• Dit las ik net op 538 en ik moest er wel om lachen. :'D
    Lijkt me overigens erg vet ook, al zou ik wel laarzen aantrekken. Ik heb één keer de privilege gehad om bij een waterval te komen (in Nieuw Zeeland) en dat water is ijs- en ijskoud. x.x

    "Wil je je chick nu echt een keer goed verrassen? Ga naar Villa Escudero! Oké, je moet dan ook nog even een ticket kopen naar de Filipijnen, maarrrrr dan heb je ook wat! In dit restaurant kan je namelijk dineren in een waterval. Je eet dus terwijl een waterval bijna op je tafel valt. Het water stroomt naar binnen en baant zich een weg naar de rivier. Je krijgt dus wel natte voeten, maar seks is ’s avonds gegarandeerd! Want welke vrouw vindt dit nu niet prachtig!

    Fotocredit: hln.be"


    Til hug og blod.

    Yuliette schreef:
    Het ziet er alleen niet echt romantisch uit door die lange tafels :(


    De setting is er, de rest ligt aan iemands eigen creativiteit of blik erop.
    Ik kan aan een kartonnen box net zo romantisch eten als in een 5 sterren restaurant. :')
    Dit ziet er heel lieflijk uit naar mijn idee.


    Til hug og blod.

    Mijn vriend krijgt ook seks als hij me gewoon naar de mac neemt. Maar goed misschien ben ik te makkelijk. :Y)


    -

    Genius schreef:
    Mijn vriend krijgt ook seks als hij me gewoon naar de mac neemt. Maar goed misschien ben ik te makkelijk. :Y)


    Oh Val ook hoor. Alleen meestal sushi dan i.p.v de mac, omdat hij niet graag naar fastfood tenten gaat. Gezondheidsfreak enzo. :Y)
    Val krijgt sowieso seks, zelfs als ik meestal z'n eten maak. Daarvoor heb je dan ook een serieuze relatie. Net als jij en Pim. :Y)
    Zou je nou voor een glaasje Tequila mee de steeg in duiken zoals ik een aantal jaar terug mee heb gemaakt met mijn toenmalige 'beste vriendin', terwijl je thuis een vent en kind hebt, is het een heel ander verhaal. :'D
    (God dat wijf was een slet zeg. Echt verschrikkelijk. En dat zeg ik echt niet snel. :'))

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:41 ]


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Oh Val ook hoor. Alleen meestal sushi dan i.p.v de mac, omdat hij niet graag naar fastfood tenten gaat. Gezondheidsfreak enzo. :Y)
    Val krijgt sowieso seks, zelfs als ik meestal z'n eten maak. Daarvoor heb je dan ook een serieuze relatie. Net als jij en Pim. :Y)
    Zou je nou voor een glaasje Tequila mee de steeg in duiken zoals ik een aantal jaar terug mee heb gemaakt met mijn toenmalige 'beste vriendin', terwijl je thuis een vent en kind hebt, is het een heel ander verhaal. :'D
    (God dat wijf was een slet zeg. Echt verschrikkelijk. En dat zeg ik echt niet snel. :'))

    Nou nee :'D Ik ga nooit mee met jongens die ik niet ken.


    -

    Ivan schreef:
    (...)
    Ze heeft zweepjes in haar kamer, no problem bro ^^.


    Het woord bro zou ik alleen gebruiken voor jongens en ik ben een meisje dus ik ben niet erg blij dat je me bro noemt. En het is heel erg leuk voor haar dat ze zweepjes in haar kamer heeft.


    Physics is awesome

    Aragog schreef:
    Awesome.
    En die uitleg... hahahahaha.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Aragog schreef:
    Awesome.
    En die uitleg... hahahahaha.


    Tell me about it, stud.

    Dat lijkt me vet : D


    You are beautiful, you are love.

    Occhi schreef:
    (...)

    Het woord bro zou ik alleen gebruiken voor jongens en ik ben een meisje dus ik ben niet erg blij dat je me bro noemt. En het is heel erg leuk voor haar dat ze zweepjes in haar kamer heeft.


    Je hoeft het heus niet als een belediging op te vatten hoor. Relax. :')


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Je hoeft het heus niet als een belediging op te vatten hoor. Relax. :')


    Ik ben gewoon niet gewend dat iemand me "bro" noemt. En de details zou ik wel aan kunnen maar dan moet mijn dirty mind over uren maken.:)


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon niet gewend dat iemand me "bro" noemt. En de details zou ik wel aan kunnen maar dan moet mijn dirty mind over uren maken.:)


    Sam is wel de laatste die dat op een gemene manier zou bedoelen. :')
    En who cares? Het is goed voor je hersenen om overuren te maken op zijn tijd.


    Dus ... Waar zal ik als eerste mee in details treden? Mijn leven met Val of mijn leven als Dominatrix? -wbw-


    Til hug og blod.

    dat lijkt me super nice :'D
    Hoop dat er wel goed te eten is dan haha


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gondor schreef:
    (...)

    Sam is wel de laatste die dat op een gemene manier zou bedoelen. :')
    En who cares? Het is goed voor je hersenen om overuren te maken op zijn tijd.


    Dus ... Waar zal ik als eerste mee in details treden? Mijn leven met Val of mijn leven als Dominatrix? -wbw-


    Dat laatste aangezien ik nogal dominant ben en waarschijnlijk nog wel iets van je kan leren.

    En ja, soms is het wel goed om mijn hersenen langer aan het werk te zetten maar ja, sommige mensen kunnen het verkeerd op vatten, dacht ik zo dus.


    Physics is awesome

    Ik zou dat best wel willen haha.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Cadenza schreef:
    dat lijkt me super nice :'D
    Hoop dat er wel goed te eten is dan haha


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.