• Ik krijg zondag 2 mensen uit colombia bij mij voor gastgezin.Dat is met een project in vlaanderen,en die komen vertellen ove rhun land en hoe ze daar leven.En als ik eerlijk moest zijn,ik was er echt ni ingeintreseert.Maar nu ik er 2 in huis ga krijgen,en ik weet hoe ze daar echt leven begin ik da echt kei erg te vinden en wil ik echt dood graag helpen.Maar het ergste is dat niemand dat accepteert.Veel mensen lachen met die mensen van daar,bij ons in het school ook.En ik ga waarschijnlijk ook uitgelachen worden omdat ik echt wil helpen,en zelfs mijn ouders ook omdat zei het zelf kei erg vinden.Maar da kan mij nu is echt NIETS schelen!Ze mogen mij zo hard uitlachen als ik wil,maar ik heb tenminste respect voor die mensen!

    goed gezegd, kvin da ook (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als het voor jou belangrijk voelt om die mensen te helpen dan doe je dat. Schijt aan wat anderen vinden.


    Why don't you break my heart

    GOed gezegd Joyce, waarom zouden ze je daarom uitlachen, gewoon aandacht te kort zeker die kinderen die er mee lachen


    Live life limitless.

    Zkr goed gezegt je hebt helemaal gelijk!!!

    Já helemaal mee eens,Het is echt keizielig voor die mensen daar,Het is fijn dat je wil helpen,maar onthoud; er zijn heel veel arme mensen die geen onderdak hebben of fatsoenlijk te eten ofzo..Dus helaas kunnen we ze nooit allemaal helpen,Als de wereld nou wat eerlijker was..Maar wat ik probeer te vertellen is dat je echt goed bezig bent! Trek je niets aan van de mensen om je heen jij verricht tenminste een goede daad als je mensen helpt.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Bijna niemand heeft respect meer tegenwoordig. Een paar mensen uit Colombia lijkt me eigelijk best cool, gewoon om een keer meegemaakt te hebben.


    blame the bully.

    ik zou presies het zelfde doen ! en die mensen die zouden gaan laggen zijn eig gewoon schijterts dat ze zelf niet willen helpen voelen ze zich te goed ofzow... schijt aan hun hoor echt !!


    A Noble was Born in Chaos

    doen wat je niet laten kan meis ;)


    A Noble was Born in Chaos

    Já helemaal mee eens,Het is echt keizielig voor die mensen daar,Het is fijn dat je wil helpen,maar onthoud; er zijn heel veel arme mensen die geen onderdak hebben of fatsoenlijk te eten ofzo..Dus helaas kunnen we ze nooit allemaal helpen,Als de wereld nou wat eerlijker was..Maar wat ik probeer te vertellen is dat je echt goed bezig bent! Trek je niets aan van de mensen om je heen jij verricht tenminste een goede daad als je mensen helpt.

    Jha spijtig genoeg ni nzu.Maar wete,dees is tog al een begin.Maar ik vind da echt erg,die hebbe er zelfs geen warm water enzu,en dan zeggen nog vriendinne van mij; jha en dan?doet da er toe fsu?ik bedoel,kvin da echt wel erg nzu.

    Aan de ene kant zeg ik egt super dat je die mensen wilt helpen maar aan de andere kant moet je ze ook niet te veel gaan helpen. Dan zijn de mensen alleen maar afhankelijk van giften. Maar we laten al het negative achter wegen. Ga je dan ook een keertje naar hun ??
    -
    Ik ben zelf vorige week naar Berlijn geweest en die mensen leven daar ook heel anders wij moeten egt blij wezen met hoe wij het thuis hebben en hoe wij hier in nederland leven!!!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Aan de ene kant zeg ik egt super dat je die mensen wilt helpen maar aan de andere kant moet je ze ook niet te veel gaan helpen. Dan zijn de mensen alleen maar afhankelijk van giften. Maar we laten al het negative achter wegen. Ga je dan ook een keertje naar hun ??
    -
    Ik ben zelf vorige week naar Berlijn geweest en die mensen leven daar ook heel anders wij moeten egt blij wezen met hoe wij het thuis hebben en hoe wij hier in nederland leven!!!

    Jha da is echt wel,ook al kom ik uit belgië dat verschild ni veel van elkaar.Maar weetje,ik moet die mensen niet te veel geven maar kijk.Die komen naar hier,uit een arm land die hebben NIETS maar echt NIETS en die brengen tog iets mee voor de mensen waar ze mogen blijven logeren,ik ga da echt ni durve aan pakke,da is zo erg.Maar dat kan zijn dat ik binnekort dan naar noorwegen of colombia moet gaan.

    ik heb al 3 jaar lang Wit-Russische kindjes in huis, voor een maand, egt ik ga altijd huilen als ze weer wegmoeten , ze hebben het hier dan zo geod gehad, en moeten dan weer naar al dat slechte toe, dat breekt m'n hart gewoon iedere keer weer

    MAAR DIE FUKiN RUSSICHE REGERING ZEGT DAT ER NIEMAND MEER DAT LAND MAG VERLATEN , VOOR VAN DAT SOORT VAKANTIE'S , OMDAT IN AMERIKA ER EEN GEZIN S DAT 1 KINDJE HEEFT GEHOUDEN OMDAT ZE HET ZO ZIELIG VINDEN ,

    nou als ze het et zo zielig vinden , dan sturen ze haar/hem weer terug, want dan kunnen andere ook even op 'vakantie'


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    ik heb al 3 jaar lang Wit-Russische kindjes in huis, voor een maand, egt ik ga altijd huilen als ze weer wegmoeten , ze hebben het hier dan zo geod gehad, en moeten dan weer naar al dat slechte toe, dat breekt m'n hart gewoon iedere keer weer

    MAAR DIE FUKiN RUSSICHE REGERING ZEGT DAT ER NIEMAND MEER DAT LAND MAG VERLATEN , VOOR VAN DAT SOORT VAKANTIE'S , OMDAT IN AMERIKA ER EEN GEZIN S DAT 1 KINDJE HEEFT GEHOUDEN OMDAT ZE HET ZO ZIELIG VINDEN ,

    nou als ze het et zo zielig vinden , dan sturen ze haar/hem weer terug, want dan kunnen andere ook even op 'vakantie'

    Oooh da is echt wel erg van die stomme regering ö maar da afscheid denk ik ook da da moeilijk ga zijn,die gaan hier wel maar een week blijven en geen maand.Maar ik ga denk ik echt wel wenen dat die weg moeten.

    goedzo mensen die dat niet hebben zijn DOM


    Talk to my ass,, Bitch!!

    VOTE FOR JOYCE!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.