• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Michael Gold - Matching Banquet Zaal
    Mijn lieftallige ouders had ik al zeer snel afgeschud. We hadden een half uur om ons te vermaken. Neuriend liep ik de drukke zaal door. Ouders, broers, zussen, en natuurlijk de Matches.
    Met een vriendelijke glimlach liep ik naar de dichtstbijzijnde persoon toe om kennis te maken. de persoon zag er een beetje verveeld uit. Het minste wat ik kon doen was mijn mede-Matches vermaken, toch? Het was een spannende dag. Maar ik had al het vertrouwen in her systeem.
    'Hallo,' zei ik, mar een vriendelijke glimlach.

    [Okay, wie wilt met michael praten? :3 Dan schrijf ik zo wel wat voor Angel.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [eh deavon kan wel??]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [eh deavon kan wel??]


    [Okay. ^^ then you can write a post, want hij heeft al hallo gezegt. :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reine Marvella - Matching Banquet Zaal
    Ik trok mijn wenkbrauwen op toen de vrouw het glas uit mijn handen trok.
    "Ik vind het ontmoeten van die geweldige partner die jullie me hebben beloofd best een 'speciale activiteit'," sneerde ik, en sloeg mijn armen over elkaar.
    Een mannelijke Official verscheen, hij knikte schaapachtig en haalde alles weg van de tafel. Geweldig, nu mocht ik deze avond nuchter uitzitten.
    "Je mag de komende Banquet geen alcoholistisch dranken drinken," bitste ze me ook nog toe, waarna mijn ogen zich fel die van haar boorden.

    Cherine Violette Laramie - Matching Banquet Zaal
    Mijn ouders hadden onze plaatsen al gevonden, en waren erheen gegaan. Ik liep door de enorme zaal, liet mijn blik vallen op een groot scherm aan de muur. Daarop stonden de veertig namen van de jongens en meisjes die vandaag zouden worden uitgehuwelijkd. Onwillekeurig ging ik op zoek naar mijn eigen naam, en er klonk een zucht toen ik die had gevonden.
    Ik haalde ongeduldig een hand door mijn bruine haar, en liep verder. Ik ging niet echt ergens heen, maar ik kon absoluut niet stil zitten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Angelite Hire - Matching Banquet Zaal
    God, dit was vermoeiend. Ik rol met mijn ogen, zet mijn glimlach weer op en verwelkom de volgende belangrijke familie. mijn ogen zoeken daarna automatisch mijn vrouw op, Yemelia, die duidelijk hard aan het werk is met... Het meisje dat ik eerder zag. Degene met het goudblonde haar. Mijn ogen gaan de lijst af. Carmella, huh?
    'Avelin June, tafel 8,' beveel ik een van de dames. 'En je haarstijl komt los, doe er iets aan. je wilt er op je best uit zien.' Ze was best knap en ook haar naam zette ik in eht lijstje in mijn achterhoofd. ik liep verder, richting Yemelia.
    'Alles goed hier?'

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:47 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Deavon John Smith - Matching Banquet
    "Hallo" hoor ik plotseling naast me. Ik kijk op, met mijn handen nog steeds in de zakken van mijn smoking.
    Naast me staat een jongen met een zeer bleke huid en zwarte haren dat over zijn voorhoofd en oren ligt. Ik bekijk hem eventjes, me niets van aan trekkend dat het misschien onbeleefd is.
    Ik aarzel eventjes. "hallo" antwoord ik dan na een poosje. Ik ben niet echt een prater, nooit geweest. Maar dan gaat er door mijn hoofd wat mijn moeder eerder had gezegd. En ze zou me woest aankijken als ik niet met deze jongeman een praatje zou maken.
    Ik haal mijn hand uit de zak van mijn smoking en krab even op mijn achterhoofd. "Wat een gedoe he? Mijn naam is Deavon smith" ik steek mijn hand naar hem uit om de hand te schudden nadat ik mezelf voorgesteld heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yemelia Fannie Shannon- Matching Banquet Zaal

    Ze keek me erg beledigend aan. Ik kwam zo vaak zulke meiden en jongen tegen. Het deed me niets. 'Ik zou je mond houden als ik jouw was. Het beledigen van een Officials kan je Match Banquet tot een einde brengen,' Ik keek haar streng aan en tikte nog even wat bij haar naam. Haar gedrag was buiten de maat en dat moest wel mee als ze haar baan krijgt. 'Alles goed hier?' Hoorde ik Angel opeens zeggen en schrok me even dood. 'Het gaat. Tieners zijn niet altijd de beste mensen om mee te werken,' Ik keek even naar het podium. 'Ik denk dat ik even ga aankondigen dat ze kunnen eten,' Zei ik tegen hem.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Avelin Cyrille June -Matching Banquet

