• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James

    Ik hoor dat Jasmine binnen komt en kijk even. Daarna kijk ik weer naar Mason, die heeft zijn hand wel erg dicht bij mijn oor. 'Wat wil je?' vraag ik. Dat begint hij er aan te trekken. 'Auw! Mason laat los!' roep ik. Hij zegt iets van 'Kikker! Kikker!'
    'Ik ben geen Kikker!' roep ik uit. 'Als je me los laat geef ik je een chocokikker!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (xEques komt op 14 of 15 juli weer terug. Dat staat tenminste op haar profiel)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    "Mhm, ik weet wel meer dingen en ik ken je ook langer dan vandaag dus dat is wel weer een voordeel". Ze denkt na "Ik beloof niet dat ik nooit meer zo kijk want zo'n blik heeft ook voordelen" "ja maar geen voordelen voor mij" zeg ik somber. Weer kijk ik Summer aan "wat weet je eigenlijk dan allemaal over mij?" vraag is plagend ik ben benieuwd wat ze daarop zou antwoorden...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (Whaha, ik ging naar Hogwarts :P)


    Happy Birthday my Potter!

    (haha, geniaalXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Whaha, ik ging naar Hogwarts :P)


    die foto is gewoon awesome!!!!(hoera)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    ja maar geen voordelen voor mij" zegt hij somber en kijkt me weer aan.
    "wat weet je eigenlijk dan allemaal over mij?" vraagt hij plagend. "Mhm, daar heb je gelijk in en wat ik weet over jou". Ik trek even een bedenkelijk gezicht. "Dat ga ik niet zeggen wantg dan weet jij het ook en dat is niet de bedoeling"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (Whaha, ik ging naar Hogwarts :P)


    Geniaal xD


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    ZE trekt even een bedenkelijk gezicht. "Dat ga ik niet zeggen want dan weet jij het ook en dat is niet de bedoeling" nu ben ik de gene die een puppy-gezicht trekt "please..." ik weet nooit hoe Summer dat voorelkaar krijgt maar ik word altijd nieuwschierig door haar, trouwens wat zou de bedoeling zijn dat ik niet zou mogen weten?


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    'Ojee,' mompel ik en ik sta op en loop naar madame Verband. Die komt al aangesneld. Ze wuift met haar handen en iedereen gaat aan de kant, behalve James. Ik loop naar hem toe en trek hem daar weg.
    'Hij heeft nog geen tegengif gehad, James. Hij is nog niet zichzelf.'


    Happy Birthday my Potter!

    Summer

    Nu is hij de gene die een puppy-gezicht trekt "please...". "Het meeste weet je toch wel aangezien ik dat best welvaak heb gezegd" zeg ik bedenkelijk. "Maar wat je niet weet kom je nog wel eens te weten, maar wees gerust het is niet ernstig of negatief"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Het meeste weet je toch wel aangezien ik dat best welvaak heb gezegd" zegt ze bedenkelijk. "Maar wat je niet weet kom je nog wel eens te weten, maar wees gerust het is niet ernstig of negatief" ik denk na wat zou ze me dan al verteld hebben, ik laat het maar gaan. "o dus ik kom het nog te weten he? net als het tweede deel van dit alles?..." lach ik.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "o dus ik kom het nog te weten he? net als het tweede deel van dit alles?..." lacht hij. "Als je het wilt weten kan ik het wel vertellen en het tweede deel komt straks wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Pijnlijk wrijf ik over mijn oor. 'Ik líjk niet eens op een kikker!' zeg ik verontwaardigd. 'Dankje dat je me wegtrok, Jasmine.' zeg ik en het liefst zou ik haar weer een kus geven. Ik doe het maar niet aangezien Lily, Albus, Mason, madame Verband en Proffessor Stafler er bij staan. Dus glimlach ik naar haar. 'En wanneer krijgt hij z'n tegengif?' vraag ik Ongeduldig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    sorry moest echt snel mijn boeken inleveren (A)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.