• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137347

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Het zingen van Austin werkt aanstekelijk. Al gauw zing ik ook mee. Zo staan we daar met zijn tweeën. Jayson en Ian gek dansend, terwijl wij toe kijken. Austin en ik zingend... Wat waren wij voor vriendengroep? Ik grinnik. De beste vriendengroep ooit... Dat was altijd zo geweest en het altijd zo gevoeld. Dat was ooit kapot gegaan, maar nu is dat weer terug en dat geeft een goed gevoel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Drew trekt mijn broek nog iets lager. Hij stopt de kus en kijkt me vragend aan.
    Ik kijk hem even vragend terug aan en knik dan.
    Mijn opwinding is alleen maar gegroeid en ik snak nu echt naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik hoor Isabella meezingen en glimlach. Na een tijdje grinnikt ze en ze lijkt nogal in gedachte te zijn. 'Waar denk je aan?'vraag ik haar een beetje lachend en kijk naar Ian en Jayson

    [Volgens mij moet Ian nog op Jayson reageren trouwens xD]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:46 ]

    Andrew
    Danny knikt en ik trek zijn broek uit. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en duw mijn onderlichaam tegen zijne. Ik laat mijn hand over zijn buik glijden en open mijn mond iets.

    {O, kan wel. Waar staat de reactie van Jayson?}

    Isabella

    'Wat voor een idiote, maar geweldige vriendengroep wij waren,' mompel ik. 'En nu weer zijn.' Ik kijk Austin even kort aan en dan weer naar de twee dansende gekken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ff zoeken]

    quin98 schreef:
    Jayson
    Misschien... Eerst een kusje.'zegt hij en tikt met zijn vinger op zijn wang. ik kijk hem aan en begin hard te lachen. Ik buig grijnzend naar voor en stop vlak voor ik bij zijn wang ben.

    Danny

    Mijn broek trekt hij helemaal naar beneden. Ik voel hoe hij zijn onderlichaam tegen het mijne duwt. Ik kreun een keer.
    Wanneer hij zijn hand over mijn buik streelt kreun ik nogmaals.
    Hij opent zijn mond en ik breng mijn tong naar de zijne en speel er een spel mee.
    Mijn handen laat ik over zijn rug gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik grinnik en knik. 'Vooral met die twee magolen daar'zeg ik lachend en wijs naar Ian en Jayson. In onze vriendengroep kon je eigenlijk altijd wel lachen, er was altijd wel iemand die met iet geks kwam.

    Ian

    Ik kijk hem straffend aan. 'Dan niet. Dan niet.' Ik schud mijn hoofd en zet een stap achteruit. 'Slechte danseres, slechte danseres,' mompel ik weer hoofdschuddend en doodserieus. 'Niemand wilt jouw als partner! Je bent slecht!' Ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem hoofdschuddend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Onze tongen beginnen een spel te spelen en ik voel zijn handen over zijn rug gaan. Dit alles was zo opwindend, alles liet me steeds iets meer naar hem verlangen. Een kreun komt uit mijn mond en eigenlijk doet hij nog niet eens zoveel bijzonders. Het is gewoon omdat dit alles bij elkaar met zo opwind, het is zo lekker.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:05 ]

    Isabella

    Ik lach. 'Ja vooral met hen.' Ik grinnik en leun nog wat meer tegen Austin aan. Ik kijk naar het gebeuren en dan weer naar het water. Ik loop er langzaam heen en ga voorzichtig met mijn voeten in het water staan. Het was warmer dan ik had verwacht. Ik glimlach en kijk naar het zacht stromende water. Er was voor me geen teken van leven. Het water was donkerblauw/zwart en deinde zachtjes op en neer. Er waren geen boten, geen mensen... Niks.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik kijk hem aan en trek een gezicht of ik wil gaan huilen. Ik stamp een paar keer met mijn voeten in het strand en trek een zielig en boos gezicht, net als van een klein kindje. 'Nou!'roep ik uit met een zielig beetje boos stemmetje.

    Ian

    'O, je wilt dansen, oké dan.' Ik draai hem in het rond en laat hem dan in mijn armen hangen. Ik kijk hem grijnzend aan en laat hem dan los, waardoor hij op de grond valt. Grinnikend kijk ik hem aan. 'Zo, nu blij? Je was te zwaar, sorry...' Ik begin te dansen als Michel Jackson en kijk grijnzend om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Hij laat me vallen en ik trek nep boos mijn knieën op en vouw mijn armen eromheen. 'WHEEEEEEEEE!'Roep ik keihard uit. Ik stop mijn hoofd tussen mijn knieën en doe net alsof ik huil terwijl ik soms nog een paar keer 'WHEEEEEEEE'roep.