• Mijn favoriete kinderprogramma was op nummer 1 beestenbos is boos!!!


    Als ik deze intro nu zie krijg ik meteen zin om de hele serie weer te kijken!

    dus wat is jou favoriete kinder programma dat je vroeger altijd keek???

    dit topic is niet enkel bedoelt om je favoriete programma te delen maar ook om lekker over de kinderprogramma's te praten!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    The powerpuff girls en ben ten

    Barnabas schreef:
    Zoveel programma's. :'D
    Ik kijk nu nog steeds naar zulke programma's, haha. Ik ben nog steeds niet volwassen. XD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Barnabas schreef:
    Zoveel programma's. :'D
    Ik kijk nu nog steeds naar zulke programma's, haha. Ik ben nog steeds niet volwassen. XD


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het beestenbos vond ik ook altijd zo leuk. Spijtig is het nu nooit meer op tv. :c


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uuuh Pokemon I guess. Ik herinner me die tijd amper (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Winx club & Pokémon! :3


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Beestenbos is boos, Winx Club, Sesamstraat, pokémon en al die andere shit. ;pp


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Heel erg veel.

    Pokémon, Winx Club, Powerpuff girls, Dexter's labratorium, Calimero, Shin Shan, Winnie The Pooh, COurage the cowardly dog, Rocket Power, Alfred J. Kwak... En nog zoveel meer! (Hoe heten die poppetjes die over de regenboog gingen, ik noemde ze altijd Jellybeans..)


    Believe in yourself.

    och zoveel O.A: Pokemon, winx club, beestenbos - hadden we opgenomen, maar is nu weggegooid - en hoe heette dat ook al weer? zo'n serie over een meisje het bepaalde krachten en haar broer en er was iets met robots en een schip ofzo.. ik kom effe niet op de naam. en nog meer series...


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    nerveus schreef:
    Shin Chan!


    Ohyeahhh dat blijft gewoon geniaal :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Winx, Rocket Power, The Jellabies, de Tweenies, de bende van vijf en vast nog wel meer.

    Speransa schreef:
    och zoveel O.A: Pokemon, winx club, beestenbos - hadden we opgenomen, maar is nu weggegooid - en hoe heette dat ook al weer? zo'n serie over een meisje het bepaalde krachten en haar broer en er was iets met robots en een schip ofzo.. ik kom effe niet op de naam. en nog meer series...

    En dat ze tegen de Sfeer moesten vechten? Ik probeer ook al een tijdje weer op die naam te komen maar ik weet het echt niet meer. :'D
    Edit; ik heb 'm gevonden, dat is Skyland (Wikipedia is je beste vriend).

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Barnabas schreef:
    Zoveel programma's. :'D
    Ik kijk nu nog steeds naar zulke programma's, haha. Ik ben nog steeds niet volwassen. XD


    Shit happens but pee happens a lot more.