• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Brady Wright
    'I don't wear designer clothes, I don't go to the finest schools, but I know I ain't no fool, baby,' zing ik en speel ik voor Summer.
    'I don't know what you been used to, never bin with a girl like you-ou, but I can give you a love that's true-ue, my heart no material things. I'll give you my song these words to you. Sing you what I feel, my soul is true. I don't have the world, can't give it to you girl. But al that I can do, all that I can do is give a song to you.'

    [Die kan ik zelf ook op de gitaar ^^, hier is de link btw: song to you
    Ga ik trouwens te snel met Brady, want dit is pas de eerste dag ^^]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:30 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'Elke dag repeteren is ook niet goed voor je lichaam. Ik denk dat we sowieso 2 keer in de week minimaal 2 uur repeteren en als we de dans niet voor elkaar krijgen dat we extra gaan trainen' zeg ik luchtig.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Klinkt goed'mompel ik. 'I am in'zeg ik lachend en stop mijn handen onder mijn hoofd. 'Gaan die andere ook nog komen of niet?'vraag ik en lach even.

    Bonita
    'Mooi alleen nog een naam en meer leden. en ik heb geen idee' zeg ik lachend terwijl ik in zijn buik por.'waarom heb je nou geen zachte buik ik wil hem gebruiken als kussen' zeg ik pruilend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Ga er gewoon op liggen, zal vast lekker genoeg liggen'zeg ik lachend en kijk even met een schuin oog naar haar.'Vertel is, wat is je idee?'vraag ik aan haar.

    Bonita
    Lachend leg ik mijn hoofd op zijn buik.'Ik heb geen idee wat voor naam ik de crew moet geven en of de rest nog komt en waar zijn mam en pap eigenlijk heen' zeg ik verveeld


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "Dat was echt heel erg mooi " zeg ik als hij klaar is met spelen.
    "Ik ben gewoon echt sprakeloos"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    'Ik wil wel meedoen' zeg ik en ik leg mijn hoofd op mijn skateboard. 'Ik ga morgen wel zoeken naar een skatebaan' zeg ik dan en ik haal het skateboard onder mijn hoofd vandaan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    'nu zijn we met 3 en ik zeg alvast ik ben niet makkelijk tijdens trainingen' zeg ik snel terwijl ik ze streng aan kijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Oke, ff iets. Jullie mogen naam voor de camping verzinnen xD, dus wie weet er iets?]
    Andrew
    'Mam en pap zijn naar het dorpje inkopen doen'zeg ik en kijk even naar de lucht. 'Een naam, een naam'mompel ik terwijl ik een naam bedenk. 'Waarom nemen we niet de naam van de camping?'

    Bonita
    'Goed idee en wat is de naam dan' mompel ik met een lachende ondertoon. starend naar de lucht mompel ik dingen. 'wat dacht je van beat freaks. gek op de beat van de muziek' mompel ik

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:56 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Ja die naam klinkt goed de beat freaks crew'zeg ik lachend en knik. 'Oke, ik ben het met beat freaks eens'zeg ik tevreden. 'Nu nog meer dansers' zeg ik lachend.

    Jayden Mason Howard

    'Of Hands? Dan zorgen we dat we bij elk optreden handschoenen hebben?' stelde ik voor. Ik draaide aan het wielletje van mijn skateboard. Ik trok mijn knie op waardoor mijn wond pijn deed. 'Godver' mompelde ik en ik keek pijnlijk naar mijn knie.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    'Jupp en nog een logo en dan zijn we klaar. hmmm ik verveel me' zeg ik vervelend XD. Rustig pak ik me mobiel en check mijn mail en zie een mail staan.' hmm eens zien. geachte bonita, blablablabla we laten,,,,. omfg ik ben toegelaten'roep ik blij


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3