• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    (ff voor de berichten)


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Samen met Bonita sta ik bij de ingang te wachten tot onze vrienden komen. Bonita had wat van haar vrienden uitgenodigd en ik wat van de mijne, die ging nog een leuke vakantie worden, ook al moesten we wel een beetje zorgen dat de camping beter ging lopen, maar daar had ik al een ideetje voor.

    Jayy
    Ik kom aan bij de camping en zie Andrew en Bonita al staan. 'Heey!'roep ik vrolijk en loop naar ze toe. Ik glimlach en kijk via de ingang naar de camping. Ik ga naast ze staan en wacht rustig tot de rest komt terwijl ik op mijn koffer ga zitten. 'Zo, dat is ook voor het eerst, ik ben een keer de eerste'

    Bonita
    'komen ze nog of niet' mompel ik ongeduldig terwijl ik met Andrew op onze vrienden sta te wachten. Zuchtend plof ik neer op de grond en sla mijn armen over elkaar.'kom je ook zitten, andie-pandie' zeg ik tegen hem om hem te plagen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'kom je ook zitten, andie-pandie'zegt ze om me te plagen. plagend haal ik met mijn hand wat door haar haar en ga ook zitten. Dan hoor ik iemand 'Heey!'roepen en ik zie Jayy staan. 'Heey Jayy!'roep ik net zo vrolijk als hem terug. Met Jayy was het eigenlijk altijd wel lachen, die gast was gewoon altijd vrolijk.

    Bonita
    'Ola' roep ik lachend naar jayy en doe snel mijn haar weer goed in model.'voortaan blijf je van mijn haar af andie-pandie. anders pak ik je weer terug als toen ik je babyfoto's in de schoolkantine had opgehangen' mompel ik kwaad


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Ach Bonitatje toch, vergeten wat ik toen bij je heb terug gedaan?'vraag ik grijnzend. Ik had toen Bonita sliep een knuffelbeer tussen haar armen gelegd en wat foto's gemaakt en die rustig naast de baby foto's gehangen. 'En geloof me, ik weet nog wel betere dingen'grijns ik.

    Bonita
    'zegt degene die jonger is, pas 1 keer heeft gezoent, nog niet ontgroend is en nog niet verder is gegaan dan zoenen' glimlacht liefjes naar hem. Snel sta ik op en ga achter jayy staan.'bescherm me please tegen dat monster dat zich mijn broer noemt' zeg ik dramatisch


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik grinnik, dat geloofd ze dus nog steeds. 'Lief zusje toch van me, dat jij nou alles aan die lieve grote broer van je verteld'zeg ik lachend. Ja grote broer, ze was dan wel wat ouder maar ik was toch echt groter. Ik grijns naar Bonita en kijk lachend naar Jayy die een beetje raar kijkt.

    Jayy
    ik kijk eerst een beetje raar naar Bonita en ssla dan voor de grap me armen om haar heen. 'Jayy beschermt je wel!'roep ik lachend en kijk grijnzend naar Andrew. Daarna laat ik der weer los en ga rustig terug op mijn koffer zitten.

    Bonita
    'ik vind alles goed zolang het ,maar niet met de sl*t van de school is geweest. en ik zou niks zeggen want ik ben even groot als jou als ik mijn hakken aan heb en laat ik die toevallig aan hebben' zeg ik hem met een droge ondertoon terwijl ik naar mijn sleehakken wijs


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'De slet van school? Nee sorry ik doe niks met me zusje'grijns ik maar schud dan mijn hoofd. 'Oke, die meende ik niet, ik snap over wie je het hebt en nee dat zeker niet'zeg ik en grijns daarna even. 'Dat jij daar nou hakken voor heb'

    [ mijn topics en mijn reactie komt er ook aan (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita
    'Ik heb 4 jaar lang met dezelfde jongen gehad en omdat we naar spanje gingen is het uitgegaan dus wie noem je hier een slet van de school.'zeg ik hem hard terug. 'beter komen mijn vriendinnen snel want hier houd ik het niet uit met alleen jongens' mompel ik in me zelf


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Ja, ik weet dat je vier jaar hetzelfde vriendje hebt gehad, en het was echt een loser, sorry dat ik het zeg hoor, maar je verdiende wel beter als hem.'zeg ik en grinnik als ze de opmerking maakt over dat ze niet lang volhoudt met alleen jongens.'Ach zusje toch van me, das wel zielig ja'zeg ik en grinnik. 'Er komt zo vast wel iemand voor je aan hoor'zeg ik en ga weer op de grond zitten, naast Jayy.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 20:41 ]