• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (mijn topic)

    Danny

    Ik voel hoe hij kusjes in mijnhals zet en af en toe even zuigd.
    Wanneer hij even in mijn tepel bijt kreun ik zacht.
    Ik voel zijn lippen verder naar onder gaan en ril. Wanneer hij daar beneden een kusje op mijn boxer geeft ril ik nog meer en kan ik een kreuntje niet achterwegen laten.
    "Zoiets?" Vraagt hij grijnzend. Ik bijt op mijn lip en knik lichtjes. "Z-Zoiets." Zeg ik. Overal waar hij net zijn lippen drukte tintelt het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik haal mijn schouders op. 'Laten we eerst de vakantie vieren. Ik wil even niet aan thuis denken.' Ik zucht en ga met mijn hand door mijn haren. Thuis zou ms geen aangename verassing te wachten staan, dat wist ik wel zeker. Ik sluit mijn ogen en ga tegen Austin aan liggen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 23:33 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grinnik en kijk Danny aan. Met mijn vinger streel ik ocer zijn borstkas en kijk even in zijn ogen. 'Dus nu is de tijd over' plaag ik hem en rol van hem af.

    Austin
    ik druk een zacht kusje op haar voorhoofd en sluit mijn ogen. ik sla mijn armen nog om Isabrlla hrrn en trek er dicht tegen me aan. Ik val rustig in slaap

    Danny

    Drew grinnikt en kijkt me aan. Zijn vinger gaat over mijn borstkas en ik ril weer even. Hij kijkt me in de ogen. "Dus nu is de tijd over." Zegt hij en rolt van me af.
    Ik grom naar hem. Ik weet waarom hij dit doet. "Van mijn part neem je me nu, maar de tijd is niet over." Zeg ik en duik boven op hem, waarna ik hem begin te kietelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik begin hard te lachen alss hij me begint te kietelen, 'Oke atopt tijd is niet over stop!' roep ik tijdens het lachend door en weet net mijn liopen op de zijne te kunnen drukkenm, dat zou het kietelen wel laten stoppen toch?

    Danny

    Ik voel zijn lippen op de mijne maar blijf kietelen.
    "Wat? Ik vetstond je niet." Grijns ik en kietel hem verder, ik ga boven op hem zitten. Ik voel zijn kruis tegen mijne aan en een tinteling gaat door me heen. Ik zet me erover en kietel hem verder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik begin weer hard telachen en kreun als ik zijn kruis tegen de mijne aaanvoel. 'Stop!' roep ik en weet zijn polsen te pakken. Ik grijns en kijk hem aan. ' wat ik zei was dat de tijd nog niet over was' grijns ik en draai hem om zodat ik weer boven lig. Zijn polsen hou ik tegen het bed aan geduwd en ik zet mijn lippen weer in haar nek, ik ga weer naar beneden en druk nu wat meerdere kusjes daar beneden.

    Danny

    Hij weet mijn polsen te pakken te krijgen en draait ons om, hij houd mijn polsen tegen het bed aangedrukt. Ik lach even.
    Ik voel zijn lippen in mijn hals en voel hoe hij kusjes naar beneden zet.
    Ik kreun als hij kusjes daar beneden zet. Ik voel alles weer tintelen en sluit mijn ogen om nog een kreun te smoren. Ik kantel mijn heupen lichtelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik bekijk zijn gezicht en weet dat hij in slaap is gevallen. Ik glimlach en druk voorzichtig een kus op zijn lippen. Ik sluit mijn ogen en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Langzaam zak ik weg in een onrustige slaap. Een nachtmerrie neemt me in de macht. Ik woel heen en weer en wil gillen, maar niks lukt. Ik kan alleen maar bang zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik laar zijn polsen los en geef hem een kus op zijn mond. Ik laat mijn handin zijn boxer glijden en streel daaronder evn. Ik lik met mijn tong langs zijn lip en laat mijn andere hand ook naar zijn bkxer glijden en trek hem langzaam uit.

    Austin
    ik wirdt eakker van Isabella en maak haar gauw wakker. 'Heey, had je een nactmerrie?' vraag ik haar en aai geruststelllend over haar wang. Ik geef haar een kusje en sla.mijn amrne om haarheen. ' in mijn armen hoef je toch niet bamg te zijn, ik bescherm je'

    Danny

    Hij laat mijn polsen los en drukt een kus op mijn lippen.
    Ik voel zijn hand mijn boxer in gaan en dat hij me even streelt. Een kreun ontsnapt.
    Zijn tong gaat langs mijn lippen en ik open mijn mond een beetje. Ik voel zijn andere hand ook bij mijn boxer en hij trekt hem langzaam uit.
    Omg, over oversekst gesproken, dat mag ik nooit meer tegen mensen zeggen.
    Ik kreun een keer en leg mijn handen op zijn schouders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik open mijn ogen en kijk dan verward om me heen. Ik schiet overeind. 'Ik moet die vrachtwagen stoppen,' roep ik paniekerig. Als ik de zin roep weet ik dat het onzinni is. Het is allemaal al 2 jaar geleden gebeurd, ik was weer is aan het dromen. 'Laat maar,' mompel ik en ga weer liggen. Ik kruip tegen Austin aan en dit maal val ik in een rustige droomloze slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne