• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:
    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    -Aileen Megan Lockwood
    -Eleanor Rose Ducan.

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 18:50 ]

    Bonita
    ' Geen dank en ik hoop dat jayden snel zijn geheugen terug krijgt. hmm misschien is deze wat' zeg ik glimlachend en houd een jurkje omhoog. 'ik heb nog wel een paar pumps die er bij passen'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Lunch)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    "Ik hoop het ook en ook dat er niet zoveel ongelukken gaan gebeuren" zeg ik.
    Ik kijk naar het jurkje dat ze laat zien en knik "Echt heel erg mooi" zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'die krijg je van mij en dan maak ik je snel op' zeg ik glimlachen.'maar eerst moet je hem wel passen'. rustig geef ik het jurkje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    CarrotLouis schreef:
    [ oke is goed. Mag ze trouwens een bekend zijn van Summer, want heb een leuk ideetje]

    [Ja is goed]

    [ okeey]

    Summer

    'Dat hoeft echt niet en als je me op wil maken heel graag'
    Ik knik, pak het jurkje aan en loop naar een pashokje. Snel kleed ik me om en loop naar Bonita. "Wat vind je ervan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'Hij staat geweldig en je krijgt hem gewoon van mij dus niet zeuren' zeg ik streng en loop naar de kassa waar ik hem betaal. 'je houd hem nu gelijk aan en alles is er al vanaf. dan gaan we snel ergens heen waar ik je haar en make up kan doen en dan ben je klaar' zeg ik glimlachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Over de nieuwe rollen, we maken het nadat de verassing van Brady is geweest de volgende dag, en dan ontmoeten ze de volgende die mensen in de stad als ze zoeken voor nieuwe mensen of zo, ten zij je wilt dat ze zelf naar de camping komen (Moet je wel even zeggen)][

    Mijn personage komt naar de camping ze danst namelijk niet)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Btw ik ben er weervx'D)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Beat schreef:
    Mijn personage komt naar de camping ze danst namelijk niet)

    [Ze hoeft ook nie perse te dansen]

    [Ik ga morgen op vakantie, ik wil best een nieuwe rol, maar iemand moet Brady even overnemen en zo'n rol is dan niet zo handig denk ik (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Heel erg bedankt voor alles" zeg ik glimlachend en omhels haar. "Oke ik ga mee, maar geef me een moment" zeg ik waarna ik naar het pashokje loop, mijn tas en kleding pak en terug loop.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    Andrew
    'Mooizo' grijns ik en kijk hem aan. 'Wat wil je gaan halen als eten?'vraag ik en kijk hem even aan. Ondertussen sta ik op van het bankje en kijk weer naar Brady.


    Brady Wright
    'Ik denk dat ik haar mee neem naar de Starbucks ofzo, of ik haal daar wat en we gaan bij het riviertje zitten,' zeg ik terwijl ik Andrew's voorbeeld volg en ook opsta van het bankje.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'geen dank sum. je bent een van mijn beste vriendinnen en die hoor je te helpen'zeg ik met een glimlach. rustig probeer ik met me krukken te lopen wat gelukkig lukt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3