• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Matthew Jordan Edwards.

    "Ik hoef me niet meer omtekleden, ik heb m'n zwembroek al aan." ik glimlachte. "Zou ik alvast naar beneden gaan zodat jij je rustig kan omkleden of moet ik wachten?" zo wat had ik zin om nu even lekker een verfrissende duik te nemen. mijn vakantie stemming zat er al goed in en ik was erg benieuw naar de andere bewoners. Hoe zouden ze zijn? zouden ze er überhaubt allemaal al zijn?


    someone out there feels better because you exist

    Abbigail Hannah Chandler || Gewoon
    'Ik ga ook mee naar het zwembad, lijkt me gezellig.' Ik zucht opgelucht, door mijn praataanval had ik eerder het idee dat ze me niet meer zouden mogen. 'Zal ik je zo ophalen of jij mij?' Het viel me op dat ze mij zei in plaats van ons. Vond ze me niet aardig? Wilden ze niet met mij mee? Ik hoopte dat ze me nog een tweede kans wilde geven. Alleen al deze opmerking maakte me onzeker. 'Anders kunnen we ook een andere keer gaan?' Ik wil niet dat ze zich verplicht voelen om met mij te gaan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amelia Aviera Denealy

    'Ik heb mijn bikini al aan' zeg ik blozend. Ik schuif mijn rokje uit en trek mijn shirtje ook uit. 'Ready' zeg ik met een glimlach en vis een handdoek uit mijn overvolle koffer. Ik kijk Matthew en Abbigail aan. 'Jij bent hier zeker ook nog maar net?' vraag ik aan mijn kamergenote. Ik glimlach vriendelijk naar haar. Ik was er nog maar net maar had al een super leuke jongen ontmoet en had een leuke kamergenote.


    ~

    Alicia Jones
    Na een tijdje besloot ik terug naar het zwembad toe te gaan en weer op één van de ligstoelen die daar in het zonnetje stonden te gaan liggen. Het was namelijk heerlijk weer, perfect weer om bruin te worden, en het zou zonden zijn als ik daar geen gebruik van zou maken, alleen maar omdat ik bang was nat te worden. Zolang ik de anderen met rust zou laten, zouden ze me vast ook niet nat maken. Niks om bang voor te zijn dus.


    Keep your head up, keep your heart strong

    A.J.

    Ik kijk vanuit onder een boom naar ieder die naar buiten komt uit het huisje, ik glimlach even waarna ik naar de zee kijk die perfect hier beneden ligt. Ik schud even mijn hoofd en loop dan het huis weer in, ik pak mijn backpack en loop dan naar mijn kamer die ik moest delen met ene "Matthew Jordan Edwards"

    Brooke Olive Jackson

    Ik loop naar binnen en wissel mijn kleding om voor een bikini en ik pak mijn handdoek en leg die over mijn arm. Ik doe mijn haar in een rommelige knot en loop dan weer terug naar het zwembad. Ik zie Alicia liggen en ga even naast haar zitten. Ik leg mijn handdoek daar neer. 'Ik ga even zwemmen' zeg ik en ik loop naar het water. Dan duik ik er met een sierlijke duik in en zwem onderwater een stuk verder.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alicia Jones
    'Is goed' zeg ik glimlachend als Brooke me verteld dat ze even gaat zwemmen 'Ik let wel op je handdoek' Even kijk ik hoe ze naar het zwembad loopt en met een sierlijke duik het water in gaat. Even laat ik een zachte zucht uit mijn mond ontsnappen, het liefste had ik ook een duik in dit heerlijke water genomen. Maar dat kon niet, niet zolang ik mijn geheim voor deze mensen geheim wou houden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    A.J.

    Ik loop de kamer binnen die voor mij en ene "Matthew Jordan Edwards" bedoeld is en dump mijn tas op het verste bed.
    Ik laat mijzelf even achter over vallen op het bed en doe mijn zonnenbril even af, ik wrijf door mijn ogen en sta dan weer op. Ik loop naar de spiegel waar ik in mijn puur witte linker oog en mijn puur zwarte rechteroog kijk. Ik zucht even, waarom moest ik ook al weer zulke ogen hebben.
    Ik doe mijn zonnenbril weer op waarna ik mijn zwembroek uit de tas haal en hem aandoe, ik pak een handdoek en loop dan naar beneden waarna ik mijn handdoek op een stoel leg die een stukje lopen is van het zwembad, ik was liever op mijzelf dan met mensen.

    Brooke Olive Jackson.

    Ik zie een duikplank en klim op de kant. Daarna loop ik de duikplank op een maak een salto die word vervolgt door een duik. Als ik weer boven kom zwem ik het ronde stuk en klim er daar op. Ik loop naar Alicia en pak mijn handdoek. 'En is mijn handdoek nog vervelend gewest?' lach ik en ik droog me een beetje af. Ik haal mijn haar uit de knot en laat het over mijn schouders hangen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Davan Tristan Smith

    Ik liep naar het zwembad en keek er bewonderend naar. Het was echt practig, voor deze ene keer had de brochure niet alles mooier voorgespiegeld dan het was.
    Abbigail was er nog niet, maar een heleboel anderen wel. Ik zei ze vriendelijk gedag en liep naar een stoel, waar ik mijn spullen neerzette en ook mijn T-shirt uittrok


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Brooke Olive Jackson.

    Een jongen begroette ons. 'Hoi' zei ik vrolijk terug en ik liep terug naar het zwembad. Ik ging op de rand zitten en liet mijn benen in het water hangen. Het was hier echt mooi. Je kon hier heel goed en veel fotograferen. Misschien kon ik al vast wat foto's maken voor mijn scriptie.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Matthew Jordan Edwards.

    "zullen we dan maar naar het zwembad gaan, dames?" stelde ik voor en keek de meisjes een voor een aan. Het huis was al schitterend en ik was benieuwd geworden naar of het zwembad ook zo geweldig was.


    someone out there feels better because you exist

    Alicia
    'Heej' zei ik glimlachend toen een jongen bij ons kwam zitten, waarna ik mijn hand naar hem uit stak 'Alicia' stelde ik mezelf voor. Snel bekeek ik hem even. Hij was knap! Dat kwam heel mooi uit, ik was pas twee jongens tegen gekomen en ze waren alletwee knap. Deze alleen iets minder verlegen dan de andere jongen, die ver van ons vandaan was gaan zitten...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:01 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Amelia Aviera Denealy

    'Jep' zeg ik met een glimlach. Ik haak mijn arm in die van Matthew en trek Abbygail mee. Ik was erg benieuwd naar het zwembad en ook wel een beetje naar de andere bewoners. Als we bij het zwembad aankomen gooi ik mijn handdoek op een stoel en kijk Matthew en Abbygail even aan. 'Nou hup ik wil zwemmen' zeg ik blozend.


    ~

    xheart = Beat.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †