• Ik ga het niet lang maken.
    Overlaatst was ik op kamp en er was een jongen die ik leuk vond. Bon, op een avond moest ik met hem zoenen voor een spelletje (niet dat ik dat erg vond). Hij hield me heel de avond vast, verwarmde me tijdens het nachtelijke zwempartijtje. Toen we uit het water waren en toen bleek dat we ver van elkaar woonden, voelde ik een ongemakkelijke sfeer.

    Samen met de groep gingen we douchen en iedereen was erop aan het hameren dat hij en ik samen in een douche moesten. Uiteindelijk gebeurde dat en spoot hij zeep tussen mijn borsten. Toen kwam een monitor en daarna is er dus niets meer gebeurd.

    De dagen daarna, negeerde hij mij en zat hij achter andere meisjes aan, terwijl sommige jongens heel de tijd bleven zeggen dat hij verliefd op me was.

    Het doet er allemaal niet meer toe, want ik zie hem toch nooit meer. Ik vind het gewoon zo kut: ofwel was het omdat hij dronken was, ofwel schaamde hij zich, ofwel wilde hij niets beginnen omdat we zo ver wonen, ofwel is hij gewoon een ass. ):


    Only losers can act the way you do

    Hij is gewoon een ass.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat laatste zeker.
    Wat een naaistreek zeg. Dan weet je ook meteen wat je aan hem hebt...
    Misschien moet je maar een gezellig vriendinnenavondje organiseren? Dan haal je hoofd er even vanaf? :]
    Sterkte, though! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    omg ik weet wat je bedoelt, ik heb precies het zelfde!
    Ook op een kamp, ergens in drenthe, ik vond een jongen echt heel erg leuk en we zijn ook met elkaar geweest enzo.
    Maar toen kwam ik er ook achter dat hij verweg woonde, helemaal in Haarlem en ik woon vlakbij Emmen.
    Dus dat is nog al een end.
    Het was die nacht ook dat ik met hem was geweest en de dag erna negeerde hij me compleet en ook hij ging achter andere meisjes aan.
    Terwijl de dag dat we weg gingen hij gewoon afscheid van me nam met een knuffel en een kusje, ik heb zijn nummer verder wel, maar durf hem niet te smsen, bang dat hij me al is vergeten.
    Ik voel me er ook nog steeds kut over, terwijl het met pinksterren was. Al best lang geleden dus, vind ik.
    Nja. Ik probeer me erover heen te zetten, ook al vind ik die jongen nog steeds écht leuk. =(
    Dus ik kan je niet helpen, zit zelf ook met het probleem. =(


    Life is a beautiful struggle

    Dat is best gemeen van hem. Afstand hoeft niet meteen een probleem te zijn. Echt stom zeg voor je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Dat is best gemeen van hem. Afstand hoeft niet meteen een probleem te zijn. Echt stom zeg voor je.


    + heel veel sterkte <3


    26 - 02 - '16