• Dit las ik net op 538 en ik moest er wel om lachen. :'D
    Lijkt me overigens erg vet ook, al zou ik wel laarzen aantrekken. Ik heb één keer de privilege gehad om bij een waterval te komen (in Nieuw Zeeland) en dat water is ijs- en ijskoud. x.x

    "Wil je je chick nu echt een keer goed verrassen? Ga naar Villa Escudero! Oké, je moet dan ook nog even een ticket kopen naar de Filipijnen, maarrrrr dan heb je ook wat! In dit restaurant kan je namelijk dineren in een waterval. Je eet dus terwijl een waterval bijna op je tafel valt. Het water stroomt naar binnen en baant zich een weg naar de rivier. Je krijgt dus wel natte voeten, maar seks is ’s avonds gegarandeerd! Want welke vrouw vindt dit nu niet prachtig!

    Fotocredit: hln.be"


    Til hug og blod.

    Awesome.
    En die uitleg... hahahahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha!
    Serieus té grappig! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gegarandeerd seks? En wat als dat nou niet gebeurt, krijgen de jongens/mannen dan de kosten van het eten terug?


    Physics is awesome

    Dat wordt een laaaaang voorspel, met alle waterdichte kleding die ik dan zou aantrekken, haha.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    Dat wordt een laaaaang voorspel, met alle waterdichte kleding die ik dan zou aantrekken, haha.


    Als ik met Val ben en ik sta op springen, maakt het niet uit wat hij draagt. Geef me een minuut en alles wat in de weg zit is uit en/of verdwenen. :'D


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Als ik met Val ben en ik sta op springen, maakt het niet uit wat hij draagt. Geef me een minuut en alles wat in de weg zit is uit en/of verdwenen. :'D


    Uhm, iets teveel info, ben ik bang. (voor mij in ieder geval wel, nu gaat mijn "dirty mind" weer werken)


    Physics is awesome

    Kamelot schreef:
    Dat wordt een laaaaang voorspel, met alle waterdichte kleding die ik dan zou aantrekken, haha.


    ^
    This. Or brute force. No I'm not implying rape.
    Waar op de Filippijnen? Als het op Luzon is, is er nog kans dat ik er ooit es een bezoekje ga brengen 8].


    No growth of the heart is ever a waste

    Kamelot schreef:
    Dat wordt een laaaaang voorspel, met alle waterdichte kleding die ik dan zou aantrekken, haha.


    None but ourselves can free our minds.

    Occhi schreef:
    (...)

    Uhm, iets teveel info, ben ik bang. (voor mij in ieder geval wel, nu gaat mijn "dirty mind" weer werken)

    Ze heeft zweepjes in haar kamer, no problem bro ^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Occhi schreef:
    (...)

    Uhm, iets teveel info, ben ik bang. (voor mij in ieder geval wel, nu gaat mijn "dirty mind" weer werken)


    Kleingheidjes houd je altijd. ;]
    En dat is niet teveel info. Ik heb er helemaal geen details in verwerkt.
    Kan ik wel doen hoor, but I'm afraid your head will explode if this already shames you. :')

    En LOL, heel toepasselijk draait 538 nu een liedje waarin een vent zingt 'Where did that pussy, that pussy, that pussy goooo?' :'D
    And he misses that pussy too. Mm. But he does miss the girl.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:29 ]


    Til hug og blod.

    Ivan schreef:
    (...)
    Ze heeft zweepjes in haar kamer, no problem bro ^^.


    En ik krijg je nog wel een keer op alle vier om te laten zien hoe goed ik met die zweepjes om kan gaan. -wbw-


    Til hug og blod.

    Het ziet er alleen niet echt romantisch uit door die lange tafels :(


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Gondor schreef:
    (...)

    En ik krijg je nog wel een keer op alle vier om te laten zien hoe goed ik met die zweepjes om kan gaan. -wbw-

    Die dingen zien er pijnlijk uit :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Die dingen zien er pijnlijk uit :'D


    Zijn ze gelukkig ook. Vooral als je ze op de juiste manieren weet te gebruiken.
    Ik kan een je met een heel klein tikje heel erg kietelen. Of heel hard laten jammeren/huilen. ^^


    Til hug og blod.

    Oke dat wil ik best eens doen.
    En het gesprek hierboven wil ik niet lezen.


    Food.