• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    [Iedereen kent elkaar toch al, right?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'Ik denk iets maar ik weet niet aan wat jij denk omdat ik niet zo'n twinkelelfachtigevampier als edward cullen ben die gedachte kan lezen' zeg ik hyper en melig tegen haar. Grijnzend pak ik mijn mobiel als ik een whats app krijg van mijn vriendje. zodra ik hem heb gelezen zak ik hopeloos op de grond neer en beginnen de tranen te stromen. allemaal door mijn ex die het uitmaakte voor de grootste slet


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Ja, alleen ze zijn niet allemaal hele goeie vrienden, maar dat kan nog komen^^]

    Summer

    Voor ik kan antwoorden zakt ze hopeloos op de grond neer en beginnen de tranen te stromen. Ik ga naast haar zitten en trek haar in een knuffel. "he wat is er aan de hand?" vraag ik terwijl ik haar een beetje probeer te kalmeren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (miss zelfs liefde tussen sommige xD)


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Bonita en Summer staan te praten bij de boom, ze zien er beiden niet verkeerd uit, maar ik denk dat ik Summer leuker vind. Bonita pakt haar mobiel, dan zakt ze huilend in elkaar. Ik kijk even verbaasd maar loop dan naar haar toe.
    'Wat is er aan de hand?' vraag ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik spring op en binnen een paar seconde ben ik bij de boom. Ik gris mijn mobiel uit haar handen en kijk haar aan. 'Owja? Was dat een smsje van mij? Nee want dat kan niet want er zit een beveiliging op.Beter nadenken voor je iets verzint sissie 'grijns ik en stopt mijn mobiel weer veilig in mijn zak. opeens zakt Bonita huilend op de grond en ik kniel naast haar neer. 'Heey wat is er?'vraag ik terwijl ik mijn armen om haar heen sla, ja we plaagde elkaar wel, maar ik was er ook voor der als ze verdrietig was.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:27 ]

    Bonita
    'H-hij heeft het uitgemaakt v-voor de grootste slet' zeg ik verdrietig terwijl mijn tranen blijven stromen en mijn mascara meenemen. 'ik lijk nu zeker net op een panda met mijn uitgelopen make-up' mompel ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    ik veeg de mascara onder haar oog vandaan en grinnik even om haar opmerking. 'ik zie toh dat het een loser was'mompel ik zacht terwijl ik troostend over haar rug aai. 'Wacht maar tot ik die gozer weer zie'mompel ik boos.

    Brady Wright
    Een beetje onhandig klop ik Bonita op haar schouder. Ik en meiden: geen goede combinatie.
    'Ach hij is het niet waard,' zeg ik tegen haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Onthou goed dat hij jou dan echt niet waard is en verschrikkelijk dom bezig is" zeg ik terwijl ik haar aankijk. Ik pak zakdoekjes uit mijn tas waarvan ik er pak en de rest aan haar geef. "Het valt wel mee" zeg ik en veeg de uitgelopen mascara weg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    Kwaad kijk ik hem aan. 'het is geen loser en ik weet zeker dat er wat achter zit wnat hij is geen jongen die het uitmaakt via whats app' zeg ik half snauwend naar hem terwijl ik opsta en richting het huis loop waar we slapen.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Bonita staat boos op en loopt weg.
    'Wat heeft die nou weer?' zeg ik verbaasd.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaydon Mason Howard.

    Ik skate naar Bonita en val op de grond door een grote steen die ik over het hoofd heb gezien. 'Fuck' zeg ik en ik sta meteen op. 'Alles goed?' zeg ik terwijl ik een rode vlek door mijn broek zie komen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    snel draai ik me om. 'het kan beter en kom maar mee dan verbind ik het wel' zeg ik glimlachend tegen jaydon terwijl ik mijn pokerface opzet

    (muhahah ik heb schoolspullen vandaag gekocht en toen zag ik 4 hotties lopen en een gay couple en dat koppeltje was wel cute)


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3