• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik open mijn ogen, ik heb slecht geslapen. Ik bleefm aar nadenken over mij en Drew, dat we het zo leuk hebben.
    Ik kijk even opzij en glimlach als ik Drew's gezicht zie. Ik kijk nu naar het tent dak en adem rustig in en uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    langzaam wordt ik wakker en open mijn ogen. Danny is volgens mij al wakker en ik glimlach evn. Ik sluit mijn ogen weer en blijf lekker tegen hem aanliggen,nu lig ik goed.

    Isabella

    Ik open mijn ogen en voel Austin zijn armen om me heen. Het voelt veilig aan. Ik glimlach, maar voel me toch beroerd. Ik kan me gister avond nog goed herinneren. Hoe leuk het was en hoe rot ik me na de leukigheid voelde. Ik slik even en wrijf even in mijn ogen. Ik zou het leuke onthouden en het andere vergeten. Ik moest echt gaan genieten! Niet overgevend over de wc gaan hangen, al hoewel ik daar niks aan kon doen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik grinnik zachtjes even.
    "Ik weet dat je wakker bent, Drewie." Zeg ik en draai me op mijn zij en nestel me tegen zijn warme lichaam aan.
    "Ik ben al bijna de hele nacht wakker. Ik heb gekeken hoe je sliep." Zeg ik dan. Jup, dat kan ik niet liegen, ik heb echt naar hem gekeken hoe hij sliep, ik had niets anders te doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (haha zit hier bij mij ouders krijg ik coctail. Zit er best veel drank in maaar ik had niks gemixt eerst dus had en paar slokken puur drank xD )

    [Lekker:) Hahaha, slimme actie xD]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ik ga)

    [Veel plezier nog! Wanneer kom je terug en hoe is het?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ik kom nu terug xD en het is heel leuk :3)

    (soort dubbel.. XD)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:04 ]

    [Hoi, kan je miss iets schrijven met Austin?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    langzaam open ik mijn ogen en zie Isabella al wakker is. 'goodmorning'zeg ik zacht en druk een zacht kusje op der lippen. 'lekker geslapen?'vraag ik en kijk haar even aan. Gister was leuk,op het einde na dan..

    [En Drew? :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik glimlach. 'Bij jouw altijd,' lach ik. Ik geef hem ook een kus en haal het haar uit mijn gezicht. 'Ik heb dorst. Wil jij ook wat drinken?' Ik ga recht op zitten en kijk hem afwachtend aan. Ik rek me uit en glimlach naar hem. Ik hield van Austin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik maak een ontevreden geluidje als Danny zegt dat die weet dat ik al wakker ben. 'Tja ik lag zo lekker' zeg ik onschuldig en ga nog iets dichter tegen hem aan liggen. Ik geef hem een kusje en kijk hem aan. ' ben je niet heel moe dan?' ik grinnik even 'lekker saai naar een slapende mij kijken, je had me ook mogen waker maken hoor'