• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Bisous schreef:
    (...)

    [Ik heb wel geduld om op een Official te wachten maar het is wel handig als ik weet wat ik moet doen ;p dan kan ik alvast iets posten]

    [Je moet de micro chip in een zilveren doosje halen en dan naar je verloofde gaan ^^]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    [Je moet de micro chip in een zilveren doosje halen en dan naar je verloofde gaan ^^]


    [Thank you ^^ Ik moet dat boek maar echt weer eens gaan lezen ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elyse Felicia Lautus
    De jongen waaraan ik gematched bent heet dus Owen. Hij ziet er tenminste aardig uit, nu nog hopen dat hij dat ook is. 'Ik eh, ga de microchip halen,' mompel ik tegen mijn ouders en Levi waarna ik opsta en in de rij ga staan. Ook al weet ik nu aan wie ik gematched bent, ik ben nu alleen maar zenuwachtig. Straks vindt hij me helemaal niks, of blijkt het dat er een fout is gemaakt en ik aan niemand gematched ben of is hij een ontzettende eikel. Ik begin weer aan mijn bedelarmbandje te friemelen en bijt op mijn lip. Laat hem alsjeblieft aardig zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Owen Rheya Jackon
    'Jij moet wel Elyse zijn.' Zei ik tegen het meisje dat wat onhandig aan haar armbandje te friemelen. 'Ik moet eerlijk zijn, je bent toch zeker wel de leukste van alle mensen hier.' Ik schaamde me niet voor mijn tatoeages en schoof mijn overhemd bij mijn rechterhand wat omhoog zodat ze zeker zichtbaar waren. 'Owen Rheya Jackon' Zei ik terwijl ik haar hand vast pakte en voorzichtig een kusje op haar linkerwang plaatste. Want he, we waren verlooft toch? Ik keek snel omlaag naar de chip die ik in mijn hand had. 'Ik eh... weet niet zo goed wat ik hier mee moet.'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Elyse Felicia Lautus
    'Jij moet Elyse wel zijn,' hoor ik een jongen zeggen en als ik op kijk zie ik Owen staan. 'Ik moet eerlijk zijn, je bent toch zeker wel de leukste van alle mensen hier'. Ik voel dat mijn wangen rood worden en mijn blik glijdt even naar zijn tattoos die zichtbaar worden doordat hij zijn overhemd omhoog schuift. 'Owen Rheye Jackon,' zegt hij. Hij pakt mijn hand vast en drukt een kusje op mijn linkerwang waardoor mijn wangen nog roder worden. 'Ik eh... weet niet zo goed wat ik hier mee moet.' zegt hij dan, doelend op de chip.
    Ik wacht even totdat ik ook een chip heb en draai me dan weer naar Owen. Hopelijk zijn mijn wangen wat minder rood. 'Eh, die moet je thuis in de computer doen en dan kan je eh, informatie over mij zien,' zeg ik. 'Over wat ik leuk vind om te doen en dat soort dingen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Levi's achternaam moet Lautus zijn a.]

