• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    DSalvatorex schreef:
    [Ik ga morgen op vakantie, ik wil best een nieuwe rol, maar iemand moet Brady even overnemen en zo'n rol is dan niet zo handig denk ik (:]

    [Ja ik ga dus ook op vakantie, misschien moeten we even iets op verzinnen met al die rollen. Wacht ik heb maybe wel idee, als we nou doen dat alle jongens met elkaar ergens even anders gaan kamperen, iets avontuurlijks of zo en dan kan Jayden niet mee aangezien dat niet kan met zijn been enz. dan zijn onze personages gwn een korte tijd weg]

    [Ja, dat kan denk ik wel (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Je moet gewoon iets gaan halen en dan hier opeten, dat is veel leuker. En hier kan je ook nog gelijk voor haar gitaar spelen'zeg ik en glimlach. 'Wacht is, misschien moeten we het daar een beetje leuk maken, er staan nog wel fakkels binnen voor als je lang wil blijven, en er ligt een kleed.'zeg ik tegen hem en kijk hem even vragend aan.

    Misschien is het handig om te zeggen wiener op vakantie is dat is danw at handiger voor de mensen die (nog) niet op vakantie gaan..)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Man, je bent de beste,' grijns ik en ik haal snel de fakkels en het kleed.
    'Zoiets?' vraag ik als ik het klaar gezet heb, ik heb het kleed bij het riviertje neer gelegd en daar omheen heb ik wat fakkels neer gezet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    'Je bent ook een van mijn beste vriendinnen' zeg ik glimlachend. 'Zodra ik jou kan helpen hoor ik het graag en op die krukken lopen gaat je nog redelijk af'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oke, ik ga vannacht. al weg dus als het daarvoor niet meer lukt moet je maar even mijn personage gewoon meelaten gaan of zo.]

    [Ik ga vanaf 17 juli tot 27 juli, dat is dus maar 10 dagen, maar ik moet nu even wat eten, brb (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [zijn het veel fakkels?]

    [ik ga 2 weken]

    quin98 schreef:
    [Oke, ik ga vannacht. al weg dus als het daarvoor niet meer lukt moet je maar even mijn personage gewoon meelaten gaan of zo.]


    Misschiens is het ook handig om iemand anders medemaker ding van de tpg te maken zodat die ook topics kan aanmaken als jij weg bent.)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'gelukkig wel ik zag net iemand er mee lopen en toen probeerde ik het' zeg ik lachend. 'kom dan zoeken we iets waar ik je haar en make up kan doen'

    -ik ga miss op vakantie-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Beat schreef:
    (...)

    Misschiens is het ook handig om iemand anders medemaker ding van de tpg te maken zodat die ook topics kan aanmaken als jij weg bent.)

    [Ja ik had al gevraagd wie der vaak online was, dat die dat kon doen, maar er reageerde nie echt iemand xD]

    Andrew
    'Heey, volgens mij zijn het net genoeg fakkels om een hartje om het kleed te maken'zeg ik grijnzend en kijk even naar de fakkels.

    Beat schreef:
    (...)

    Er hoeft niet persee een liefde met hem te zijn hoor..)


    [ja maar ik wil wel 1 van mijn karakters iemand leuk laten vinden en blijkbaar word dat Zaily, maar nu nog niet hoor]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"