveerden mogen nogJ invullen daarna zit het vol!





    TOPIC 2: Klik

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 juli 2012 - 21:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volledige naam: Bradley Nathan Knight
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:



    Karakter: /komt later
    Sprookjesfiguur: Prince Eric
    Extra: komt

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 12:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hoi allemaal. Voordat mensen denken dat ik al terugben, nee ik zit hier nog 2 weken.
    Ik ben een beetje heel erg verslaafd geraakt aan de serie, maar ik moet wachten op 30 september tot het nieuwe seizoen begint. Maar ik kan het niet laten doelloos te zitten wachten. Daarom wil ik echt graag beginnen, met de rpg, ook al heb ik weinig tijd -want ik mag niet constant achter mijn mobiel zitten, anders worden hier mensen vet boos op mij...

    Ik wil nog wel even 1 iemand veranderen van mijn eigen mensen.
    De jager van sneeuwwitje verwijder ik, die word vervangen door Rumplestilskin, die in heel veel sprookjes zit maar laat ik het houden op het Beest van Belle en het Beest.
    Het spijt me, jullie mogen zeggen dat jullie et niet willen, maar ik kan geen beter iemand vinden dan degene die in de serie Het Beest speelt -Mr. Gold-.
    Ik zal hem natuurlijk iets aanpassen en em niet precies kopiëren qua innerlijk, naar het grootste deel kan niet anders.
    Sorry ik ben gewoon helemaal verslaafd aan rumplestilskin <3 ik zal kijken of ik even een filmpje of zo van hem hier neer kan zetten

    De sprookjes worden wel aangepast in de serie -ze zijn dus niet precies zoals in Disney films of zo.- dat doen we hier dus ook.
    Oke ik ga ergens vandaag Rumplestilskin aanmaken en een leuke naam bedenken voor hem in "het echt"


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zijn er btw mensen die hun mensje ouder willen maken? Anders is mijn mensje zo alleen (hij is in de 30). En wie wil Belle? Want anders heeft mijn poppeke niemand :( Belle moet btw wel jonger zijn, kijk naar dit bijvoorbeeld:


    Dan snappen jullie een beetje Belle - Beest relatie xd

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 12:23 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Prisoner --> Sirens !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Volledige naam: Mr. Grey.
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 29
    Uiterlijk:




    Karakter: zie ik in de RPG
    Sprookjesfiguur: Rumplestilskin –Beest v Belle en het Beest.-
    Extra: ‘Every magic comes with a price!’
    Hij weet – ook in het ‘echt’- veel van magie.



    Is het goed dat we vandaag beginnen?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 12:14 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb nog een rol onderaan de vorige pagina, die staat er nog niet tussen :3.

    En ik ben nu al dol op Mr. Grey <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heeft er iemand een foto voor Eric? Kan niets vinden..


    Don't be like the rest of them, darling

    wil je dan Belle, aragog?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 12:12 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    WillNotLearn schreef:
    Heeft er iemand een foto voor Eric? Kan niets vinden..


    ?
    (A)(A)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 12:17 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    (...)

    ?
    (A)(A)


    {:Y) Dankje ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alladin schreef:
    wil je dan Belle, aragog?

    Hoe bedoel je? :3
    Ik heb nu Wendy en Doornroosje, en ik wil best Belle erbij, hoor. Kan dat?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? :3
    Ik heb nu Wendy en Doornroosje, en ik wil best Belle erbij, hoor. Kan dat?

    ja. want dan is Mr. Grey jou ''liefde'' xd

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {:Y) Dankje ^^}

    Dat was toch niet zo moeilijk (:
    Bij mij zeker niet (A)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 12:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Áaaawesome.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Áaaawesome.]

    -als je dan even haar aanmaakt, gaan we beginnen. Ok? O en Eric moet ook nog af zijn-


    TOPIC 2: Klik

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:20 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volledige naam: Cathy Jaqueline Moore
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk:


    Karakter: Vul ik zo in, anders zie je het in de RPG. ;3
    Sprookjesfiguur: Belle
    Extra:

    Oké, de rest komt later want ik ga nu even boodschappen doen. :'DD


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''