• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Summer

    "Liefdesverdriet" is alles wat ik zeg. "Laat haar maar even als ze wilt praten komt ze wel" zeg ik waarna ik Andrew aankijk. ""Je hebt misschien gelijk en hij komt er zeker niet mee weg, maar je had dat echt niet moeten zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Waarom niet?' vraag ik aan Summer, 'het is toch zo?'
    Soms hea, snap ik echt niks van meisjes...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    ik zucht als Bonita wegloopt en zie dan dat Jaydon valt. Er komt al snel een rode vlek in zijn broek en ik hoor Bonita al zeggen dat ze het wel gaat verbinden. Daarna kijk ik naar Summer en zucht. 'Jammer dan, ik laat hem er gewoon niet mee wegkomen, kijk dan hoe verdrietig ze is'mompel ik.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:45 ]

    quin98 schreef:
    Andrew
    ik zucht als Bonita wegloopt en zie dan dat Jaydon valt. Er komt al snel een rode vlek in zijn broek en ik kijk even naar hem. 'Kom, dan plak ik er even een pleister op, anders wordt je hele broek straks rood'grijns ik en sta op. Ik zou daarna ook wel naar Bonita gaan, maar ik denk dat het beter is als ze eerst heel even alleen is.


    (whahaha ik was hem al aan het helpen xD)


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik knik "Ik weet het en ik help je maar als te graag" zeg ik tegen Andrew.
    Ik kijk weer naar Brady "Het is ook zo en ik geef jullie ook gelijk, maar het is toch dat je zulke dingen nog niet moet zeggen want ze is nog steeds verliefd" zeg ik. "Je moet het gewoon niet zeggen"

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaydon Mason Howard

    'Het gaat wel' zeg ik als Bonita zegt dat ze het wil gaan verbinden. 'De vraag is of het met jou gaat' zeg ik en ik hink naar haar toe. Ik was wel vaker gevallen maar dit deed meer pijn dan verwacht.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'Het kan altijd beter. life sucks als je vriendje het uitmaakt via whats app en ik ga het verbinden of je het wilt of niet' zeg ik rustig en neem hem mee naar binnen en help hem op de bank en pak dan de ehbo koffer en haal daar jodium,gaasjes,een schaar, verband en tape uit en loop weer terug.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jaydon Mason Howard.

    Ze komt terug met jodium, gaasjes, een schaar, verband en tape. 'J..je gaat dat jodium toch niet echt gebruiken?' vraag ik vol afschuw voor de jodium. God wat haatte ik dat spul. Het prikte. Ik stroopte en keek naar de wond. Hij was best wel diep.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    'Ach het was lief bedoeld, maar ja laten we maar gewoon erover ophouden nu, want de vakantie is amper begonnen'zeg ik en kijk naar Jayy die gelijk weer enthousiast opspringt. 'Wat gaan we eigenlijk doen zodat deze camping beter loopt?'vraagt hij en ik grinnik. 'ik heb al wat bedacht, maar jullie mogen ook van alles bedenken.'

    Brady Wright
    'Hmmm wat dacht je van een kampvuur?' stel ik aan Andrew voor, 'of misschien een mega water gevecht?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Ik weet dat het lief was bedoeld, maar op zo'n moment komt alles anders verkeerd aan en geloof me want daar heb ik ook ervaring" zegt ik glimlachend. "Op zulke momenten wil je even alleen zijn, maar alles is straks wel weer over en zo niet moet iemand maar even met haar gaan praten"
    Ik knik en ""Je hebt gelijk het is tijd voor wat leuks en en misschien is het leuk om". Ik stop met praten en schud mijn hoofd "Niets gezegd"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Nou, wat denken jullie ervan? Zullen we met een watergevecht deze zomer beginnen?' vraag ik, ik heb altijd het idee gehad niet bij deze groep te horen, maar daar wil ik deze zomer iets aan doen. Het is tijd voor Brady power!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Ja goeide ideeën Brady'zegt tevreden en kijk even om me heen.'ik had zelf een idee om dat oude gebouw daar' ik wijs naar een gebouw. 'Een club te maken of zo of waar af en toe een bandje speelt'zeg ik 'Willen jullie eerst een rondleiding of?'vraag ik terwijl ik heel gauw een waterslang pak die aan de muur hangt en ze nat spuit. Ik begin hard te lachen en leg de de waterslang neer terwijl ik richting het riviertje ren.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:25 ]

    Summer

    Ik knik. "Ja dat lijkt me echt een goed begin van deze zomer" zeg ik vrolijk tegen Brady en kijk erna naar Andrew. "Klinkt inderdaad ook niet als een slecht plan en kom maar op met die rondleiding" zeg ik. "Erna dan het watergevecht?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer