• The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:50 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Babes ik moet ff helpen met vogelkooidinges xD


    ~

    Claire. Ik weet nog steeds je tel.nummer niet.

    Khedira schreef:
    Babes ik moet ff helpen met vogelkooidinges xD

    Bye sweetie

    Aantal van jullie nu op msn toegevoegd, als het goed is c:

    T0RRES schreef:
    Aantal van jullie nu op msn toegevoegd, als het goed is c:

    Heb je net geaccepteerd
    je bent de enige die online is bij mij o_O

    Kim, ik heb nog geen melding gekregen? ;O


    ars moriendi

    gone

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:03 ]


    ars moriendi

    Ga je even toevoegen claire

    Claire, heb je nog even een pb gestuurd met de mijne voor de zekerheid.


    VanDerVaart schreef:
    Ga je even toevoegen claire

    Oke! Ik krijg geen melding though.. Damn ik snap niks meer van msn >.<


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Oke! Ik krijg geen melding though.. Damn ik snap niks meer van msn >.<

    heb je een pb gestuurd met mijn msn

    Eventjes heel kort online met een dongel :') Het is hier echt geweldig, zulke lieve kindjes en mensen. Oh gosh! Maar ik heb wel echt last van heimwee; alleen Afrika is iets heftiger dan ik had ingeschat. Hahaha. Even wenen en het is weer over. Haha. Wel ontzettend lieve mede reizigers; geweldig! Tot de volgende keer internet

    Voor de interesse; Cris heeft het zwaar zonder wc :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Eventjes heel kort online met een dongel :') Het is hier echt geweldig, zulke lieve kindjes en mensen. Oh gosh! Maar ik heb wel echt last van heimwee; alleen Afrika is iets heftiger dan ik had ingeschat. Hahaha. Even wenen en het is weer over. Haha. Wel ontzettend lieve mede reizigers; geweldig! Tot de volgende keer internet

    Voor de interesse; Cris heeft het zwaar zonder wc :')

    HAHAHA. Mooi dat het bevalt, Demi! We missen je, want nu is het topic minder snel vol en je Crissie spam. ): En ach, die arme Cris, wat zielig voor hem. Heb eerder medelijden met jou! Kus, x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Awh. Even doorbijten Demi. Het begin altijd wat heviger als je weg bent. En onthoud dat Afrika een hele bijzondere plek is! Geniet van je tijd daar, cutie!

    Boutella schreef:
    Eventjes heel kort online met een dongel :') Het is hier echt geweldig, zulke lieve kindjes en mensen. Oh gosh! Maar ik heb wel echt last van heimwee; alleen Afrika is iets heftiger dan ik had ingeschat. Hahaha. Even wenen en het is weer over. Haha. Wel ontzettend lieve mede reizigers; geweldig! Tot de volgende keer internet

    Voor de interesse; Cris heeft het zwaar zonder wc :')

    HAHAHA Geweldig :'D Arme Cris, dat moet af zien zijn voor hem!

    Ohhh we missen je echt hier! ): Veel foto's maken hoor en geniet er van! <3


    ars moriendi