• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ Maak niet uit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Als je het wilt weten kan ik het wel vertellen en het tweede deel komt straks wel" ik knik, dit had ik niet verwacht meesstal moest ik er heel wat voor doen om iet uit Summer los te krijgen "vertel op"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "vertel op" zegt hij. Ik knik "Mhm, wat ik van jou weet" zeg ik bedenkelijk.
    "Je bent lief, nieuwsgierig, een geweldige vriend". Ik denk na. "Je hebt wel eens van die momenten dat mensen je gewoon niet meer herkennen of diep te diep in gedachten bent, je hebt plannen die altijd werken en je kan er niet tegen als mensen je met puppy-ogen aankijken". Ik haal mijn schouders op ""Maar dit weet je natuurlijk allemaal al en verder zeg ik nog niets want dat zie je snel genoeg"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Summer begint een rijtje op te sommen Je bent lief, nieuwsgierig, een geweldige vriend". Ze denkt even na. "Je hebt wel eens van die momenten dat mensen je gewoon niet meer herkennen of diep te diep in gedachten bent, je hebt plannen die altijd werken en je kan er niet tegen als mensen je met puppy-ogen aankijken". "Maar dit weet je natuurlijk allemaal al en verder zeg ik nog niets want dat zie je snel genoeg" ik begin te lachen als ze klaar is "dat is echt lief" en ik geef haar een kus op haar wang "ik ben benieuwd wat er nog gaat komen".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Hij begint te lachen als ik klaar ben "dat is echt lief" en geef haar een kus op mijn wang "ik ben benieuwd wat er nog gaat komen". Ik glimlach "Het is gewoon de waarheid en wat er gaat komen zou ik ook niet weten...of misschien toch wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ik kijk Summer aan "je wordt met de minuut geheimzinniger" ik haal mijn schouders op ik liet het maar gewoon over me heen komen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Ik geheimzinnig? nee dat is niet waar" zeg ik, maar toch denk ik na over zijn woorden. "Misschien heb je wel gelijk en ga ik eens wat minder geheimzinnig doen". Ik kijk hem aan "Maar je komt wel altijd alles te weten denk maar aan vanmiddag"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik ben trouwens vandaag waarschijnlijk weinig online, want ik vier vanavond mijn sweet sixteen voor vrienden en aangezien ik een thema heb, moet ik best wel veel regelen)


    Happy Birthday my Potter!

    (gefeliciteerd :D)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Whaha thanks, maar was 15 juni al jarig hoor. Dat is alleen precies in een drukke tijd, dus vier ik het altijd in de rapport vergaderingen week aangezien we dan toch niks te doen hebben :P )


    Happy Birthday my Potter!

    [ gefeliciteerd!]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [gefeliciteerd!!!]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [er is een klein probleempje met mijn pc, ik kan niks invoegen in een verhaaltje omdat mijn pc andeer letters opeet -,- weet iemand hoe ik dat kan terugdraaien???]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ de site opnieuw opstarten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okeey ga het ff proberen (:]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.