• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mijn topics.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Mijn topics)


    ~

    Hoe beginnen we?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [mijn topics. Ik post later wel wat. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brooke Olive Jackson || Gewoon.

    Ik reed naar het huis. Ik was al best lang onderweg en ik begon het nu saai te vinden. Ik zette de radio harder en reed verder. Eindelijk kwam ik aan en ik parkeerde mijn auto. Ik zette de auto uit, pakte mijn handtas van de meerijders stoel en ik stapte uit. Ik liep naar de achterbak, pakte mijn koffers en deed de auto op slot. Ik bekeek het huis even en liep toen naar binnen. Ik zag rechts een prikbord hangen met de kamerindeling. Kamer 1 dus. Ik liep naar boven en dropte mijn koffers en koos het bed bij het raam. Ik zuchtte en liet me erop vallen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alicia Jones // Zeemeermin
    Op een grote afstand van de villa was ik de zee uit gekomen. Ik kon het namelijk niet veroorloven nu al door één van de mensen gezien te worden als wie ik werkelijk was. Nadat ik mijn koffer gepakt had begon ik naar de villa toe te lopen, waar ik gelukkig niet veel later aan kwam. Na een blik op de kamerlijst begon ik naar kamer 1 te lopen, waar ik sliep met ene Brook Olive Jackson. 'Heej' zei ik nadat ik naar boven was gelopen, waar ik de deur van mijn kamer had geopend en een meisje, wat waarschijnlijk Brooke zou zijn, zag staan. 'Ik ben Alicia en jij Brooke, toch?'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:24 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [mijn topics]


    someone out there feels better because you exist

    Davan Tristan Smith ll Tovenaar:

    Ik zeulde mijn koffer naar binnen. Ik had weer eens veel te veel spullen meegenomen. Boeken vooral, zoals altijd. Ik hief nog even mijn hand op naar de vriendelijke taxichaffeur die me hierheen had gebracht.
    Binnen was niemand, ik vroeg me af of anderen al naar hun kamer waren gegaan. Nieuwsgierig keek ik op de kamerlijst. Ik was ingedeeld op kamer 4 met ene Adam. Goed dan, op naar kamer 4. Zou mijn kamergenoot daar al zijn?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:50 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Matthew Jordan Edwards - Gewoon.
    Ik stapte uit mijn auto en stond voor een prachtig strandhuis. Ik floot bewonderend even en met een kleine glimlach op mijn gezicht liep ik het huis in. Dit was wel anders dan dat ik gewend was. Eenmaal binnen las ik op het bord dat ik in kamer 3 zou slapen. Snel zocht ik de kamer op en dumpte mijn spullen; nu kon mijn vakantie echt beginnen.


    someone out there feels better because you exist

    Brook Olive Jackson || Normaal.

    Er komt een meisje binnen en ze begint meteen tegen me te praten. 'Ja, ik ben Brooke' zeg ik en ik ga rechtop zitten. Ik bekijk haar even en knik dan. Misschien was ze wel aardig. Ik pakte mijn koffer en begon een kast in te ruimen. Ik had maar twee koffers mee. Ik zuchtte en zette wat muziek op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alicia Jones
    Terwijl ik meezong met het liedje dat Brooke aangezet had begon ook ik mijn koffers uit te pakken. Eerst legde ik mijn kleding in de nog overgebleven kast, waarna ik met mijn toilettasje naar de badkamer, die aan onze slaapkamer gesloten zat, liep waar ik vervolgens mijn make-upspulletjes en tandenborstel neer legde. Vervolgens schoof ik mijn tas, waar nu alleen nog een paar boeken en dat soort spulletjes in zaten, onder mijn bed en legde ik mijn handtas op mijn nachtkastje, waarna ik als laatste nog even mijn bed opmaakte. 'Klaar!' zei ik vrolijk en keek vervolgens naar Brooke 'Ga je mee naar beneden?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Brook Olive Jackson.

    Ik knik en pak nog snel mijn camera. Ik liep naar beneden en liep naar de tuin. 'Ga je mee?' vroeg ik en ik liep naar het zwembad. Daar ging ik op mijn hurken zitten en maakte een foto van het zwembad. Ik liep naar het midden en stroopte mijn broek op. Ik liet mijn benen in het water hangen en keek rond of ik nog meer foto's kon maken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alicia Jones
    Even slikte ik toen ik zag waar Brook naartoe liep. Kon ik daar wel veilig naartoe? Als iemand straks met het grappige idee naar buiten zou komen om ons beide in het water te gooien was mijn sociale leventje hier dus zo goed als voorbij, maar als ik liet zien dat ik niks met water te maken wou hebben zou dat natuurlijk ook raar overkomen. Daarom besloot ik maar naar het midden te lopen en daar op één van de stoelen te gaan liggen. Om te zonnen was het weer namelijk perfect.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Brooke Olive Jackson.

    Ik zag dat ze naar het midden liep en in één van de stoelen ging liggen. Ik haalde mijn schouders op en richtte mijn camera op haar. Ik zoomde wat in en schoot een foto van haar. Ik wachtte even en toen verscheen hij op mijn schermpje. Als je het mij vraagt een mooie foto. Ik knikte goedkeuren en stond op. Ik ging op mijn buik naast haar liggen en liet mijn camera zien. 'Ik hoop dat je het niet erg vind' zei ik terwijl ik haar de foto liet zijn.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †