• The Devil's Handbag

    “Welcome, welcome! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we’ll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!”
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.


    Searching heavens for another earth

    Merlonie schreef:
    OMG, dit moet ik lezen. x3


    Ga je gang! :D


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    <3

    Ik snap dat je graag je story wilt promoten, maar ik zou je er wel op willen wijzen dat je topic op deze manier bumpen niet toegestaan is. Drie berichten achter elkaar wordt (dacht ik) ook als spam beschouwd, dat je dat even in je achterhoofd houdt. (: Niet aanvallend bedoeld, maar voordat je er mnou mee in de problemen komt...

    Ik ga wel even kijken. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik snap dat je graag je story wilt promoten, maar ik zou je er wel op willen wijzen dat je topic op deze manier bumpen niet toegestaan is. Drie berichten achter elkaar wordt (dacht ik) ook als spam beschouwd, dat je dat even in je achterhoofd houdt. (: Niet aanvallend bedoeld, maar voordat je er mnou mee in de problemen komt...

    Ik ga wel even kijken. ^^


    Aaah okay, ik zit nog niet zo lang op Quizlet en ik ben die regel eerlijk gezegd nog niet tegen gekomen. Maar stel dat je niet twee dezelfde topics over promotie aan wil maken en je automatisch dan weer bij je eerste terecht komt, mag je dan wel je topic bumpen? Maar bedankt voor de vermelding.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Aaah okay, ik zit nog niet zo lang op Quizlet en ik ben die regel eerlijk gezegd nog niet tegen gekomen. Maar stel dat je niet twee dezelfde topics over promotie aan wil maken en je automatisch dan weer bij je eerste terecht komt, mag je dan wel je topic bumpen? Maar bedankt voor de vermelding.


    Als jij een nieuw deel post wordt dit niet zozeer als bumpen gezien. Dat valt onder updates/veranderingen in het verhaal. :]
    Maar een post met alleen verzoeken om meer lezers, alleen smileys, etc mag weer niet. Ik doe het zelf ook wel eens, maar goed officieel is het dus niet toegestaan. :'D


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Als jij een nieuw deel post wordt dit niet zozeer als bumpen gezien. Dat valt onder updates/veranderingen in het verhaal. :]
    Maar een post met alleen verzoeken om meer lezers, alleen smileys, etc mag weer niet. Ik doe het zelf ook wel eens, maar goed officieel is het dus niet toegestaan. :'D


    Aaaaaaaah okay, ik begin het een beetje te begrijpen. Ik zal maar eens de regels beter doorlezen voordat ik weer rare dingen doe, haha.


    Searching heavens for another earth

    Jouw verhaal is cool. 8D


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Ik heb een paar nieuwe hoofdstukken geupdate, mocht je geïnteresseerd zijn!


    Searching heavens for another earth

    Een ander hoofdstuk staat online!


    Searching heavens for another earth

    Verhaal heeft weer een update ondergaan. ^^


    Searching heavens for another earth

    Alweer hoofdstuk 18!


    Searching heavens for another earth

    Another chapter is up!


    Searching heavens for another earth

    Another chapter 20. (:


    Searching heavens for another earth

    Verder - again. (:


    Searching heavens for another earth

    Update 22.


    Searching heavens for another earth

    Hoofdstuk 24!


    Searching heavens for another earth