• Ik heb sins kort sony vegas pro 10, aangezien ik het erg leuk vind om filmpjes/trailers in elkaar te zetten van verschillende dingen.
    ik deed dat met windows movie maker, maar wou sony ook wel eens proberen aangezien je daar blijkbaar veel meer mee kan.. ik snap er alleen helemaal niks van.. is er iemand die hier een kleine uitleg over kan geven? De basis enzo?

    x


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik heb Sony vegas pro... Maar om dit zo uit te leggen is echt veel te moeilijk. :W
    Misschien kun je beter tutorials gaan kijken op YouTube.

    Strider schreef:
    Ik heb Sony vegas pro... Maar om dit zo uit te leggen is echt veel te moeilijk. :W
    Misschien kun je beter tutorials gaan kijken op YouTube.


    daar snap ik niks van :X

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:04 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    (...)

    daar snap ik niks van :X

    Over het feit dat je geen engels kan verstaan of vind je die tutorials te moeilijk om te volgen?

    Strider schreef:
    (...)
    Over het feit dat je geen engels kan verstaan of vind je die tutorials te moeilijk om te volgen?


    engels verstaan is niet zo'n ramp, volgen een beetje, het zijn vooral onzin tuts die ik vind... Niet iets bruikbaar, van die 'Hoe download ik het gratis' dingen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik kan je daar niet echt mee helpen, want er is zo veel uit te leggen en dat is echt moeilijk :'D Ik heb een keer een filmpje in elkaar gezet met mijn oom, hij wist wel hoe het werkte en toen heb ik dat gewoon onthouden. Als ik iets niet weet, zoek ik een tutorial op youtube of google en dan lukt het meestal wel ;]


    Caution first, always.

    Wat snap je niet, want Sony Vegas Pro is eigenlijk helemaal niet moeilijk.


    comfort in c h a o s

    Ik heb de trial versie ooit geprobeerd, zelfs met Youtube-tutorials snapte ik er geen reet van, nu nog steeds niet. :')
    Ik ga gewoon mijn gratis Windows Movie Makertje gebruiken tegen te tijd dat ik mag vloggen.