• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil




    Lovely Shipnames <3

    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 12:44 ]

    T0RRES schreef:
    Mijn voetbalshirt:




    Mijn Liverpool sjaal:



    Oeehhh me likes(flower)


    ~

    T0RRES schreef:
    Mijn voetbalshirt:




    Mijn Liverpool sjaal:



    Ik wil ook zo'n shirt! Ik ga eind juli naar Spanje en ik blijf daar tot ik eentje gevonden heb ;'D


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik wil ook zo'n shirt! Ik ga eind juli naar Spanje en ik blijf daar tot ik eentje gevonden heb ;'D

    Ik ook! Echt ik schaam me dat ik er nog geen heb.


    The odds are néver in our favor.

    Nog een keer mijn Torres shirt:

    Voorkant



    Achterkant



    ---

    Mijn UGG's:

    T0RRES schreef:
    Nog een keer mijn Torres shirt:

    Voorkant



    Achterkant



    ---

    Mijn UGG's:


    Ik heb ook ie UGG's, alleen zijn ze helemaal versleten, net als mijn andere paren.


    The odds are néver in our favor.

    Mijn shirt ziet er echt heel anders uit haha xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Knight schreef:
    Ik heb ook ie UGG's, alleen zijn ze helemaal versleten, net als mijn andere paren.

    Ik heb zwarte en die zijn echt, gekocht in Luik (of een andere Belgische stad, weet niet meer welke eigenlijk) en dus deze karamel bruine uit Alanya. Zien er schitterend uit en ben er zo blij mee! Wou al heel graag bruine. Op die zwarte zie je alles qua witte vlekjes en dat soort dingen (er viel een keer een potje lijm over, zó erg)

    Ik vind Ugg's zo vreselijk haha

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik heb zwarte en die zijn echt, gekocht in Luik (of een andere Belgische stad, weet niet meer welke eigenlijk) en dus deze karamel bruine uit Alanya. Zien er schitterend uit en ben er zo blij mee! Wou al heel graag bruine. Op die zwarte zie je alles qua witte vlekjes en dat soort dingen (er viel een keer een potje lijm over, zó erg)

    Lijm? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?


    The odds are néver in our favor.

    VanDerVaart schreef:
    Ik vind Ugg's zo vreselijk haha

    Ik vind ze HEERLIJK lopen en schitterend eruit zien.

    Knight schreef:
    Lijm? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

    In de derde klas was Kunst nog een verplicht vak en daarbij moesten we om de week ook 'knutselen' en dus met lijm werken. Tot er een keertje een potje lijm over heen viel. Ik merkte het pas heel laat want ik had helemaal niet door dat de lijm ineens van de tafel verdwenen was. Je ziet het gelukkig niet zo heel erg, maar er zit wel een 'hard' stukje op me schoen wat dus lijm is. Was zo blij dat je er weinig van ziet.

    T0RRES schreef:
    (...)
    In de derde klas was Kunst nog een verplicht vak en daarbij moesten we om de week ook 'knutselen' en dus met lijm werken. Tot er een keertje een potje lijm over heen viel. Ik merkte het pas heel laat want ik had helemaal niet door dat de lijm ineens van de tafel verdwenen was. Je ziet het gelukkig niet zo heel erg, maar er zit wel een 'hard' stukje op me schoen wat dus lijm is. Was zo blij dat je er weinig van ziet.

    Ik vind ze echt niet mooi
    maarja, smaken verschillen (:

    T0RRES schreef:
    (...)
    In de derde klas was Kunst nog een verplicht vak en daarbij moesten we om de week ook 'knutselen' en dus met lijm werken. Tot er een keertje een potje lijm over heen viel. Ik merkte het pas heel laat want ik had helemaal niet door dat de lijm ineens van de tafel verdwenen was. Je ziet het gelukkig niet zo heel erg, maar er zit wel een 'hard' stukje op me schoen wat dus lijm is. Was zo blij dat je er weinig van ziet.

    Ah zooo.

    Lesen jullie trouwens Demi haar blog über Uganda?


    The odds are néver in our favor.

    Beetje spijt van de Louis Vuitton tas omdat ik mezelf ken en weet dat ik toch alleen die van Adidas ga gebruiken.


    ^ Die Adidas is leuk. I'm gonna watch my movie, Knuffs. Toedelss.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Ah zooo.

    Lesen jullie trouwens Demi haar blog über Uganda?


    Ik ben die link kwijt:S


    ~