• The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira -Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil



    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 23:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 22:56 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Kom ik aan, half dichtgegroeide gaatjes in m'n oren en verder niets, hahaha.


    xD Nu je het zegt, mijne zijn ook bijna dicht gegroeid denk ik:$


    ~

    Aria schreef:
    Kom ik aan, half dichtgegroeide gaatjes in m'n oren en verder niets, hahaha.


    Ik heb al vet lang gaatjes in mijn oren, en draag nog steeds oorbellen. c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik kan me echt voorstellen dat tattoo's op sommige een 'verslavend' effect hebben. Ik wil er ook veel. Maar waarschijnlijk piep ik morgen anders; ik ben zó bang dat het veel pijn doet. Die man zei toen ik binnen kwam: Je enkel? Weet je dat heel zeker? Dat gaat écht pijn doen.

    Aria schreef:
    Kom ik aan, half dichtgegroeide gaatjes in m'n oren en verder niets, hahaha.

    Hahahaha.


    The odds are néver in our favor.

    Bundesliga schreef:
    Ik heb al vet lang gaatjes in mijn oren, en draag nog steeds oorbellen. c:

    Heb als sinds kinds af aan (nog net niet kleuter, lol) gaatjes in m'n oren. Draag al zo lang als ik me kan herinneren oorbellen.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Heb als sinds kinds af aan (nog net niet kleuter, lol) gaatjes in m'n oren. Draag al zo lang als ik me kan herinneren oorbellen.

    Ik vanaf mijn vierde, hahaha, maar toen ik tien was begon ik het steeds minder te dragen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik vanaf mijn vierde, hahaha, maar toen ik tien was begon ik het steeds minder te dragen. (:

    Zonder oorbellen voel ik me kaal. Ik merk het gelijk als ik ze niet in heb. Hetzelfde geld voor ringen.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Heb als sinds kinds af aan (nog net niet kleuter, lol) gaatjes in m'n oren. Draag al zo lang als ik me kan herinneren oorbellen.

    Mijn moeder had ze voor mij laten zetten toen ik nog echt acht tot negen maanden was. Ik wil wel graag tweede oorgaatjes zetten.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Mijn moeder had ze voor mij laten zetten toen ik nog echt acht tot negen maanden was. Ik wil wel graag tweede oorgaatjes zetten.

    Hier hetzelfde. Ik kreeg ze van mijn ouders nog voordat ik uberhaupt wist wat het was. Heb 2e gaatjes gehad maar die groeide na een week dicht.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Hier hetzelfde. Ik kreeg ze van mijn ouders nog voordat ik uberhaupt wist wat het was. Heb 2e gaatjes gehad maar die groeide na een week dicht.

    Jammer, ik wil ze echt heel graag. Dus dat wordt nog even doorzeuren.


    The odds are néver in our favor.



    Dit was de optocht gister ^^


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Later zie je de versierde karren, er was ook New Kids, heb me suf gelachen :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Knuffelbeestjes! (:
    Terug van werken&rijlessen, damn, eindelijk de dag door!
    Hoe is het met jullie?


    ars moriendi

    Bundesliga schreef:


    Dit was de optocht gister ^^

    Wat gezellig! Hadden wij maar zoiets in Amsterdam.


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    Knuffelbeestjes! (:
    Terug van werken&rijlessen, damn, eindelijk de dag door!
    Hoe is het met jullie?

    Niet echt veel gebeurd. Hoe gingen je rijlessen?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The odds are néver in our favor.