    Levi Cameron Lautus
    Ik grinnik even als ik zie dat ik gematched bent aan het meisje van net. Tenminste gekoppeld aan een meisje dat er leuk uit ziet, dat scheelt een hoop en nu heb ik me tenminste niet voor niks charmant gedragen. Ik wacht even totdat Elyse weg is en loop dan ook naar de Official om de microchip te halen. Als ik de chip heb gehaald en naar Cherine zoekt valt mijn blik op Elyse die met haar verloofde Owen staat te praten. Ik grinnik even als hij een kusje op haar wang drukt en ze rode wangen krijgt. Nadat ik nog even hun kant op heb gekeken ga ik weer op zoek naar Cherine.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Owen Rheya Jackon
    'Eh, die moet je thuis in de computer doen en dan kan je eh, informatie over mij zien,' zeg ik. 'Over wat ik leuk vind om te doen en dat soort dingen' Ik knik begrijpend. 'Maar ik vind het veel leuker als je het mij zelf vertelt.' Ik scande haar complete lichaam maar bleven hangen bij haar ogen die ik toch echt wel het mooiste vind. Ik grinnikte om mijn eigen gedachte, mijn vader zou me compleet uitlachen als ik zou zeggen dat de ogen van een meisje me het meest deden. Hij ziet de meeste vrouwen meer als objecten. Ik pakte wat onzeker haar hand vast en leidde haar naar de dichtstbijzijnde stoel. 'Tenminste, als je me wat over jezelf wilt vertellen?'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Elyse Felicia Lautus
    'Maar ik vind het veel leuker als je het mij zelf vertelt.' Zijn ogen glijden over mijn lichaam en ik kijkt wat ongemakkelijk de andere kant op. Ik hoor hem even grinnik maar ik vraag maar niet wat er is. Hij pakt mijn hand weer vast en trek me mee naar een stoel. 'Tenminste, als je me wat over jezelf wilt vertellen?'
    'Ik eh, ben niet echt heel interessant,' zeg ik. 'Maar eh, ik heb een tweelingbroer die hier ook is,' voeg ik er aan toe waarbij ik naar Levi wijst, die nog steeds op zoek is naar zijn verloofde. Als hij door heeft dat we naar hem kijken grijnst hij even waarna hij een zoen gebaar maakt en dan van mij naar Owen wijst. Ik kijk snel weg van hem. 'Let maar niet op hem,' mompel ik. 'Zo doet hij helaas altijd'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Owen Rheya Jackon
    'Let maar niet op hem, zo doet hij helaas altijd'. 'Nou misschien moeten we hem dan maar zijn zin geven.' mompel ik. Ik buig mijn gezicht wat naar haar toe, niet te dichtbij maar wel dicht genoeg om haar reactie te pijlen. 'Just kidding.' Grap ik en ga weer recht zitten. 'Ik ben enigst kind, een broer of zus lijkt me echt geweldig.' Ik kijk naar Levi die nog steeds doelloos rondloopt opzoek naar zijn partner waarvan de naam me even ontschoten is.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Elyse Felicia Lautus
    'Nou misschien moeten we hem dan maar zijn zin geven,' mompelt Owen en hij buigt een stukje mijn kant op. Gelijk ga ik wat naar achteren.
    'Just kidding,' zegt hij dan waarna hij weer recht op gaat zitten. 'Ik ben enigst kind, een broer of zus lijkt me echt geweldig.'
    'Geloof me, als je Levi als broer zou hebben dan zou je dat zeggen,' zucht ik en ik werp weer even een blik op hem. Blijkbaar heeft hij Cherine, of hoe ze ook mag heten, nog steeds niet gevonden. Net goed voor hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik heb werkelijk geen idee hoe ik moet inspringen.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Hello, ben ik weer]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Risus schreef:
    [Ik heb werkelijk geen idee hoe ik moet inspringen.]


    Misschien moet dit even in de beginpost:
    Je springt in door middel van een flashback. Schrijf hoe je karakter aankomt op het Matching Banquet, praatjes maakt, etc. Na het dinner roept de Official (Angelite Hire) de Matches om, die op een scherm verschijnen. Dan gaat je karakter naar de andere official (Yemelia) die je een microchip kaart geeft met info over je verloofde. Daarna zijn jullie vrij om te praten met wie jullie maar willen.

    Door omstandigheden ben ik her helaas vandaag niet. Jullie moeten dus helaas jullie zelf vermaken. Knoop gesprekken aan, etc. Morgen laat ik het verhaal verder lopen. Jullie karakters mogen naar buiten gaan, rond de Matching Banquet Zaal ligt een klein bos (aan de achterkant en zijkanten) en aan de voorkant het treinstation.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Carmella Reine Marvella
    De Official was ik inmiddels uit het oog verloren, jammer genoeg. Ik had echter wel een glas witte wijn kunnen bemachtigen, en was ermee naar buiten gelopen. Een windvlaag gooide mijn blonde krullen over mijn schouder, ze kriebelden over mijn rug aangezien de achterkant van mijn jurkje lager uitgesneden was dan bij de meesten.
    Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar een groepje jonge mannen van rond de twintig, waarvan de meerderheid aan het roken was. God, wat had ik daar nu zin in. Ik rookte niet vaak, alleen als ik nerveus of bang was. En gelukkig was dat maar zelden.
    Ik draaide me weer om naar de grote glazen deuren, liet mijn blik over de "blije" mensen glijden. Ik vond echter wel de Official met het witblonde haar, die 'mijn' Official lieverd had genoemd. Waarschijnlijk waren ze dus getrouwd. Voor mij des te meer reden om hem uit te kiezen voor mijn plan.

    Cherine Violette Laramie
    Voordat we gematched waren, was ik bijna tegen hem opgelopen. Nu kon ik hem nergens vinden. Na een minuut of tien had ik het opgegeven, stond leunend tegen een muurtje en dronk iets waarvan ik niet wist wat het precies was.
    Ik had de speldjes uit mijn bruine haar gehaald, waardoor alles wat was opgestoken inmiddels golvend langs mijn gezicht hing. Ik had geen zin meer in die poespas, doen alsof ik me mooi had willen maken voor mijn verloofde. Het was meer omdat het hoorde, je hoorde er mooi uit te zien op je Matching Banquet.
    Mijn ouders waren inmiddels druk in gesprek met een ander koppel, de man kwam me vaag bekend voor. Ik zuchtte toen ik me bedacht dat het waarschijnlijk Levi's ouders waren.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Hello?]


    "Do you believe monsters are born or made?"