• The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:50 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahaha. Oké. Ben nu aan het huilen. De afgelopen dagen met niemand contact gehad etc. Geen mama, geen vrienden. Pff. Ik ga nu afsluiten. Bye girls. Misschien tot morgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Hahaha. Oké. Ben nu aan het huilen. De afgelopen dagen met niemand contact gehad etc. Geen mama, geen vrienden. Pff. Ik ga nu afsluiten. Bye girls. Misschien tot morgen.

    Aahw Demi.. <3 Big hug from all of us! We love you! ^^


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    Hahaha. Oké. Ben nu aan het huilen. De afgelopen dagen met niemand contact gehad etc. Geen mama, geen vrienden. Pff. Ik ga nu afsluiten. Bye girls. Misschien tot morgen.

    Ik zou dat ook heel zwaar vinden hoor, maar ik wens je alle sterkte en geluk toe die je nu nodig hebt en ik hoop dat je er toch nog van kan genieten!

    Eindelijk klaar :D


    ~

    Khedira schreef:
    Eindelijk klaar :D

    Welcome back :)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Welcome back :)


    thank you babe (flower)


    ~

    Ben ik weer C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Morgen komt The Elizabeth Smart Story op tv. Over iemand die ontvoerd word door een strenge sekte. Normaal ben ik van de zoetsappige romantische films maar deze leek me wel goed.

    Ik wil een keer op vakantie met Simbo. Iemand ervaring mee?

    @Lien: heeeee babe (flower)

    @kim: nee sorry :$


    ~

    Wie wilt mijn msn enzo? C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    Wie wilt mijn msn enzo? C:

    Me (:

    Ik ga slapen! Adios lieverds!

    Bundesliga schreef:
    Wie wilt mijn msn enzo? C:

    Give it 2 me, yeah.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Amy, ik heb jouw msn ook nog niet