• Ja, de jongen/man in het onderstaande youtubefilmpje niet. Ik snap dat je op een liedje wilt dansen en dat je zoiets filmt, oké leuke herinnering voor later maar ik snap niet waarom hij het op youtube heeft gezet.

    Dus wat vinden jullie ervan?


    Physics is awesome

    Ik vind dat hij 'n mooi lichaam heeft. :9~ En hij doet toch lekker zelf wat hij wil?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:05 ]

    Wat is er mis mee dan?


    (Be)lieve in (you)rself

    Young, wild and free. c:


    Life is all about having a good time.

    Mensen zetten dingen op youtube omdat ze dat leuk vinden om te doen. Je kunt wel echt aan hem zien dat hij plezier heeft, dan is er toch niks verkeerds aan dat hij dit op youtube zet?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Laswell schreef:
    Ik vind dat hij 'n mooi lichaam heeft. :9~ En hij doet toch lekker zelf wat hij wil?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Laswell schreef:
    Ik vind dat hij 'n mooi lichaam heeft. :9~ En hij doet toch lekker zelf wat hij wil?


    Ja, hij heeft een mooi lichaam. Dat is de enige reden waarom ik het hele filmpje heb af gekeken maar ik weet niet, hij doet zijn eigen ding maar misschien komt het omdat hij dat op youtube heeft gezet. Ik bedoel, niet iedereen doet dat.


    Physics is awesome

    Hmm, ja, ik vind het ook een beetje vreemd. Ik weet niet of hij het er op gezet heeft vanwege de lol die hij er aan beleefde of omdat hij gewoon aandacht wil voor zijn lichaam. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Hmm, ja, ik vind het ook een beetje vreemd. Ik weet niet of hij het er op gezet heeft vanwege de lol die hij er aan beleefde of omdat hij gewoon aandacht wil voor zijn lichaam. (cat)


    Inderdaad en dan zie je ook nog zijn onderbroek boven zijn broek uit komen. Het zal wel aan mij liggen.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Inderdaad en dan zie je ook nog zijn onderbroek boven zijn broek uit komen. Het zal wel aan mij liggen.


    Nee, ik erger me er ook kapot aan. :')


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Hmm, ja, ik vind het ook een beetje vreemd. Ik weet niet of hij het er op gezet heeft vanwege de lol die hij er aan beleefde of omdat hij gewoon aandacht wil voor zijn lichaam. (cat)

    Ik denk het laatste. :'D

    Laswell schreef:
    Ik vind dat hij 'n mooi lichaam heeft. :9~ En hij doet toch lekker zelf wat hij wil?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik snap het nut er niet van. Maar ja, dat zal wel weer aan mij liggen ^^


    26 - 02 - '16

    Occhi schreef:
    (...)

    Inderdaad en dan zie je ook nog zijn onderbroek boven zijn broek uit komen. Het zal wel aan mij liggen.


    Waw. Zowat iedereen op school en mijn 3 broers lopen met een stukje van hun onderbroek boven hun broek. Zo erg is dat niet hoor.

    Hhaa, die kende ik al...
    Het kan me eigenlijk niet veel schelen dat hij dat op youtube heeft gezet, face it hij heeft best een lekker lijf en dankzij hem mag iedereen ter wereld meegenieten.
    Egoïstisch is hij in ieder geval niet:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    (...)

    Waw. Zowat iedereen op school en mijn 3 broers lopen met een stukje van hun onderbroek boven hun broek. Zo erg is dat niet hoor.


    Het staat niet netjes en meestal komen daarna van die broeken waardoor ik de achterkant van hun onderbroek kan zien. Dat zie ik gewoon liever niet en ook bij deze jongen kreeg ik de neiging op zijn broek op te trekken omdat ik zijn onderbroek kon zien. Qua dat ben ik erg ouderwets, kan ik weinig aan doen.


    Physics is awesome