• Ik weet nog wel dat ik als heel jong meisje gewoon naar de tv keek, omdat dit misschien wel een leuke serie was en toen.. die hond. My god :'D maar ik heb dit wel vaak gekeken.

    Oh, ja! Die ene met die pop was echt eng.
    Ik keek het echt vaak, al was het niet altijd even slim. Maar die boeken heb ik ook allemaal gelezen, dus dit was nog extra awesome toen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Oh, ja! Die ene met die pop was echt eng.
    Ik keek het echt vaak, al was het niet altijd even slim. Maar die boeken heb ik ook allemaal gelezen, dus dit was nog extra awesome toen :Y)


    Idd die was eng ._. & ik heb vrij veel van de boeken gelezen, maar ik besef nu pas wat ik eigenlijk keek aangezien ik herinneringen van het programma nog wel heb, maar niet meer wist wat het was :'D

    Ik vond dit altijd dood eng haha

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 0:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had echt alle boeken gelezen en stond elke zaterdag extra vroeg op om dat te kunnen kijken. Aaah, nostalgie:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb wel enkele boeken gelezen, maar dit heb ik nooit gezien - maar best misschien.

    De boeken heb ik gelezen, maar ik heb de serie nooit gezien. :3 Pas op het einde, met de poppen 'nd stuff, snapte ik dat het om de boeken van R.L. Stine ging. ^^

    Bisous schreef:
    Ik vond dit altijd dood eng haha


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dat heb ik volgens mij nooit gekeken... Het komt me tenminste niet bekent voor
    Maar die hond is wel eng D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Die ken ik nog wel ja. In het nederlands heet die toch Kippenvel?

    Op twee of drie na heb ik alle boeken. Wel heb ik ze allemaal gelezen.
    En de serie, toen die hier op tv was was ik nog behoorlijk jong dus ik kan het me niet meer zo goed herinneren..


    Believe in yourself.

    Nu heb ik dus zin om het te gaan kijken.. haha! Heb het gelijk opgezocht en begin nu de eerste aflevering!


    Believe in yourself.

    Wacht, de boeken ken ik wel :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ging er ook altijd vroeg uit om dit te kijken maar meestal viel ik in slaap voor de tv xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vain schreef:
    (...)

    Idd die was eng ._. & ik heb vrij veel van de boeken gelezen, maar ik besef nu pas wat ik eigenlijk keek aangezien ik herinneringen van het programma nog wel heb, maar niet meer wist wat het was :'D


    Het enige dat ik me herinner is dus de aflevering met die pop ='D Ik durfde heel lang niet met mijn rug naar open plekken te slapen. Wat erg lullig was, gezien ik aan beide kanten van mijn bed dus open plekken had x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ken het niet, en volgens mij heb ik de boeken wel eens gezien, maar nooit gelezen. Horror is niet echt mijn genre. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan