• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een witch? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen,
    anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - MAAK PLEZIER!!


    Meisjes:
    - Alicia Ciara Jones - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Luena Aviera Denealy - 20 - gewoon - Khedira
    - Abbigail Hannah Chandler - 17 - gewoon - Moringa
    - Brooke Olive Jackson - bijna 17 - gewoon - xheart


    Jongens:
    - André Jetson - 19 - half engel, half demoon - Paddo
    - Davan Tristan Smith - 17 - tovenaar - Mylox
    - Adam James Dalton - 18 - kan dingen laten verschijnen - Solera
    - Matthew Jordan Edwards - 17 - gewoon - xYolo


    Hoe we beginnen:
    We beginnen dat het middag is en iedereen aan komt bij de villa, waar ze de kamerlijst zien hangen en dan naar hun kamer gaan om hun spullen op te bergen. Wat je daarna gaat doen mag je zelf weten.


    Kamerlijst:
    Alicia Ciara Jones - Brooke Olive Jackson
    Luena Aviera Denealy - Abbigail Hannah Chandler

    André Jetson - Matthew Jordan Edwards
    Davan Tristan Smith - Adam James Dalton

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:29 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Matthew Jordan Edwards.

    We waren bij het zwembad aangekomen en er zaten al wat andere mensen, (Alice, Brooke & Davan) "Nou hup ik wil zwemmen." melde Luena [of Amelia hoe heet je nou? :$] Ik grijnsde. "Ga maar alvast dan? Ik kom zo eerst even met de andere kennis maken." En ik liep naar waar Alice en Brooke zaten. "Hey, Ik ben Matthew." stelde ik me vrolijk voor en stak mijn hand uit.


    someone out there feels better because you exist

    Luena Aviera Denealy

    Ik kijk grijnzend even naar Abbygail. 'Kom je ook of zie je die jongen al waar je mee had afgesproken.' Ik glimlach en kijk even rond. Misschien was het toch wel een goed idee om me ook even voor te stellen. Ik loop achter Matthew aan. 'Ik ben Luena' stel ik me ook voor.

    [Ja het is LuenaxD]


    ~

    Brooke Olive Jackson.

    'Hoi, Brooke' zeg ik verlegen en ik sta op. Ik pak zijn hand aan en schud hem zacht. Ik bekeek hem even en keek toen naar het meisje. Ik glimlachte naar haar en stak mijn hand naar haar uit. 'Brooke'.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Davan Tristan Smith

    Ik begroette Abbigail en haar kamergenoot, en ging dan ook naar het zwembad. Ik ging aan de rand zitten en keek eens om me heen. De meisjes hier waren best knap, maar eigenlijk gaf ik niet zoveel om uiterlijk.

    [even een vraagje. Wie is nou Davans kamergenoot?]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Abbigail Hannah Chandler || Gewoon
    Ook ik begroet net als Matthew en Luena de twee meisjes die er zaten. Nu was bijna de helegroep compleet. Nu was de sfeer nog een beetje gespannen, maar dat zal vast beter worden als iedereen elkaar beter kent. Ik trek mijn jurkje uit zodat ik in mijn bikini sta en maak van mijn haar een knot. 'Wie gaat er mee zwemmen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Matthew Jordan Edwards.

    Ik schud haar hand en glimlach naar haar. Wat een geluk heb ik zeg, alle meisjes in dit huis zijn mooi. ik grinnikte. Dit zou echt een leuke vakantie worden. Ik liep naar de rand van het zwembad waar Davan zat. "Hey man, ik ben Matthew." stelde ik me voor en gaf hem een vriendschappelijk klopje op zijn schouder.


    someone out there feels better because you exist

    Luena Aviera Denealy

    Ik glimlach naar Brooke. 'Mooie naam' zeg ik vriendelijk en glimlach. Ik stel me ook voor aan de jongen die bij haar zit. Davan hoorde ik hem zeggen. Ik glimlach even en kijk Matthew aan. 'Ik ben vast in het zwembad.' Ik kijk Abbygail aan. 'Zullen we?'


