• Dit las ik net op 538 en ik moest er wel om lachen. :'D
    Lijkt me overigens erg vet ook, al zou ik wel laarzen aantrekken. Ik heb één keer de privilege gehad om bij een waterval te komen (in Nieuw Zeeland) en dat water is ijs- en ijskoud. x.x

    "Wil je je chick nu echt een keer goed verrassen? Ga naar Villa Escudero! Oké, je moet dan ook nog even een ticket kopen naar de Filipijnen, maarrrrr dan heb je ook wat! In dit restaurant kan je namelijk dineren in een waterval. Je eet dus terwijl een waterval bijna op je tafel valt. Het water stroomt naar binnen en baant zich een weg naar de rivier. Je krijgt dus wel natte voeten, maar seks is ’s avonds gegarandeerd! Want welke vrouw vindt dit nu niet prachtig!

    Fotocredit: hln.be"


    Til hug og blod.

    Cadenza schreef:
    dat lijkt me super nice :'D
    Hoop dat er wel goed te eten is dan haha


    Ik ook. *-*
    Op dit moment heb ik trek in garnalen of een lekker stukje kip in ... forgot the name sauce, met gebakken aardappels of rijst. :')


    Til hug og blod.

    Occhi schreef:
    (...)

    Dat laatste aangezien ik nogal dominant ben en waarschijnlijk nog wel iets van je kan leren.

    En ja, soms is het wel goed om mijn hersenen langer aan het werk te zetten maar ja, sommige mensen kunnen het verkeerd op vatten, dacht ik zo dus.


    Mm, vanaf mijn Dominante kant zou ik het niet heel erg opmerken bij jou zo. Maar misschien wel face to face. :')
    Ik laat het niet snel merken, maar er zijn een paar mensen die zeker kunnen bevestigen hoe erg het bij mij is. (:
    En wat kan jou het schelen hoe anderen het opvatten? Natuurlijk is het logisch dat je je gedraagt, maar als je aan iedereen moet gaan denken wordt het een eindeloos drama. :')

    En ik zou je van alles kunnen leren, in principe. Van vernedering en discipline training tot puur sadistische en heftige pijn spellen met touwen of andere speeltjes en alles ertussenin.


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Mm, vanaf mijn Dominante kant zou ik het niet heel erg opmerken bij jou zo. Maar misschien wel face to face. :')
    Ik laat het niet snel merken, maar er zijn een paar mensen die zeker kunnen bevestigen hoe erg het bij mij is. (:
    En wat kan jou het schelen hoe anderen het opvatten? Natuurlijk is het logisch dat je je gedraagt, maar als je aan iedereen moet gaan denken wordt het een eindeloos drama. :')

    En ik zou je van alles kunnen leren, in principe. Van vernedering en discipline training tot puur sadistische en heftige pijn spellen met touwen of andere speeltjes en alles ertussenin.


    Nou ja, zit wel in de familie. Vrouwen zijn de baas in mijn vaders familie dus ik heb het niet van vreemden. En inderdaad je zou het niet snel merken aan me ook niet face tot face maar in een relatie zou ik toch wel meer neiging er toe hebben.

    En als je over je vriend zou gaan vertellen zou ik me echt weer for ever alone voelen dus.

    Jij bent echt gevaarlijk, ik zou zoiets alleen doen als degene waarmee ik die spelletjes zou doen ermee in zou stemmen tenzij echt slechte dingen heeft gedaan, waarschijnlijk.


    Physics is awesome

    Gondor schreef:
    En ik zou je van alles kunnen leren, in principe. Van vernedering en discipline training tot puur sadistische en heftige pijn spellen met touwen of andere speeltjes en alles ertussenin.

    Hehehe, ik mag jou wel.

    Let maar niet op mij


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, lijkt me gezellig (:


    Life is all about having a good time.

    Aragog schreef:
    (...)
    Hehehe, ik mag jou wel.

    Let maar niet op mij


    Ik mag d'r ook wel maar jou ken ik nog niet zo goed. *gaat op je profiel kijken*


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Nou ja, zit wel in de familie. Vrouwen zijn de baas in mijn vaders familie dus ik heb het niet van vreemden. En inderdaad je zou het niet snel merken aan me ook niet face tot face maar in een relatie zou ik toch wel meer neiging er toe hebben.

    En als je over je vriend zou gaan vertellen zou ik me echt weer for ever alone voelen dus.

    Jij bent echt gevaarlijk, ik zou zoiets alleen doen als degene waarmee ik die spelletjes zou doen ermee in zou stemmen tenzij echt slechte dingen heeft gedaan, waarschijnlijk.


    Ik doe het ook alleen als er in toegestemd wordt hoor. Een Dom(me) die iemand breekt of misbruikt zonder dat een sub of slaaf/slavin in heeft gestemd, is een hele slechte. Er moeten altijd afspraken zijn en gecommuniceerd worden. Alles in BDSM relaties draait om communicatie en vertrouwen.

