• Dit las ik net op 538 en ik moest er wel om lachen. :'D
    Lijkt me overigens erg vet ook, al zou ik wel laarzen aantrekken. Ik heb één keer de privilege gehad om bij een waterval te komen (in Nieuw Zeeland) en dat water is ijs- en ijskoud. x.x

    "Wil je je chick nu echt een keer goed verrassen? Ga naar Villa Escudero! Oké, je moet dan ook nog even een ticket kopen naar de Filipijnen, maarrrrr dan heb je ook wat! In dit restaurant kan je namelijk dineren in een waterval. Je eet dus terwijl een waterval bijna op je tafel valt. Het water stroomt naar binnen en baant zich een weg naar de rivier. Je krijgt dus wel natte voeten, maar seks is ’s avonds gegarandeerd! Want welke vrouw vindt dit nu niet prachtig!

    Fotocredit: hln.be"


    Til hug og blod.

    madeupyou schreef:

    Ontopic blijven alsjeblieft! Dat heeft er niets mee te maken!=)



    Maar 'k zou het toch niet graag doen hoor, volgens mij maakt dat trouwens veel te veel lawaai en kan je niet gezellig praten.


    Valt best mee. Ik heb met Val in een waterval gestaan (kon er alleen niet induiken omdat het té koud was - En geloof me, ik kan echt goed tegen koud water!) en je kan best makkelijk gesprekken voeren. Plus je went er in no time aan en dan is het een achtergrondgeluid, bijna muziek. :3
    Alleen zoals ik al zei, het is ijs- en ijskoud ... Dus ik zou wel je regenlaarzen aantrekken als je daar gaat zitten of op een hele warme dag gaan. :')


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Weetje, als Dominatrix of als Dominator kun je ook een papier halen, waarmee je officieel gerekend wordt tot Dom(me). Daarin krijg je zelf ook klappen van jouw Meester of Meesteres, als je haar slaven of slavinnen verkeerd behandeld. Misschien krijg jij maar één klap op de 100 die zij krijgen, maar het is wel bedoelt om te leren wat je iemand aandoet en wanneer het goed of fout is.

    Als je er van houd om iemand pijn te doen, moet je er dus ook tegen kunnen en er iets in zien en niet al te bang zijn om zelf ook iets op te lopen.


    Ik hou niet van pijn.

    On topic: Lijkt me wel romantisch maar je verstaat waarschijnlijk niet en je moet eerst naar de Filipijnen.


    Physics is awesome

    Awesome!


    Life is full of fake people