• voorwaarden:
    Horror of Thriller
    Eventueel vampieren of Heksen
    Het verhaal moet al wat verder zijn (in ieder geval 20 hoofdstukken)
    Het verhaal moet echt goed zijn
    OP

    Edit: bij de twintig hoofdstukken ga ik uit van de mensjes die hun hoofdstukken kort houden, als je hoofdstukken lang zijn mag het ook vanaf 10 hoofdstukken

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 15:11 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Ik heb wel wat. Hij voldoet niet helemáál aan je voorwaarden (heeft nu nog maar twaalf hoofdstukken), maar hij heeft wel al boven de 10.000 woorden (ieder hoofdstuk heeft ongeveer 800 tot 1000 hoofdstukken). Mag dat ook?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb wel wat. Hij voldoet niet helemáál aan je voorwaarden (heeft nu nog maar twaalf hoofdstukken), maar hij heeft wel al boven de 10.000 woorden (ieder hoofdstuk heeft ongeveer 800 tot 1000 hoofdstukken). Mag dat ook?

    Als de hoofdstukken lang zijn mag het ook vanaf 10 hoofdstukken


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    In dat geval; (ik ben te lui om de volle reclame op te zoeken)
    De man met het verenmasker gaat over een meisje, Rachel, die zichzelf heel normaal vindt. Haar moeder is het daar niet mee eens en om verschillende redenen stuurt ze haar dochter naar een kindertherapeute. Dit was echter een hele grote fout van haar.

    (Wordt een) thriller, met heel veel psychologische aspecten en hier en daar wat filosofie. Zie maar of je het wat vindt :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    In dat geval; (ik ben te lui om de volle reclame op te zoeken)
    De man met het verenmasker gaat over een meisje, Rachel, die zichzelf heel normaal vindt. Haar moeder is het daar niet mee eens en om verschillende redenen stuurt ze haar dochter naar een kindertherapeute. Dit was echter een hele grote fout van haar.

    (Wordt een) thriller, met heel veel psychologische aspecten en hier en daar wat filosofie. Zie maar of je het wat vindt :'D

    Haha, ik had hem al gevonden en heb al een abo! xD


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.