• Ik heb mijn haar laten uitföhnen dus ik ging zo even van dit haar naar dit, dit en dit haar. En ik wil het voor altijd hebben (cat) maar dat gaat niet want als ik mijn haar was komen de krullen terug, als ik het nooit meer zou wassen wordt het veel te vettig. Wat vinden jullie het mooist?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 0:05 ]


    Owl you need is love.

    Assassin schreef:
    Ik vind dit echt mooi bij jou staat eigenlijk. Beide wel, maar ik ben een grotere fan van stijl haar.


    effort never betrays you

    xBritta schreef:
    (...)

    + ik vind je op.de derde foto een beetje op Kristen Steward lijken (;


    Het eerste dat ik dacht is wow, zij lijkt op kristen in die laatste foto.
    Maar ik vind het allemaal mooi. Kan ik je haar hebben?:Y)


    Remember when...

    ILOVEMARRIT schreef:
    (...)

    Het eerste dat ik dacht is wow, zij lijkt op kristen in die laatste foto.
    Maar ik vind het allemaal mooi. Kan ik je haar hebben?:Y)

    Kristen? Wow dat vind ik nu geen compliment xd. Zij heeft maar een emotie (cat)


    Owl you need is love.

    Assassin schreef:
    Ik vind dit echt mooi bij jou staat eigenlijk. Beide wel, maar ik ben een grotere fan van stijl haar.

    Weetje wat het probleem is, als je krullen hebt wil je stijl haar en als je stijl haar hebt wil je krullen. Ik heb dat een paar jaar geleden ook gehad, dat ik alleen maar stijl haar wou i.p.v. krullen. Maar geloof me, over een tijdje kom je er pas achter hoe mooi je krullen zijn en dat ze je maken wie je bent.
    En je hebt mooie krullen, daar mag je trots op zijn!:Y)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 11:00 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben te tam om op je foto's te klikken, maar ik zou zeggen: sta elke dag een uur vroeger op en koop een stijltang.

    Britsanity schreef:
    Weetje wat het probleem is, als je krullen hebt wil je stijl haar en als je stijl haar hebt wil je krullen. Ik heb dat een paar jaar geleden ook gehad, dat ik alleen maar stijl haar wou i.p.v. krullen. Maar geloof me, over een tijdje kom je er pas achter hoe mooi je krullen zijn en dat ze je maken wie je bent.
    En je hebt mooie krullen, daar mag je trots op zijn!:Y)

    Same shit here.
    Ik stijl enkel mijn bless nog, want dat vind ik meestal niet mooi als die krult.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 11:32 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Krullen!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Krullen, als je je haar stijlt/uitblaast is je bless erg pluizig en dat vind ik er uitzien alsof je je haar niet gekamd hebt.


    Ex astris, sciencia

    Krullen. Dat staat je echt heel erg goed.

    Maar wat is een bless eigenlijk?(cat)


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Krullen. Dat staat je echt heel erg goed.

    Maar wat is een bless eigenlijk?(cat)

    Hetzelfde wat jullie een 'pony' noemen. (:

    Mijn bless was niet pluizig (cat) het leek zo (cat)


    Owl you need is love.