• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy, Roos en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^


    Sarah – CarrotKing- is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melissa - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Rani - Passionathan- is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, TWFANMILY
    Marthe - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender en Starkische Muts
    Nele -Nefie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts
    Naomi - donteatmebro - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Charlene -Ossum - is 17 en wordt 18 op 15 april, Belg
    Lisette -Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisanne - Mannschaft - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieke - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Nikki -BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner
    Mara -OnlyOneMe - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudine - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Tessa -TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Sofie - Sefie - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzy -Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jette - MoonAngel - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore, Within Temptation fan en Avada Kedavra-er.
    Joëlla -LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabella - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - Waspik - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Marlies -Sabriel - is 14 en wordt 15 op 7 februari, Nederlander, Avenger, Seeker
    Danique - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Anne - Moringa - is 15 en wordt 16 op 20 februari, Nederlander, Directioner
    Roos - MissGinger - is 14 en wordt 15 op 9 juni, Nederlander

    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.



    Vakantietjes/afwezighedetjes:
    Mara: 16/07-24/07 + 09/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-26/07.
    Lisette 14/07-18/07 + 21/07-10/08.
    Lieke: 22/07-05/08.
    Nikki: 06/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.
    Nele: 22/07-26/07.
    Isabella: 18/07-14/08.
    Marthe: 15/07 - 22/07
    Marlies: 07/07 - 21/07
    Danique: 14/07 - 28/07 + 11/08 - 31/08
    Charlene: 15/08 - 19/08
    Roos: 23/7 - 12/8
    Sarita: 14/7 - 4/8
    Kimberly: 14/7 - 4/8
    Anne: 27/7 - 11/8

    • Topic Nummer 137 is geclaimd door niemand.
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna. (op aanvraag)
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    Les bébés de Sarah.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.
    OP TINYCHAT VIND JE ONS HIER

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 16:29 ]


    Life is all about having a good time.

    Oh, ze is terug. Veel plezier met het "unhold" zijn!


    help

    ik gedraag me ook ouder.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Nu de afwas, daarna 10 minuten werk in de badkamer en dan let's go party (:


    Life is all about having a good time.

    ik heb me als jet goed is uit het rpg laten schrijven.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    jet=het


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ossum schreef:
    (...)
    Als je meer dan 5 dagen niet in het topic hebt geweest, dan lig je eruit, dat zijn de regels. Maar als je een 3x reageert in 5dagen is dat goed, hoor c:

    Mag ik dan je naam, geboortedatum en nationaliteit weten? Dan kan ik het op de lijst invullen (:

    Sara,12(11 maart),Belg


    Zo goed?

    Ik moet wel zo gaan


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    Okay, normaal gezien vind ik veel van de mensen die aan die RPG meedoen leuk, maar momenteel doen ze echt wel stom.

    WAT IS ER IN GODSNAAM KINDERACHTIG AAN JE UITSCHRIJVEN OMDAT EEN OF ANDER STOM KIND JE UITSLUIT EN PEST?

    Ik snap de mensen van tegenwoordig niet. ARGH.


    help

    MoonAngel schreef:
    ik heb me als jet goed is uit het rpg laten schrijven.


    Wat is er precies gebeurd dan? ;o


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Biep


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Lieksel,ik he je een pb gestuurd,beantwoord hem


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    MoonAngel schreef:
    ik heb me als jet goed is uit het rpg laten schrijven.


    Ik heb net even op dat topic gekeken, maar bij blz nummro 14 begon ik al te kotsen. Echt hoor, die Benefit is echt super vervelend. Ze weet maar niet van ophouden en blijft sarkastisch terwijl jij duidelijk aangeeft dat je het niet leuk vind. Een heel goed idee dat je je hebt uitgeschreven, want dit soort mensen moet je ontwijken. En wees er nou niet zo depressief over, vergeet haar. Het is gewoon een stom meisje die geen idee heeft van wat ze doet. Het is zo simpel om op het internet te schelden en vloeken omdat je elkaar niet ziet. Maar zeg nou zelf: zo'n kutkind id toch geen gevronst voorhoofd, een huilbui en al HELEMAAL geen kras in je arm waard. Sowieso is niets dat waard, hou jezelf toch heel, lieve kind. Dus: vergeet haar, en als je nog eens zoiets meemaakt, ga gewoon direct weg of meld het. Vraag een mod of bemiddelaar, daar zijn ze namelijk voor.

    Happy cat is happy.
    Nee, die cat is geen happy! DIT is Happy!



    Ik dacht, jullie kunnen wat vrolijks gebruiken na een of andere trut bij een RPG waar jullie nu boos op zijn. :')


    This won't happen again for another 666 years!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dragneel schreef:

    Happy cat is happy.
    Nee, die cat is geen happy! DIT is Happy!



    Ik dacht, jullie kunnen wat vrolijks gebruiken na een of andere trut bij een RPG waar jullie nu boos op zijn. :')


    Ik voeg er nog een persoonelijke hug bij, maar ik kan geen plaatjes sturen omdat ik op de ipad zit. Maar iig: HUGGG!(K)

    MissGinger schreef:
    (...)

    Ik heb net even op dat topic gekeken, maar bij blz nummro 14 begon ik al te kotsen. Echt hoor, die Benefit is echt super vervelend. Ze weet maar niet van ophouden en blijft sarkastisch terwijl jij duidelijk aangeeft dat je het niet leuk vind. Een heel goed idee dat je je hebt uitgeschreven, want dit soort mensen moet je ontwijken. En wees er nou niet zo depressief over, vergeet haar. Het is gewoon een stom meisje die geen idee heeft van wat ze doet. Het is zo simpel om op het internet te schelden en vloeken omdat je elkaar niet ziet. Maar zeg nou zelf: zo'n kutkind id toch geen gevronst voorhoofd, een huilbui en al HELEMAAL geen kras in je arm waard. Sowieso is niets dat waard, hou jezelf toch heel, lieve kind. Dus: vergeet haar, en als je nog eens zoiets meemaakt, ga gewoon direct weg of meld het. Vraag een mod of bemiddelaar, daar zijn ze namelijk voor.


    Gaan we een haatclub oprichten? :Y)

    Nee, dan worden we net zoals zij. In een RPG dat ik samen met een vriendin had gemaakt, was ze ook zo bezig. Maar dan had ik soort van "macht over haar" omdat ik mede topicowner was. Dan had ik echt gewoon zin om te zeggen: SHUT THE FUCK UP. En nu weer. Ik haat zulke mensen echt. En dan zijn ze in RPG zo het perfecte persoontje terwijl ze van die giga schrijffouten maken of denken dat je met een iris kunt zien.

    Mag ik nu een knuffel? Ik wil een knuffel.


    help