    ~

    Davan Tristan Smith

    "Wie gaat er mee zwemmen?" vroeg Abbigail. Ik stond op van mijn zitplek en riep: "Ik!"
    Ze zag er heel goed uit in bikini. Ik glimlachte om mijn eigen gedachten. Wat had ik toch?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:45 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Abbigail Hannah Chandler || Gewoon
    Ik voelde me altijd heel ongemakkelijk in bikini, automatisch sloeg ik mijn armen om mijn lichaam om het een beetje te bedekken. 'Zullen we?' vraagt Luena. Ondertussen had Davan ook al toegestemd met mijn zwemplan. Binnen een paar stappen sta ik aan de rand van het zwembad en laat me erin zakken. Nu zie je ook gelijk mijn lijf niet meer. Het water was koud, maar prettig. Met dit lekkere weer voelde het water juist fijn aan. 'Iedereen moet erin komen.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    Abbigail Hannah Chandler || Gewoon
    Ik voelde me altijd heel ongemakkelijk in bikini, automatisch sloeg ik mijn armen om mijn lichaam om het een beetje te bedekken. 'Zullen we?' vraagt Luena. Ondertussen had Davan ook al toegestemd met mijn zwemplan. Binnen een paar stappen sta ik aan de rand van het zwembad en laat me erin zakken. Nu zie je ook gelijk mijn lijf niet meer. Het water was koud, maar prettig. Met dit lekkere weer voelde het water juist fijn aan. 'Iedereen moet erin komen.'


    Davan Tristan Smith

    Ik merkte op dat Abbigail haar armen voor haar lichaam sloeg. Zou ze zich onzeker voelen. Ik ging nu ook volledig het water in, en ging naast Abbigail zitten.
    "Je ziet er goed uit." zei ik, en ik glimlachte.
    Was dat wel goed om te zeggen? Straks dacht ze dat ik haar alleen als een mooi meisje zag... Nou ja, niets meer aan te doen.
    Ik werd een beetje rood en keek weg. Ik hoopte maar dat ze het als een compliment opvatte.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Brooke Olive Jackson

    'Iedereen moet het water in komen' zei Abbygail en ze sloeg haar arm rond haar middel en sprong in het water. Dat deed ik ook vaak, maar ik had me vriendin beloofd dat niet meer te doen. Ik bewoog me armen even in de richting maar dook toen snel sierlijk het water in en kwam boven. Ik trappelde en hield mezelf zo boven water.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    A.J.

    Ik merk al snel dat het zwembad aardig bewoont raakt, gelukkig zat ik onder een boom een stukje van het zwembad vandaan te genieten van het weer.
    Ik hoefde niet zo nodig te zwemmen en niemand hoefde te weten dat ik alles deed met een zonnenbril op, in ieder geval nog niet.
    Ik blijf de groep vanaf een afstandje observeren terwijl ik een beetje probeer door te krijgen met wat voor een mensen ik in een huis zit.

    [Ik ga, welterusten]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Abbigail Hannah Chandler || Gewoon
    Brooke was ondertussen ook in het water gekomen. Ik verwacht dat dit wel gezellig gaat worden. Het is mooi weer, tot nu toe lijkt iedereen me aardig en het is hier werkelijk prachtig. 'Je ziet er goed uit,' hoor ik de stem van Devan plots naast me zeggen. 'Dankje,' stamel ik. Zelf was ik het daar niet mee eens, net zoals de meeste meisjes. Ik kijk naar een jongen die vanaf een afstandje naar ons kijkt. Misschien is hij te verlegen om erbij te komen zitten. 'Kom ook!' roep ik naar hem. Ik wil niet dat er iemand wordt buitengesloten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Luena Aviera Denealy

    Ik kijk even rond en zie verderop onder een boom een jongen zitten. Hij is alleen en zit afgezonderd van de rest. 'Ik kom zo in het water' zeg ik en loop rustig naar de jongen toe. 'Hee' zeg ik rustig en kniel bij hem neer. 'Ik ben Luena.' Ik bekijk hem even en glimlach. 'Kom je ook met ons in het zwembad?'


    ~