• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Mannschaft
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle






    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 16:17 ]


    ~

    Jayson

    Ik haal mijn schouders op waarna ik door loop, ik wist dat hij hier ergens moest zijn en deze keer zou ik zijn lichaam door mijn scythes heen halen. Wat er ook zou gebeuren ik zou hem als mijn primary objective houden.
    Ik hoorde iets en grijns, er moest iemand hier zijn die ons gehoord heeft. Door de ogen die ik niet meer heb is mijn gehoor miljoenen x beter geworden, ik merkte dat de persoon dan ook een stuk of 200 meter verder was. Ik spande de boog waarna ik een van de zelf gemaakte pijlen pak en er een touw om heen bind.
    Als ik de voetstappen weer hoor gaan schiet ik de pijl de verte in waarna ik merk dat het touw wat ik aan mijn middel had gedaan begint te trekken, de pijl was raak en dus zou ik mijn prooi zometeen tegemoet lopen.
    Ik grijns waarna ik de speer van mijn rug pak en langzaam via het touw erop af loop.
    Als ik gekreun en gekruip hoor smijt ik de speer door de persoon heen waarna ik merk dat de speer door een boom heen gaat.

    Amelia Rivers

    Op dezelfde plaats waar het gekreun vandaan komt hoor ik opeens een lage gil van een meisje. Ik grijns en duik boven op haar. 'Nog een laatste wens voor je sterft?' Vraag ik het meisje. Ik herken haar als die van district 11. Zonder te aarzelen snij ik haar keel door waarna ik twee kanonschoten hoor. 'Jayson' zeg ik zacht en loop naar hem toe. Ik pak zijn handen en kijk naar de lucht. 'Dit waren de laatste twee toch?' Ik kijk van de lucht naar hem en bijt op mijn lip.


    ~

    Jayson

    Ik kijk dr even aan en grijns 'Inderdaad, de laatste twee' ik laat mijn hand langs dr gezicht glijden zodat ik dr gezicht voel, het zien was te moeilijk want ik zag zelf niks meer.
    Ik grijns, het laatste wat nog gedaan moest worden kon ik nu zonder moeite doen.

    Amelia Rivers

    Ik slik en leg mijn hand op zijn hand die over mijn wang streelt. 'Laten we samen terug gaan.' Mijn stem klinkt schor. Ik had geen idee wat Jayson nu dacht. Ik hoopte hetzelfde als mij. 'We gaan terug naar de hoorn en dan wachten we net zo lang tot ze ons ophalen. Ik pak zijn hand beter vast en vlecht mijn vingers tussen die van hem en trek hem dan rustig mee.


    ~

    Jayson

    Ik grijns even, waarna ik mijzelf los trek 'Er is geen ons, ze zullen monsters sturen dus vandaar dat een van ons nu dood zal gaan voordat ze die sturen' ik grijns weer, ik weet dat ze mij niet kan vermoorden.

    Amelia Rivers

    Ik kijk hem aan en slik moeilijk. 'Jayson alsjeblieft' zeg ik zacht. Ik voel een traan over mijn wang lopen. 'We gaan naar de hoorn waar we veilig zitten en als we weigeren elkaar te vermoorden moeten ze ons wel terug halen vanwege de kijkcijfers.' Koppig pak ik hem weer vast en trek hem
    mee naar de hoorn waar ik vervolgens op klim en dan op mijn buik ga liggen 'kom ik help je omhoog.' Ik pak zijn handen beide stevig beet en slik.


    ~

    Jayson

    Ik grijns even 'Je vergeet een ding' ik pak dr handen vast waarna ik mijzelf omhoog help. 'Ze kunnen van alles sturen' ik grijns even waarna ik de speer pak en op dr nek zet. 'Alleen een van ons kan het overleven' ik grijns weer.

    Amelia Rivers

    Ik duw rustig de speer weg en kijk naar hem.'We kunnen wel samen terug.' 'Jij naar die Kiara als ze je nog wil en ik naar mijn moeder en zusje.' Ik slik en mijn lichaam beeft van de kouw. 'Please Jayson.'


