• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Summer

    Ik kom aan bij de camping en zie Andrew, Jayy en Bonita al staan en loop naar ze toe. "Sorry dat ik jullie onderbreek, maar volgens mij had iemand hier behoeft aan een van haar vriendin of hoor ik nu al dingen die niet kloppen?" vraag ik lachend aan Bonita.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Summer komt eraan en ik grijns naar Bonita. 'Zei ik het niet?'vraag ik haar lachend en kijk naar Summer. 'heey!'begroet ik haar en hoor hoe Jayy ook vrolijk 'Heey'zegt

    Summer

    "Heey" begroet ik de jongens vrolijk terug. "Kom ik op het verkeerde moment zoals wel eens vaker voorkomt of niet?" vraag ik twijfelend en kijk Andrew aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    'Nee tuurlijk niet, eigenlijk had je op dit moment een perfecte timing'zeg ik lachend. 'Nou nu nog maar wachten tot de rest ook is komt'zeg ik terwijl ik wat naar achter leun en steun op mijn handen.

    Summer

    "Oke en waarom..". Ik stop met praten. "Ik wil het nog geneens weten" zeg ik lachend. "Het nadeel is altijd dat wachten altijd zo lang duurt" zeg ik waarna ik ook op de grond zitten ga zitten en even rondkijk.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 20:59 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaydon Mason Haword.

    Ik kom zoals gewoonlijk te laat en ik zie een paar mensen staan. Ik skateboard naar ze toen en stop daar. Ik wip mijn skateboard op. 'Heey peeps' zeg ik blij en ik kijk het groepje rond dat op de grond zit.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:01 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Glimlachend omhels ik summer.'ik ben blij dat je er bent nog langer alleen met hun 2 en ik had mijn hakken naar hun heiligdommen gegooid' fluister ik in haar oor. 'en meid wat zie je er goed uit'zeg ik vrolijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [mijn topics, oké hoe kan ik beginnen...?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Je kan gewoon aankomen op de camping, daar zitten ze bij de ingang te wachten]

    Summer

    "Heey" zeg ik vrolijk tegen Jaydon en richt me erna weer op Bonita. "Graag gedaan en ik wou je ieder komen helpen, maar mijn broer was weer eens zo slim om de verkeerde weg te kiezen en dat was zou ik denk ik ook gedaan hebben" fluister ik. "Bedankt en jij ziet er ook echt niet verkeerd uit hoor" zeg ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik sleep mijn koffer uit de auto en loop richting de camping.
    'Ik ben benieuwd hoe deze zomer gaat worden,' mompel ik, ik weet niet of ik er nou zin in heb of niet, maar goed dat is afwachten. Ik strijk mijn blouse nog even goed en loop dan riching de andere die al zitten te wachten bij de ingang.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Jaydon komt aan skaten en ik glimlach even naar hem.'Heey peeps' zegt hij blij, 'heey' begroet ik hem en kijk even langs hem of er al meer mensen aankomen. Dan zie ik Bradly en glimlach, zo nog maar een paar. 'Heey!'zeg ik tegen hem als die bij ons is.

    Jayy
    'Eey Jaydon!'zeg ik vrolijk, ja weer vrolijk ik was gewoon altijd vrolijk. 'Dus hoe zit dat, gaan we een uur op de andere wachten, of gaan we zo vast de camping verkennen?'vraag ik aan de rest.Ja ik was nogal ongeduldig, ik haten wachten.Dan zie ik Bradly aankomen. 'Eey'begroet ik ook hem vrolijk.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:12 ]

    Bonita
    'tjaa jongens zijn niet echt slim hn' zeg ik lachend.'zullen we straks gaan zonnen. het is heerlijk weer maar eerst wachten op de rest' zeg ik vrolijk tegen der terwijl ik naar andrew loop en zijn mobiel uit zijn broek zak vis zonder dat hij het merkt en loop er mee naar de boom.'hmm eens zien. meisje 1, girl 1, chica 1 enz enz. hmm eens lezen' zeg ik grijnzend. 'lieve andie, gisternacht was geweldig. ik hoop dat ik snel naar je toe kan komen voor een herhaling xxx je babe. ' zeg ik hard lachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Ik ga zitten bij de anderen en meng me vrolijk in het gesprek, Bonita pakt Andrews mobiel af en leest zijn smsje voor.
    'Lieve Andie, gisternacht was geweldig. ik hoop dat ik snel naar je toe kan komen voor een herhaling xxx je babe,' ik begin hard te lachen en stop mijn mobiel wat dieper in mijn zak, voor het geval dat.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen en het is fijn weer eens met iemand om te gaan met dezelfde interesses" zeg ik lachend. Ik schiet in de lach door het smsje dat Bonita voorleest. Ik sta op en loop naar haar toe. "Denk je heel misschien aan hetzelfde waar ik aan denk?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer