• Vroeger was ik wel zo'n meisje dat helemaal niet van lezen hield,Maar nu ben ik er echt dol op,Het begon eigenlijk ook allemaal met tijdschriften en Quizlet..Hadden jullie dat ook? Dat je met dank aan de O zo geweldige site Quizlet meer bent gaan lezen?
    En als je regelmatig leest; Weet je nog echte aanraders qua boeken/verhalen op Quizlet..?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik lás heel erg veel. Nu niet meer.
    Wicca van Cate Tiernan is heel erg mooi :P [/is een serie boeken]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ketchup en Coctails.
    Liptick en Dreadlocks.
    Expert in blozen.
    Gossip Girl.

    Dat zijn goede boeken :]


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ik lees heel veel.
    ik vind alles van Anthony Horowitz heel goed.
    vooral de series 'Alex Rider' en 'Kracht Van 5'

    Ik las en ees nogaltijd boeken omdat ik dat leuk vind en nee believe me dat is echt niet nerderig vind ik toch. Ik lees niet zo'n boeken dat over de natuur ofzo gaan maar ik les boeken die mij intereseren over dingen die dagelijks gebeuren en soms zitten daar wel erge boeken tussen zoals boeken over prostitutie maar dat is omdat ik dat gewoon kinda lek vind om die te lezen niet omdt ik erop kick ofzo x] Hier wat aanraders;
    -Blauw is bitter-Dirck Bracke.
    -Zij&Haar-Dirck Bracke
    -Blac-Dirck Bracke
    -Engelenhuis-Dirck Bracke
    -Straks doet het geen pijn meer-Dirck Brack.
    -Het uur nul-Dirck Bracke

    Jaah ik lees graag boeken van Dirck Bracke omdat ze erg goed geschreven zijn. Als je een korte inhoud van die boeken wil, just ask^^

    boeken ; Dreadlocks & Lippenstift,Cocktails & Ketchup ,piercings & parels.

    echt leuke boeken,echt zo van die .. niet-saaie boeken x'D

    normaal ben ik neit zo voor boeken lezen maar die zin echt leuk ,


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik lees ook best veewl ,,ik kwam een keer een vriendin tegen in de bieb sei soo: Lees jij O.o
    Was egt soo melig wnt ik sie er helemaal niet so uit ofdat ik veel lees XD


    Crack a bottle

    En Vlinder is wel een cuwl boek =D


    Crack a bottle

    ow jeanie heeft die ook al opgegeven x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik lees ook best veewl ,,ik kwam een keer een vriendin tegen in de bieb sei soo: Lees jij O.o
    Was egt soo melig wnt ik sie er helemaal niet so uit ofdat ik veel lees XD

    Hahaha,Ik begrijp je helemaal,dat is ook zo bij mij,Mensen zien me eerder aan voor een type die alleen in de bieb komt voor een spreekbeurt of een boekverslag ofzo xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik lees helemaal niet graag. En op de computer kan ik niet grote verhalen lezen want dat jeukt aan mijn ogen. (Misschien ga ik test doen voor een bril -.- Alleen als ik moet lezen dan)


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Hahaha,Ik begrijp je helemaal,dat is ook zo bij mij,Mensen zien me eerder aan voor een type die alleen in de bieb komt voor een spreekbeurt of een boekverslag ofzo xD


    Mij duss ook XD


    Crack a bottle

    Ik lees helemaal niet graag. En op de computer kan ik niet grote verhalen lezen want dat jeukt aan mijn ogen. (Misschien ga ik test doen voor een bril -.- Alleen als ik moet lezen dan)

    Ja ik begrijp je wel,Lezen is ook niet altijd leuk,ik haatte lezen vroeger,maar dan had ik ook een één of ander saai boek in mijn hand,Ik dwing je nu niet om een boek te lezen,Maar er is altijd wel een boek dat zelfs jij leuk kan vinden,Daar kan ik om wedden xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb eens per jaar een echte leesbui waarin ik de bieb terroriseer (6)


    No growth of the heart is ever a waste

    En dan moet je denken aan zo'n 8 boeken per week.


    No growth of the heart is ever a waste

    Boeken zijn dus Wel voor nerds.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.