• Ik wil graag weten wat jij vind over de mode van nu. Ik persoonlijk ben gek op de mode van nu.

    Likes : vestjes van de H&M die je open kan dragen, skinny jeans, veel te groote blousjes, enkellaarsje, jurkjes uggs! maar het leukste van alles vind ik het combineren er van.

    Maar ook ik heb een paar min punten aan de mode van nu.

    don't likes : de veelste wijde broeken, hoge rokken, merk kleding zoals bjorn en borg. Sorry voor de mensen die dat soort merk kleding wel kopen maar ik vind het egt niet mooi en ten tweede veelste duur.

    mijn mening hoe jullie denken over de mode van nu


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Vreselijk. Echt veeeel te tuttig. =/
    Ik mis de rock erin man.


    Mew <3

    De algemene mode valt onder te verdelen in verschillende stijlen. Ik vind dat mensen vaak heel sjiek gekleed gaan; in een jurkje naar school met een legging eronder of een skinny. Ook is over het algemeen heel veel strakke kleding 'in'.
    Ikzelf volg de mode eigenlijk helemaal niet maar er zitten best leuke dingen tussen. In skinny jeans voel ik me niet gemakkelijk en ik vind crocks de vreselijkste uitvinding van het jaar, ook al zijn ze zo licht...


    No growth of the heart is ever a waste

    Edit: De wijde broeken vind ik juist fijn. Ik voel me er gemakkelijk in en ik vind ze mooi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Houd van wijde kleren en jurkjes, maar ook van skinny's, mits ze donker gekleurd zijn.

    Al die felle kleuren vind ik verschrikkelijk.


    I clicked my heels and wished for you.

    ik haat uggs omdat se er so vaag uitsien mr de rest van de mode vind ik wel oke. en het veranderd telkens tog weer dus who cares x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik walg van Uggs!!
    Er liep er vandaag 1tje,, met rode,, en dat boven van dat bond,, En toen Was zij de nieuwe Kerstman.. :D Nou,, dat hebben ik en een vriendin er van gemaakt,, Ik zou vandaag mee gaan met me vriendin die ze ging kopen >.< Ben meteen afgehaakt!
    Ik heb gewoon egt zoon Hekel aan die ding,, Het zijn net Sloffen,, dus ik en mijn vriendin gaan morgen met onzo egt sloffen op sgool komen,, en dan roepen,, '' Het is tog in, om op je Sloffen naar sgool te komen,,''


    Dunno ><



    Al die felle kleuren vind ik verschrikkelijk.

    Ja, dat vind ik ook. Dat is de New Rave stijl geloof ik. Vreselijk gewoon, die fel gekleurde prints met die megateksten. Excuses aan de aanhangers hiervan, maar dit is enkel mijn mening. Mensen moeten natuurlijk helemaal zelf weten wat ze dragen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik walg van Uggs!!
    Er liep er vandaag 1tje,, met rode,, en dat boven van dat bond,, En toen Was zij de nieuwe Kerstman.. :D Nou,, dat hebben ik en een vriendin er van gemaakt,, Ik zou vandaag mee gaan met me vriendin die ze ging kopen >.< Ben meteen afgehaakt!
    Ik heb gewoon egt zoon Hekel aan die ding,, Het zijn net Sloffen,, dus ik en mijn vriendin gaan morgen met onzo egt sloffen op sgool komen,, en dan roepen,, '' Het is tog in, om op je Sloffen naar sgool te komen,,''


    whaha elle jij spoort nie
    iemand uit mijn klas heeft seook ;l egt so ugly


    We can only learn to love by loving.

    Ik kijk niet naar de mode.. Ik koop alleen wat ik mooi vind, en ik ga me niet helemaal verdiepen in wat in of uit is -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wmaa ,, die ugs zijn me te raar :| Maar t gaat wel .. Ik bedoel mode vind ik eigelyk maar niks. Dan heb je eens iets leuks aan. Komt iedereen daarmee omdat het de nieuwe mode word . Heeft iedereen het en dan ben je gwn weer hetzelfde als iedereen Ö


    Because Nobody Love's

    (...)

    whaha elle jij spoort nie
    iemand uit mijn klas heeft seook ;l egt so ugly


    Hoezo spoor ik nouw weer niet?! [A]
    Mijn sloffen zijn heel mooi hoor,, het zijn die Groote Konijntjes :D En nu zijn ze nog Wit, maar ik denk na morgen niet meer,,
    Ik weet allen zekker,, dat me vrienin die Uggs,, dan helemaal niet meer gaat Kopen >.< XD


    Dunno ><

    (...)

    Hoezo spoor ik nouw weer niet?! [A]
    Mijn sloffen zijn heel mooi hoor,, het zijn die Groote Konijntjes :D En nu zijn ze nog Wit, maar ik denk na morgen niet meer,,
    Ik weet allen zekker,, dat me vrienin die Uggs,, dan helemaal niet meer gaat Kopen >.< XD


    whaha n_n JIJ MOET FOTO MKE IK WIL DA SIEN MOET BEWIJS HEBBE n_N


    We can only learn to love by loving.

    oh idk

    maar der zeggen er hier veel
    'ik loop niet mee met de mode'
    dat is eigenlijk BULLSHIT
    want ^^
    meestal als ge in de winkels loopt en iets koopt dan is dat wel in de mode ,,
    gwn de winkels volgen de mode dus jij eigenlijk ook
    ik zeg wel meestal
    (ik koop gwn wat IK mooi vind ! )


    Gilles (ll)

    (...)

    whaha n_n JIJ MOET FOTO MKE IK WIL DA SIEN MOET BEWIJS HEBBE n_N


    Whaa,, Geloof je me anders niet?! :P
    Maar de eerste de beste die een Foto van me maakt zo,, ga ik slaan! Hallo,, Niemant mag zomaar foto, van mij Cutie Pantofels nemen,, ze zijn heilig,, maar zal kijken of ik foto kan nemen,, van mijn WEL MODIEUSE PANTOFELS!
    Ik bedoel, maar, ik loop nog liefer met die dingen over straat dan met Uggs :P


    Dunno ><

    Ik vind uggs niet zo m0oii,, ik ben verliefd op all stars..=']
    Verder draag ik niet kleding omdat het in de mode is, maar omdat ik het coole kleding vind... Ik vind op dit m0ment April Evil && Kiss Therapy hele coole merken.. Björn Borg vind ik vaak lelijk, behalve 1 zo'n vest daarvan, die vond ik cool, en misschien ook de sportkleren.. En verder hou ik van heel veel s0orten schoenen,, o.a. ballerina's,all stars,vans,(enkel)laarsjes maybe ook wel,nike's en andere merk sneakers..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.