• Ik wil heel graag een filmpje op mijn mobiel hebben. Het nadeel is alleen ik heb gen flauw idee hoe ik dat ooit moet doen (het liefst wil ik gewoon van Youtube). Ik heb een Samsung Galaxy Y.

    Alvast bedankt voor het helpen :3.


    Shoganai i ne~

    Ik gebruik het zelf nauwelijks, maar kan dat niet met youtube converter? Ik weet dat alleen niet zeker of je dan alleen het geluid krijgt of ook het filmpje er bij.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Jep, Youtube to MP4 converters. Dan krijg je het in filmpjes en via je bestanden kan je het gewoon op je telefoon zetten als het goed is.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:07 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    Jep, Youtube to MP4 converters. Dan krijg je het in filmpjes en via je bestanden kan je het gewoon op je telefoon zetten als het goed is.
    Okay . Weet jij ook een goede site als ik vragen mag ^^?


    Shoganai i ne~

    Landon schreef:
    Jep, Youtube to MP4 converters. Dan krijg je het in filmpjes en via je bestanden kan je het gewoon op je telefoon zetten als het goed is.


    Alle Youtube-converters zijn geblokkeerd door Google... ):


    Searching heavens for another earth

    KangDaesung schreef:
    (...)Okay . Weet jij ook een goede site als ik vragen mag ^^?


    Als ik het doe, typ ik het gewoon in op google en gebruik ik de eerste site die je dan tegenkomt.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Okay dat ging dus mis ,want ik had weer bijna een virus te pakken ._. Iemand een link naar een goede?


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Okay dat ging dus mis ,want ik had weer bijna een virus te pakken ._. Iemand een link naar een goede?
    firefox en dan de app met 3 bolletjes en je hebt ook online converters google maar =)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 14:21 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    video2mp3.net ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    YouTube downloader (app)


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Um, dan moet je op je mobiel naar tubidy.com gaan, endan kan je downloaden, (Er staat ook mp4 bij, zelf nog nooit geprobeert, neem aan dat het wel werkt.;p)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mysterions schreef:
    (...)

    Alle Youtube-converters zijn geblokkeerd door Google... ):

    Niet waar, alleen een paar grote.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.