    Onwillekeurig dwarrelen mijn ogen de zaal af, en staat mijn gedachten op nul tot een stem me weer bij mijn werkelijk heid brengt.
    'Avelin June, tafel 8,' Ik draaide me om, en keek omhoog naar een man voor mijn neus, een Official.'En je haarstijl komt los, doe er iets aan. je wilt er op je best uit zien.' Ik knikte enkel, en hij liep weer verder. Ik liep richting tafel 8 en inderdaad, mijn kapsel was inderdaad losjes geraakt. Ik breng mijn handen naar mijn haar en verfraai mijn kapsel weer waardoor het er weer uit zag als voorheen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Michael Gold - Matching Banquet Zaal
    'Hallo.' De jongen heeft een zeer stille stem, wat me verbaasd. Ik glimlach en schud enthousiast zijn hand.
    'Mijn naam is Michael Emerald Gold, toekomstig zanger van de 100 liederen. je hebt waarschijnlijk wel al van me gehoord, en wie mag jij dan wezen?' Ik was zo blij geweest met mijn baan, het toonde aan hoe perfect het systeem was. Ik haal een hand door mijn donkere haar en mijn ogen flitsen even door de zaal. 'Ben je trouwens nerveus voor de Matching? ik eerst niet maar het begint nu toch wel te kriebelen!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elyse Felicia Lautus - Matching Banquet Zaal
    'Jij hebt makkelijk praten,' zucht ik. 'Jij kan zowat met iedereen omgaan'.
    'Moet je maar niet zo kieskeurig zijn,' grinnikt Levi plagerig.
    Ik rol met mijn ogen waardoor hij alleen maar harder begint te lachen.
    'Lach me niet uit,' zeg ik op een licht zeurende toon.
    Levi stopt met lachen maar er blijft een brede grijns op zijn gezicht staan. 'Sorry zusje'. Ik zucht even. Het blijft irritant dat hij me zusje noemt, hij is maar een halfuur ouder. 'Soms snap ik dus echt niet waarom mensen jou mogen,' mompel ik.
    Levi's grijns wordt weer breder en voordat hij antwoordt geeft volgt hij met zijn ogen een paar meisjes die voorbij ons lopen. 'Dat komt omdat ik zo ongelofelijk aantrekkelijk ben'.
    'En zo bescheiden natuurlijk,' antwoord ik sarcastisch.
    'Je hebt het helemaal door,' grinnikt hij.

    [Anyone who wants to join Elyse and Levi ^^?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Carmella Reine Marvella - Matching Banquet Zaal
    "Ik zou je mond houden als ik jouw was. Het beledigen van een Officials kan je Match Banquet tot een einde brengen."
    Mijn wenkbrauwen gingen omhoog. "In dat geval ben ik nog niet uitgesproken." Dan mocht ik hier weg, eindelijk. Leefde ik maar een leven zonder partner, kon me erg weinig schelen. Niks eigenlijk.
    "Alles goed hier?" hoorde ik opeens, en keek op. De Official. Vrijwel meteen verscheen er een verleidelijke glimlach rond mijn lippen, vanuit mijn ooghoeken keek ik naar de vrouw terwijl die haar irritatie over tieners uitsprak.
    "Ik denk dat ik even ga aankondigen wat ze gaan eten," zei ze. Mijn groene ogen gingen weer naar de man, ik beet bedenkelijk op mijn onderlip.
    De kans dat hij getrouwd was met haar was aanwezig. Gosh, het leven was oneerlijk.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Cherine does (:]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Stuur haar maar ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Owen Rheya Jackon
    Ik liep richting een blond meisje dat net haar haarstuk opnieuw fatsoeneerde. 'Het zag er net ook goed uit hoor.' Begon ik vlijend. Ik stak mijn hand naar haar uit. Mijn ouders verwachtte dat ik een praatje zou maken en zij leek me de geschikte kandidate. 'Owen.' stelde ik mezelf voor. Ik was niet zo van het officiële, mijn voornaam was genoeg. Voor nu tenminste.

    [Hij praat tegen Avelin]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Angelite Hire - Matching Banquet Zaal
    Het meisje kreeg vrijwel direct een verleidelijke glimlach rond haar lipjes. Dit was makkelijk. Ik trek mijn ogen van het meisje en kijk mijn vrouw aan. op mijn lippen ligt de glimlach die alleen voor haar is. Loyaal en lief. In een ander leven was ik waarschijnlijk een acteur geweest.
    'Zeer goed idee, de koks zijn klaar. Laat het Matching Banquet maar beginnen. Ik zal de rondes maken tijdens het dinner, jij hebt je rust nodig.' Met andere woorden, ik heb de afstand nodig om de dames beter te leren kennen. Iedereen was inmiddels binnen, dus Yemelia had gelijk. Het Matching Banquet kon beginnen. Carmella kreeg een knipoog achter de rug van Yemelia om.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:56 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.