    En de baas zijn in een relatie kan heel anders zijn dan de baas/eigenaar zijn van een persoon. Zowel tijdelijk als in 24/7 TPE. Je draagt iemand niet simpelweg iets op voor de lol (niet alleen maar of altijd) ... Je doet het omdat zij het (ook) willen en uit willen voeren wat jij wilt en verwacht.

    Er zit heel veel verschil in het beeld wat de gemiddelde persoon van Q over BDSM heeft en echte BDSM relaties. Dit heb ik al heel vaak opgemerkt, ook toen ik zelf de verhalen begon erover, voor het een hype werd.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 14:04 ]


    Til hug og blod.

    Aragog schreef:
    (...)
    Hehehe, ik mag jou wel.

    Let maar niet op mij


    Lol, thanks. (:


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Ik doe het ook alleen als er in toegestemd wordt hoor. Een Dom(me) die iemand breekt of misbruikt zonder dat een sub of slaaf/slavin in heeft gestemd, is een hele slechte. Er moeten altijd afspraken zijn en gecommuniceerd worden. Alles in BDSM relaties draait om communicatie en vertrouwen.

    En de baas zijn in een relatie kan heel anders zijn dan de baas/eigenaar zijn van een persoon. Zowel tijdelijk als in 24/7 TPE. Je draagt iemand niet simpelweg iets op voor de lol (niet alleen maar of altijd) ... Je doet het omdat zij het (ook) willen en uit willen voeren wat jij wilt en verwacht.

    Er zit heel veel verschil in het beeld wat de gemiddelde persoon van Q over BDSM heeft en echte BDSM relaties. Dit heb ik al heel vaak opgemerkt, ook toen ik zelf de verhalen begon erover, voor het een hype werd.


    Ik weet er genoeg vanaf om te weten dat ik niet hetzelfde beeld van BDSM heb als een gemiddeld van Q en zoals sommige mensen op mijn oude school. Een begon over naalden in iemand prikken dus toen heb ik haar wel vreemd zitten aan kijken.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik weet er genoeg vanaf om te weten dat ik niet hetzelfde beeld van BDSM heb als een gemiddeld van Q en zoals sommige mensen op mijn oude school. Een begon over naalden in iemand prikken dus toen heb ik haar wel vreemd zitten aan kijken.


    Oh, maar dat kan ook hoor. Ligt er maar net aan wat iemand leuk vind om te doen of te ondergaan. Het ligt er ook aan hoe hardcore een relatie wel of niet is, in hoe ver mensen willen/kunnen/zullen gaan.

    Maar met naalden is helemaal niet zo vreemd. Dan heb je gewoon needle play (of als het verder gaat blood play).

    Klein voorbeeldje:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 14:19 ]


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    Oh, maar dat kan ook hoor. Ligt er maar net aan wat iemand leuk vind om te doen of te ondergaan. Het ligt er ook aan hoe hardcore een relatie wel of niet is, in hoe ver mensen willen/kunnen/zullen gaan.

    Maar met naalden is helemaal niet zo vreemd. Dan heb je gewoon needle play (of als het verder gaat blood play).

    Klein voorbeeldje:



    Dat ziet er pijnlijk uit.:| Nou, weet ik zeker dat ik nooit de onderdanige in ee relatie zal worden.


    Physics is awesome

    ooo ik zit hier in het hotel te lachen hahaha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Occhi schreef:
    (...)

    Dat ziet er pijnlijk uit.:| Nou, weet ik zeker dat ik nooit de onderdanige in ee relatie zal worden.


    Weetje, als Dominatrix of als Dominator kun je ook een papier halen, waarmee je officieel gerekend wordt tot Dom(me). Daarin krijg je zelf ook klappen van jouw Meester of Meesteres, als je haar slaven of slavinnen verkeerd behandeld. Misschien krijg jij maar één klap op de 100 die zij krijgen, maar het is wel bedoelt om te leren wat je iemand aandoet en wanneer het goed of fout is.

    Als je er van houd om iemand pijn te doen, moet je er dus ook tegen kunnen en er iets in zien en niet al te bang zijn om zelf ook iets op te lopen.


    Til hug og blod.


    Ontopic blijven alsjeblieft! Dat heeft er niets mee te maken!=)



    Maar 'k zou het toch niet graag doen hoor, volgens mij maakt dat trouwens veel te veel lawaai en kan je niet gezellig praten.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:00 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    Haha, die uitleg :'D.
    Maar 'k zou het toch niet graag doen hoor, volgens mij maakt dat trouwens veel te veel lawaai en kan je niet gezellig praten.

    *Dacht dat je het over de uitleg van Gondor had*
    Hahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''