    ~

    Jayson

    Ik grijns, ze heeft misschien gelijk. Maar dr bloed zou ook leuk zijn. Ik stop de speer weg 'Als jij zo graag naar huis wilt dan ga je toch' zeg ik waarna ik naar beneden spring. Ik loop de hoorn in waarna ik mijzelf op een van de kisten laat zakken.

    Amelia Rivers

    'Jayson doe normaal' gil ik en spring van de hoorn. Ik haal mijn arm open aan iets maar dat kan me niks schelen. Snel haast ik me naar hem toe en schud hem door elkaar. 'Doe nou normaal Jayson verdomme.' Ik voel tranen over mijn wangen lopen en kijk hem aan. 'We gaan samen terug of sterven hier samen' zeg ik zacht. Ik kijk naar het bloed wat ik echt ranzig vind. 'Weet je nog dat je het eens had over bloed drinken?' Ik slik en veeg mijn gezicht droog. 'Drink dit dan.' Mijn stem is een fluistering maar ik wilde alles proberen om hem
    weer terug te krijgen naar hoe hij was een paar uur geleden.


    ~

    Jayson

    Ik duw dr aan de kant 'Ik hoor daar niet thuis, daar heb ik me nooit thuis gevoelt' ik zucht even waarna ik opsta.
    Ik leg mijn hand op dr gezicht 'Jij hoort daar thuis, niet ik... Ik hoor hier thuis, in de arena' ik glimlach even.
    Ik aai over dr wang heen 'Jij bent de gene die terug naar huis moet gaan. Jij hoort daar, niet hier' ik glimlach nog even.

    Amelia Rivers

    'Jij hoort daar wel, met mij' zeg ik en leg mijn hand op zijn wang. 'Ik wil niet zonder je terug Jayson.' Ik slik moeilijk en sluit mijn ogen door zijn hand die mijn wang raakt. 'Alsjeblieft Jayson, laat me je zien dat er mensen om je geven.' Ik druk een vederlichte kus op zijn lippen en open dan mijn ogen weer. 'Jij kunt ook lief hebben en welkom zijn, net als ieder ander'zeg ik zacht. 'Ondanks dat je sinds dat laatste gevecht bent veranderd hou ik nog steeds van je, en ik weet dat diep in je hart je wel liefde voelt een klein beetje.' Ik slik
    moeilijk. 'Geef nu niet op, niet na wat we allemaal samen al hebben mee gemaakt in deze arena.'


    ~

    Jayson

    Ik grijns even 'De enigste die mij lief hebben zijn jij en Kyra, niemand anders in dan dorp zou om mij geven dus waarom zou ik er naar terug keren' ik trek mijn hand terug waarna ik de speer weer stevig beet pak.
    'Je vergeet een ding Amelia en dat is dat dit een spel is tot de dood, dat betekent dat er maar een levend uit komt' ik rocht mijn gezicht op haar en glimlach even 'En de gene die daar thuis hoort ben niet ik, joiw mogen ze en willen ze terug, niet mij' ik glimlach even waarna ik de speer in een soepele beweging door mijn lichaam heen boor.

    Amelia Rivers

    'JAYSON' gil ik en vang hem op voor hij op de grond valt. Ik begin hard te huilen en trek met mijn laatste kracht de speer uit zijn lichaam. Ik trek hem dicht tegen me aan en huil hard tegen zijn borst. 'I..ik wil niet zonder je' huil ik gesmoord. In de verte hoor ik meerdere stemmen ruzie maken. Jayson ademt nog, maar niet lang meer. Ik sluit mijn ogen en blijf huilen tegen zijn borst. Waarom konden ze ons niet gewoon ophalen? Ik voel armen rond mijn middel die me van hem los trekken. Jayson word ook opgetild en omhoog gehaald en daarna ik. Ze gaan meteen met hem bezig. Ik zak door mijn benen en zie dan helemaal niks meer en zak weg.


    ~