• Ik heb vakantie, dus meer vrije tijd en heb een programma op mijn laptop gevonden waar ik redelijk snel mee covers kan maken. Of je ze mooi vind laat ik aan jou over, haha! :)

    Vul dit even in als je wilt dat ik voor jou een cover maak!:
    Tekst op cover (zoals titel, extra tekst, username):
    Plaatjes:
    Achtergrond (hoeft niet, mag wel):
    Lettertype: Kun je hier zelf zoeken.
    Kleur(en) van lettertype(s):
    Sfeer van plaatje/beschrijving verhaal:

    Het kan zijn dat ik soms uit mezelf andere plaatjes zoek, omdat die dan beter/makkelijker zijn om te photoshoppen.

    Wachtlijst:
    - Benedict
    - Scandal
    - Knife
    - Swagnipp
    - Kaboeki
    - ...

    Gemaakt:
    - Erotichearts
    - Angelite
    - Kingbridge
    - Kingbridge
    - Knife
    - LeonieLorena
    - Benedict

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 22:59 ]

    Voor Benedict:



    Als je iets aangepast wil hebben zeg het! Want ik heb liever dat je er echt tevreden mee bent dan dat je denkt 'laat maar zitten' :) Sorry dat het zolang duurde trouwens, moest veel werken!

    Voor een grotere versie op het plaatje klikken.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 21:24 ]

    Bookmark schreef:
    Voor Benedict:



    Als je iets aangepast wil hebben zeg het! Want ik heb liever dat je er echt tevreden mee bent dan dat je denkt 'laat maar zitten' :) Sorry dat het zolang duurde trouwens, moest veel werken!

    Voor een grotere versie op het plaatje klikken.

    Zou je de letters misschien duidelijker kunnen maken? En Sleutelbloem in een hoekje zetten? Wel zelfde lettertype houden graag en het paard ook iets duidelijker, het is voor een paardensite


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tell me what you think? :)





    Voor grotere versies moet je klikken.

    Bookmark schreef:
    Tell me what you think? :)





    Voor grotere versies moet je klikken.

    Ja, die vind ik heel mooi, dankjewel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Benedict schreef:
    (...)
    Ja, die vind ik heel mooi, dankjewel


    Graag gedaan! ;)

    Bookmark schreef:
    (...)

    Graag gedaan! ;)

    Ik ga de bovenste gebruiken, want die heeft net iets meer dan geheimzinnige tintje waar ik echt dol op ben. En Savants zijn nou eenmaal mensen met een geheimzinnig tintje.
    Ik vind hem echt vet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Owh, Swagnipp is trouwens Panday nu. Dat moet dus even verandert :)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Voor Scandal:




    Ik weet niet of die meisjes goed zijn? Anders heb ik hem ook nog gewoon met enkel de roos. Als je zelf anders nog een beter plaatje hebt van een meisje in die kleding kun je het altijd doorgeven en dan pas ik hem aan! :)



    Op de plaatjes klikken voor een grotere versie! :)





    De cover wil ik, als het kan, langwerpig hebben en niet al te groot. Niet langwerpig in de breedte maar in de lengte. De meisjes graag op de voorgrond en de jongen ergens in de hoek. Het eiland als achtergrond. Ik zou graag met krullerige letters 'love is weird' erop willen.
    De jongen mag je desnoods weglaten als het de cover niet veel mooier maakt.


    26 - 02 - '16

    Bookmark schreef:
    Voor Scandal:




    Ik weet niet of die meisjes goed zijn? Anders heb ik hem ook nog gewoon met enkel de roos. Als je zelf anders nog een beter plaatje hebt van een meisje in die kleding kun je het altijd doorgeven en dan pas ik hem aan! :)



    Op de plaatjes klikken voor een grotere versie! :)

    Bedankt!
    De eerste 2 zijn mijn zin niet helemaal. Maar de 3e is wel goed. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sorry heb bij iemand anders een aanvraag gezet, mits ik de cover vrij dringend nodig had.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 10:55 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Tekst: Up
    Plaatjes: Kun je plz zelf zoeken? Muzikale achtergrond, One Direction&2 meisjes met bruin stijl haar, 1 met bruine krullen, 1 met zwart stijl haar en 1 met blond stijl haar.
    Achtergrond: Zie hierboven.
    Lettertype: Dik en sierlijk

    Thanks!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."