• en ik moet nodig iets aan mijn conditie doen (heel belangrijk)
    en ik kan nu niet naar een sportschool dus weet iemand iets te doen in huis? hier in de kamer. nee ik heb ook geen springtouw.


    alvast bedankt voor de hulp!


    I Love You

    van die super Amerikaanse workouts opzoeken. Die zijn echt geweldig en je wordt er echt moe van.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wat is er mis met een beetje regen? Regenpakken en paraplu's zijn niet voor niets uitgevonden.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ga traplopen.

    Je kan de trap op en af rennen, 10 minuten lang en dat doe je dan een paar keer per dag, anders worden de mensen in je huis gek xD
    Ook kan je zelf wat work-outs doen, push ups, sit ups, je kan op internet vast wel wat work outs zoeken die kunnen werken en die je gewoon thuis kunt doen :)
    Je kan ook gewoon lekker een uurtje gaan dansen! Altijd leuk.

    Succes! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eurydice schreef:
    Wat is er mis met een beetje regen? Regenpakken en paraplu's zijn niet voor niets uitgevonden.


    iki heb net eigenlijk wel gedouchet haha maar omdat ik heel snel ziek word wegens mijn longen kan ik niet in de regen. drek lig ik weer in dat verotte ziekenhuis geen zin in haha


    I Love You

    IAmChanged schreef:
    (...)

    iki heb net eigenlijk wel gedouchet haha maar omdat ik heel snel ziek word wegens mijn longen kan ik niet in de regen. drek lig ik weer in dat verotte ziekenhuis geen zin in haha
    Oh, dan is de regen ingaan inderdaad niet zo'n strak plan.
    Rondjes rennen door het huis? Traplopen?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik ga altijd dansen. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Ik ga altijd dansen. (:


    ik vind dansen leuk alleen ik kan het niet haha ik denk dat ik al wel n idee heb wat ik kan gaan doen ben alleen de naam kwijt

    haha


    I Love You

    De trap is de place to be. =D
    Ga iets intensief schoonmaken, zoals ramen wassen of dweilen/schuren. Daarmee verbrand calorieën én heb je een schoon huis. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    De trap is de place to be. =D
    Ga iets intensief schoonmaken, zoals ramen wassen of dweilen/schuren. Daarmee verbrand calorieën én heb je een schoon huis. :Y)


    goed idee! ik moet mijn kamer nog een bietje opruimen en daar word ik ook al moe van xD njaa een beetje dan haha.

    ik ga binnenkort toch op een sport (waarschijnlijk atletiek) maar tot die tijd moet ik iets anders verzinnen bedankt voor al jullie reacties
    x


    I Love You

    Push-ups and Sit-ups :D


    Tijd voor koffie.

    Altijd als ik het nodig vind om wat te doen aan mijn conditie ga ik de trap heel vaak op en af rennen. Bovendien kun je sit-ups en push-ups enzo doen :')

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 15:03 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.