• Jaa, ik weet het. De vakantie is net begonnen en dan begin ik alweer over het volgende schooljaar.

    Ik heb echt héel erg veel zin in het volgende schooljaar. Ik ga naar een nieuwe school, ik heb een vet vakkenpakket gekozen, ik ben gevraagd voor een toneelgroep, ik ga op een nieuwe sport, ik ga in plaats van piano gitaar spelen. Het enige nadeel is, is dat mijn broer het huis uit gaat..

    Maar ik ben er eigenlijk best nerveus voor. Ik ga dus naar een nieuwe school. En net zoals ieder ander die naar de vierde gaat, heb ik een pakket gekozen. Ik heb dus NT gekozen met alle exacte vakken en de moeilijkste wiskunde. Daar bovenop heb ik ipv. een vak in het vrije deel, twee vakken; Geschiedenis en Filosofie. En hoogst waarschijnlijk ga ik ook nog Cambridge Engels doen. Allemaal op het VWO.

    Daar bovenop komt dat ik gevraagd ben om mee te spelen in een toneelstuk naar aanleiding van het winnen van Kunstbende. Ik had toen een workshop bij PeeRGrouP gewonnen samen met alle andere winnaars van Kunstbende Noord-Nederland. En toen ben ik daar samen met 4 anderen uitgekozen om mee te doen in een stuk. En als het mij daar bevalt, en als hen mij bevalt, mag ik daar blijven. En ik begin daar met dat toneelstuk direct na de vakantie en dan is het iedere zondag t/m November. Ook best spannend dus.

    Bovendien ga ik ook nog een baantje nemen omdat ik simpelweg geld tekort heb en er dan heel simpel niets anders op zit dan er voor werken:Y)

    Ik hoop echt dat ik het allemaal ga redden en anders laat ik er iets bij wegvallen. Dan maar geen extra vak bijvoorbeeld. Maar al met al heb ik er verschrikkelijk veel zin in. Alhoewel ik mijn broer wel echt heel erg ga missen.

    Hoe kijken jullie tegen volgend jaar aan? [:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 11:39 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb er echt géén zin in.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat het zal sucken.
    Een slechte wiskundeleerkracht, for sure.
    Een klas waar de helft sletten zijn en de andere helft strevers (onze klas zal waarschijnlijk uit twee delen delen bestaan, twee groepen en dus twee studierichtingen)
    Ik zit niet meer bij mijn vriendinnen en qua mensen die mijn richting doen ken ik ook al niemand, of ze zijn een trut.
    Ik zie het niet zitten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pfff dat klinkt als een heel zwaar jaar, zou ik echt niet aankunnen. Zorg je ervoor dat je niet te veel hooi op je vork neemt?

    Voor de rest veel succes!


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oeh leuk voor jou!:D

    Ik zie echt op tegen het volgende schooljaar :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zit in een totaal andere klas.
    Ik was uit mijn oude klas weggegaan. Ik zou dan weer een jaar met ze op school zitten. En daar had ik echt geen zin in D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Klinkt heel leuk allemaal, maar ook heel druk. Veel plezier!

    Ik ben best zenuwachtig voor mijn stage. Volgend semester moet ik voor het eerst in mijn leven een stage doen. Maar in de lessen heb ik sowieso zin het semester erna. Ik vind mijn opleiding echt heel leuk! :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Neem je niet een beetje te veel hooi op je vork? Want dat is echt wel veel om te doen, daarbovenop krijg je ook nog eens huiswerk, etc. Probeer nog een beetje tijd voor jezelf te hebben.


    comfort in c h a o s

    Ik ga ook naar een nieuwe school, en daar begin ik in het 3e jaar
    en ik ben echt nerveus en toch wel een beetje bang nu moet ik voor het eerst gaan fietsen 45 minuten heen en 45 min terug haha.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:58 ]


    I Love You

    Damn, dat is druk. Wel knap als je het allemaal voor elkaar krijgt.
    Volgend jaar wordt VWO 6 voor mij en ik kijk nu al op tegen de examens.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Austen schreef:
    Neem je niet een beetje te veel hooi op je vork? Want dat is echt wel veel om te doen, daarbovenop krijg je ook nog eens huiswerk, etc. Probeer nog een beetje tijd voor jezelf te hebben.


    Ja, ik weet het. Daarom zei ik ook op het laatst, ik hoop dat ik het red. Maar als het me echt niet lukt, kan ik ook nog wat weg laten vallen. Ik kan bijvoorbeeld besluiten niet verder te gaan met gitaar, of om een vak te laten vallen. Ik ga het gewoon proberen en als het niet lukt, heb ik altijd nog een achterdeur :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb er echt enorm veel zin in! Op naar het middelbaar ;D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    New School Too :)

    Ik ga helemaal opnieuw beginnen op een andere school waar ik niemand ken, met een profiel without Wiskunde! Ik moet helaas wel wat vriendinnen achterlaten, maar die zag ik alleen in de pauzes. Ik ga van de korte 45 minuten naar een 70 minuten rooster, ik hoef korter te fietsen; misschien kan ik eindelijk samen met iemand fietsen in plaats 45 minuten in mijn eentje. Ik ga denk ik zweefvliegen, ik weet niet of ik doorga met toneel. Ik wil misschien weer op Piano, want nu piano ik alleen, zonder les.
    Ik ben best zenuwachtig voor de nieuwe school, maar ik denk dat het een goede keuze was...


    Tijd voor koffie.

    Geen idee. Ik ga naar het VAVO en ik heb werkelijk geen idee wat ik daarvan moet verwachten. :'D
    En ik móét dit jaar slagen, anders moet ik naar HAVO en dat wil ik echt niet. :C
    Mja. We zien wel. Gelukkig hoef ik maar drie dagen in de week naar school, kan ik mooi daarnaast werken!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wow, dat is best wel een hoop :') Ik heb dat ook een tijdje gedaan, en bereid je op één ding voor: een hele zware boekentas.
    En ik zou er ook maar geen vriendje bij nemen, als je die niet hebt. Dan kom je pas écht in tijdsnood. But het zijn wel leuke tijdsbestedingen! Veel plezier :'D
    Ik ga volgend jaar lekker naar 5 VWO, naar Rome en naar Lyon, en hoogst waarschijnlijk kom ik samen met een goede vriendin in een kutklas. Maar de andere klassen zijn wel heel leuk, dus dat komt wel goed (: En ik ben niet alleen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Beckett schreef:
    Ik heb er echt enorm veel zin in! Op naar het middelbaar ;D


    Ahh, heel veel succes. Ik weet nog hoe zenuwachtig ik was :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.