• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    Brady Wright
    'Met Summer,' zegt ze, een golf van opluchting gaat door me heen.
    'Heey, met Brady. Uhm, ben jij al aan het eten?' vraag ik haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'tuurlijk wil ik helpen' zeg ik vrolijk. glimlachend kijk ik op me mobiel en zie dat er een uitverkoop is bij de duurste winkel hier vlakbij en dat alles voor onder de honderd euro weg gaat.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Ik ben moe, maar voor de rest gaat het wel denk ik. Me hoofd bonkt alleen maar en ik mag twee weken niet dansen en skateboarden omdat me pees was gescheurd. Die hebben ze op de een of andere mannier gemaakt en nu moet ik rustig aan doen. En ik heb een lichte hersenschudding en volgens mij heb ik geheugenverlies' zeg iken bij dat laatse kijk ik naar Zaily. Ik wist niks meer. Het scheen ook dat Bonita iets tegen mij gezegd moet hebben, maar wat, was voor mij een raadsel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    'Ja dat had ik allemaal zo ongeveer gehoord ja, wel rot dat je twee weken niet mag skateboarden en dansen..'zeg ik tegen hem en kijk even op. 'Gelukkig ben je wel uit coma'

    Summer

    "Heey. nee nog niet" beantwoord ik vrolijk zijn vraag en erna kijk ik Bonita even met een dankbare glimlach aan. Ik ben echt blij dat ze wou helpen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita
    rustig gebaar ik dat we zo even naar een winkel gaan voor een outfit voor je. glimlachend wacht ik op der


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Gelukkig, nog niet doen. Ik kom je zo ophalen, dan gaan we met z'n tweën wat eten, oké?' vraag ik aan haar, ik hoop dat ze instemd.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    'Ja, het zal wel' zucht ik en ik kijk vooruit. 'Weet jij wat Bonita tegen mij gezegd heeft?' vraag ik hem en ik kijk hem vragend aan. Ik zie de dokter binnen komen en knik naar hem. 'Zouden jullie de kamer willen verlaten? Als Jayden morgen uit het ziekenhuis wil moet hij goed uitrusten' zegt de dokter rustig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    Ik knik glimlachend en loop met Bonita mee.
    "Ja tuurlijk lijk me gezellig en dan zie ik je zo wel" zeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    rustig open ik de deur van het winkeltje en hink naar binnen en neem der mee naar de jurkjes. 'hmm eens zien' mompel ik en kijk tussen de jurkjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Oké, ik kom je straks ophalen bij de ingang van het ziekenhuis,' zeg ik vrolijk, 'tot straks!' ik hang op en stop mijn mobiel weer terug in mijn zak.
    'Gelukt!'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Is goed en tot straks" zeg ik glimlachend en hang ook op. Ik kijk naar de jurkjes die er allemaal hangen. "Oke wat heb je in gedachten?" vraag ik nieuwsgierig aan Bonita.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zaily

    'Ik weet wat Bonita tegen je gezegd heeft' Oeps, misschien was dat niet zo'n goed idee, misschien moest ik mijn mond maar eens houden. Ik bijt op mijn lip en word langzaam rood.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 11:53 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    Ik knik voorzichtig en sta daarna op. 'Beterschap'mompel ik en loop daarna de kamer uit. Ik besluit dat ik zo maar terug ga naar de camping en loop rustig de gang door.

    Andrew
    'Mooizo' grijns ik en kijk hem aan. 'Wat wil je gaan halen als eten?'vraag ik en kijk hem even aan. Ondertussen sta ik op van het bankje en kijk weer naar Brady.