• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    Hij knikt "dat is een goed idee". "Dit blijkt toch weer eens dat ik echt teveel naar je luister en met je omga" zeg ik lachend. "Niet dat dat een probleem is, want het is gezelllig...tenminste dat vind ik dan. Het kan ook dat jij er natuurlijk anders over denkt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Dit blijkt toch weer eens dat ik echt teveel naar je luister en met je omga" zegt ze lachend. "Niet dat dat een probleem is, want het is gezelllig...tenminste dat vind ik dan. Het kan ook dat jij er natuurlijk anders over denkt". "nee joh het is hartstikke gezellig met jou" ik lach "wat dacht je dan?"

    [zitten ze nou nog in het reuzenrad? XD of zijn ze er al uit?]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ volgens mij zitten ze er nog in XD]

    Summer

    "nee joh het is hartstikke gezellig met jou" Hij lacht "wat dacht je dan?"
    '"Ach dat is fijn om te horen" zeg ik glimlachend. "Wat ik dacht". Ik denk even na. "Weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet denken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Uiteindelijk stopt het reuzenrad en stappen we uit en ik kijk naar Summer "dat rondje duurde lang" maar we hadden ook veel besproken...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "dat rondje duurde lang" zegt hij.
    Ik knik terwijl we uitstappen. "Maar misschien was dat maar beter ook" zeg ik glimlachend. "Was er trouwens nog iets wat je wou zeggen of niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly schreef:
    James

    Pijnlijk wrijf ik over mijn oor. 'Ik líjk niet eens op een kikker!' zeg ik verontwaardigd. 'Dankje dat je me wegtrok, Jasmine.' zeg ik en het liefst zou ik haar weer een kus geven. Ik doe het maar niet aangezien Lily, Albus, Mason, madame Verband en Proffessor Stafler er bij staan. Dus glimlach ik naar haar. 'En wanneer krijgt hij z'n tegengif?' vraag ik Ongeduldig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    Ik shud mijn hoofd "er is niks" ik kijk haar glimlachend aan "waar eil je nu naartoe?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik knik "Okee dan is het goed".Ik kijk rond en haal mijn schouders op "Zeg jij het maar"

    [ ik ga even eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [moet eten]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Mason

    De jongen word opeens weg getrokken door een meisje. Volgens mij ken ik haar...Ik peins mijn hersens maar weet uiteindelijk niet wie ze is. Ik zucht en ga weer liggen. Voor ik het door heb val ik in een diepe slaap.

    Albus

    Ik kijk naar Mason die weer is gaan slapen. Gelukkig kan hij nu niemand meer kwaad doen. Ik kijk even naar James en mijn mondhoeken krullen zachtjes omhoog. Het is wel grappig dat hij is beledigt door Mason, weet hij ook eens hoe dat voelt. Ik zucht en ga zitten. 'Is hij wel beter voor morgen?' vraag ik aan madame Verband. 'Dan word hij meerderjarig en kan hij naar Zweinsveld.' ze haalt haar schouders op. 'Dat kan ik niet met alle zekerheid zeggen.'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roos en Hugo

    Hugo kwam de leerlingenkamer binnenstormen en zag Roos zitten 'Mason is gek geworden! Hij ligt op de ziekenzaal! Laten we kijken!' riep Hugo. Met een klap sloeg Roos haar boek dicht en liep haar broertje achterna. Eigenlijk had ze er geen zin in, maar ze wou wel weten wat er was. Ze liepen naar binnen en Roos ging naast Albus staan en Hugo naast Lily. 'Hebben we wat gemist?' vroeg Roos en ze keek naar Mason

    James

    Ik hoorde dat er iemand binnen kwam en zag dat er twee Wemels binnen kwamen. 'Hebben we nog wat gemist?' vroeg Roos. 'Roos, lijk ik op een kikker?' vroeg ik en ze keek me raar aan. 'Ja, op een grote brulkikker!' zei ze en ze herhaalde haar vraag. 'Ik hoop dat hij morgen weer beter is.' mompelde ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Albus

    Ik schiet in de lach als Roos zegt dat James op een kikker lijkt. 'Mason zegt het zelf,' zeg ik plagerig. 'En hij liegt bijna nooit.' Ik sta op en kijk op mijn horloge. 'Tijd om te eten!' zegt die schril en ik knik. Het is 5 over 6. Ik sta op. 'Het is etenstijd.' zeg ik terwijl ik naar de grote zaal loop.

    [Mmm...Misschien moeten er wat meer mensen meedoen aan deze RPG! Willen jullie allemaal reclame maken? (A)]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (oke zou ik doen:))

    James

    'Gaan jullie maar. Ik eet hier om Mason gezelschap te houden.' ik ging zitten op de plek waar Albus net zat. 'Eet smakelijk.' zeg ik en ik kijk naar Mason. Roos en Hugo liepen met Albus mee en ik trok mijn benen op en leunde op mijn knieën.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius
    Summer kijkt rond en haalt haar schouders op "Zeg jij het maar" ook ik kijk rond maar dan bedenk ik me dat ik het de eerste keer al gezegd had "ik heb het dde eerst keer al gezegd dus jij mag het nu zeggen"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.