• Na aanleiding van dit topic.
    It's still not finished, le sigh.
    Ik dacht serieus dat ik dit boek al na drie maanden schrijven af zou kunnen hebben maar ik blijk lui te zijn. Whoa, hard to admit this.
    Misschien ligt het gewoon aan mijn vele stories die ik heb op Quizlet, want schrijven op Quizlet is echt verslavend.
    Nou ja, hij telt ongeveer meer dan 60000 woorden, dus meer dan 200 bladzijden. Wat eigenlijk best wel erg cool is.
    Ik vraag me nu dus echt af wat er gebeurd na nog een half jaar, volgens mij is hij dan al af. Ik weet zeker dat ik dan nog een topic open, lol. I'll keep annoying you guys.

    Schrijven jullie zelf een boek? En hoe ver zijn jullie ongeveer? (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:54 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik was het wel van plan.. 2 jaar geleden, maar daarna heb ik er niet meer over nagedacht (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Austen schreef:
    (...)
    Een gemiddeld boek heeft vierhonderd tot vijfhonderd woorden per pagina. 60.000/400 of 60.000/500 is naar mijn weten toch 120 en 150.
    Misschien begint ze haar hoofdstukken halverwege de pagina zoals Stephanie Meyer, maar daar vul je inderdaad geen 50 pagina's mee. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik schrijf mijn verhaaltjes op A5jes, want dat leest prettiger. (:
    Geen idee hoe zij het doet.
    Btw ben jij degene die ook eens verhaal op een site te koop had gezet? (of iets in die aard)


    Op één of ander boeken site had ik gezien dat 30.000 woorden 100 bladzijden zijn. En sinds dien is dat mijn motto.
    You only live once is the motto nigga yolo


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Errin schreef:
    (...)Ik had het tegen de topicstartster. Sorry ik was niet echt duidelijk.


    Het was geen te koop maar een soort van manuscript. Dat je dat nog herinnert. Ik had er toen wel gelijk spijt van omg.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Austen schreef:
    (...)
    Een gemiddeld boek heeft vierhonderd tot vijfhonderd woorden per pagina. 60.000/400 of 60.000/500 is naar mijn weten toch 120 en 150.


    Proza
    13.000 woorden - ongeveer 50 pagina`s.
    30.000 woorden - een boek van ruim 100 pagina`s.
    60.000 woorden - een boek van ruim 200 pagina`s.

    www.mijneigenboek.nl


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Een normaal roman. Ik ben niet van plan om een Harry Potter boek te schrijven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heb je eigenlijk tips, over hoe je het volhoudt om te blijven schrijven zeg maar? Ik vergeet het na een tijdje vaak of loop vast of iets dergelijks, namelijk.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane schreef:
    Heb je eigenlijk tips, over hoe je het volhoudt om te blijven schrijven zeg maar? Ik vergeet het na een tijdje vaak of loop vast of iets dergelijks, namelijk.


    Oké, ik heb echt de vreemdste brein ooit maar dit helpt voor mij;
    1. Don't be a failure.
    2. You want to be famous with your books? You won't be famous with your books if you quit writing a book after you had enough of it.
    3. Nobody has ever regretted writing a book.

    Dit is gewoon mijn brein.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik schrijf gewoon als ik er zin in heb :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik schrijf een heleboel verhalen, maar er zit momenteel niet echt iets tussen waarvan ik denk dat ik het echt zou willen uitgeven. Ik wil eerst echt iets goeds schrijven, iets waar ik echt trots op ben voordat ik ga proberen het uit te geven. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik schrijf een heleboel verhalen, maar er zit momenteel niet echt iets tussen waarvan ik denk dat ik het echt zou willen uitgeven. Ik wil eerst echt iets goeds schrijven, iets waar ik echt trots op ben voordat ik ga proberen het uit te geven. (:

    Dit is precies wat ik ook wilde zeggen. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Square schreef:
    Ik schrijf een heleboel verhalen, maar er zit momenteel niet echt iets tussen waarvan ik denk dat ik het echt zou willen uitgeven. Ik wil eerst echt iets goeds schrijven, iets waar ik echt trots op ben voordat ik ga proberen het uit te geven. (:
    Haha inderdaad, iets wat waarschijnlijk nooit zal zijn. Ik zie mijzelf geen ambitie hebben in die wereld. Ik blijf wel bij het uitbrengen van mijn studentenboekje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik schrijf geen boeken omdat ik mezelf daar te slecht voor vind :D.
    Uit ervaring weet ik dat ik slechter schrijf wanneer ik vind dat er druk op me staat dan wanneer heannig word open en om half 1 zin heb om een SA te schrijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn aankomende boek telt nu zo'n 166000 (verlies hierin niet de hoop; het is een fantasyverhaal met twee perspectieven, daarom zo'n enorm aantal) en je kunt daar denk ik wel uit opmaken dat ik er flink wat tijd in heb gestoken. Voordat ik mijn vinger brak, schreef ik elke dag 1000 woorden (van half oktober tot eind maart). Nu ben ik.... pittig lazy geworden, zeg maar. Maar de droom blijft bestaan en naast mijn fanfictions schrijf ik er nog steeds veel aan.


    Searching heavens for another earth

    Square schreef:
    Ik schrijf een heleboel verhalen, maar er zit momenteel niet echt iets tussen waarvan ik denk dat ik het echt zou willen uitgeven. Ik wil eerst echt iets goeds schrijven, iets waar ik echt trots op ben voordat ik ga proberen het uit te geven. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.