• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy, Roos en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^


    Sarah – CarrotKing- is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melissa - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Passionathan- is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFANMILY
    Marthe - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender en Starkische Muts
    Nele -Nefie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts
    Naomi - donteatmebro - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Charlene -Ossum - is 17 en wordt 18 op 15 april, Belg
    Lisette -Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Mannschaft - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Nikki -BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner
    Mara -OnlyOneMe - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudine - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Tessa -TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Sofie - Sefie - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzy -Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jette - MoonAngel - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan en Avada Kedavra-er.
    Joëlla -LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabella - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - Waspik - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Marlies -Sabriel - is 14 en wordt 15 op 7 februari, Nederlander, Avenger, Seeker
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - MissGinger - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.



    Vakantietjes/afwezighedetjes:
    Mara: 16/07-24/07 + 09/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-26/07.
    Lisette 14/07-18/07 + 21/07-10/08.
    Lieke: 22/07-05/08.
    Nikki: 06/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 22/07-26/07.
    Isabella: 18/07-14/08.
    Marthe: 15/07 - 22/07
    Marlies: 07/07 - 21/07
    Danique: 14/07 - 28/07 + 11/08 - 31/08
    Charlene: 15/08 - 19/08
    Roos: 23/7 - 12/8
    Sarita: 14/7 - 4/8
    Kimberly: 14/7 - 4/8
    Anne: 27/7 - 11/8

    • Topic Nummer 137 is geclaimd door niemand.
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    Les bébés de Sarah.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.
    OP TINYCHAT VIND JE ONS HIER

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 16:29 ]


    Life is all about having a good time.

    Stornoway schreef:
    Ik vind Kiwilicious nog altijd de beste. :Y)

    Zo heb ik je leren kennen. :]


    Hehe, ik krijg bijna de neiging om hem terug te nemen c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    MissGinger schreef:
    (...)

    Wat ben ik dan? xD

    Ik ben even weg


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    MissGinger schreef:
    (...)

    De naam die je nu hebt is erg leuk, maar als ik tussen een van die andere namen zou moeten kiezen zou ik voor Realm gaan.


    ^ Same opinion.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    En vanavond oppassen was weer vreselijk. Die kinderen zijn zo lkadjfkdaj irritant. :/


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Erudite -> Realm c:

    Ik kan zodra ik terug van vakantie ben mijn naam alweer veranderen :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Moringa schreef:
    En vanavond oppassen was weer vreselijk. Die kinderen zijn zo lkadjfkdaj irritant. :/


    Hoe oud zijn ze? xd


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    pb was van een mod,over dat topic, had benefit mij aardig gevraagt of ik wou stoppen met irritant postem?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    pb was van een mod,over dat topic, had benefit mij aardig gevraagt of ik wou stoppen met irritant postem?


    Nee, eerder heel erg bitchy en je postte helemaal niet irritant? (cat)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Realm schreef:
    (...)

    Nee, eerder heel erg bitchy en je postte helemaal niet irritant? (cat)


    Laat die eerder maar achterwege en zeg maar gerust dat ze helemaal geen moeite deed om aardig te zijn.


    help

    Realm schreef:
    (...)

    Hoe oud zijn ze? xd


    vier en zeven. En zo verschrikkelijk eigenwijs. Het is een drama om ze in bed te krijgen. Denken dat voedsel bedoeld is om mee te gooien en ga zo maar door.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    "Ik héb het hele topic doorgelezen. Je moet niet denken dat ik als moderator te weinig werk lever om deze kwestie echt goed af te handelen. Dat jij jezelf gaat snijden op 11-jarige leeftijd en gepest voelt, geeft je nog geen redenen om haar uit te schelden en dat is ook het enige waar ik je op wijs. Schelden is verboden op Quizlet, om welke redenen dan ook. Je had ook eerder een moderator kunnen waarschuwen of het topic kunnen melden. En ze heeft zichzelf ook verontschuldigd tegenover mij, vanaf die kant is alles opgelost.
    Daarnaast wil ik melden dat de leeftijdsdiscriminatie hoe jij het noemt vrij meeviel voor die benaming en ik haar daar al op heb aangesproken. Ik heb je al verteld dat ik al diverse privéberichten naar haar heb gestuurd, dus dat is nu even niet meer van belang. Daarbij hebben de omstanders hier ook niks mee te maken, aangezien ik niet iedereen berichten kan gaan sturen en ze weinig tegen de regels in hebben gedaan.
    De oplossing zou geweest zijn om eerder een moderator waar te schuwen, zodat het niet uit de hand zou lopen zoals nu is gebeurd. Het is een les voor de volgende keer."


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    pb was van een mod,over dat topic, had benefit mij aardig gevraagt of ik wou stoppen met irritant postem?


    Ja, maar wel heel onaardig. Ze zei het terwijl ze je uitdaagde meer dingen te zeggen. En daar reageerde ze dan weer op en daagde je weer uit.

    Realm schreef:
    (...)

    Hehe, ik krijg bijna de neiging om hem terug te nemen c:


    DOEN!


    help

    Dat schreef de mod terug


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.