• Kijk wat ik net terugvond. Het oude logo van Quizlet en hoe de site eruit zag zonder forum, stories, fotoboek etc. Ik weet nog dat iedereen boos was op Rutger toen er zoveel veranderingen kwamen, maar eigenlijk heeft hij Quizlet echt wel mooier en beter gemaakt, maar toch vind ik dit een beetje nostalgisch, want dat was echt een toffe tijd op Quizlet en dat zal een tijd zijn die ik altijd zal onthouden.

    Wie wordt hier ook een beetje nostalgisch van?



    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    whehehe, good ol' days:Y)

    Strider schreef:
    Helaas had ik Q toen nog niet ontdekt. :c


    Of toch wel, maar toen was het maar even.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben lid sinds 2009, maar ik weet het niet meer.
    Misschien omdat ik toen een jaar niet meer actief ben geweest en toen sowieso nog 8 was. :')

    Ik weet nog wel dat er toen een Tokio Hotel hype was.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:37 ]

    Ik herinner me dat echt niet meer.


    Life is all about having a good time.

    Die was veel mooier..

    Jammer genoeg was ik er toen nog niet. Al had ik dat heel graag gewild. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Aaah, zo lekker oud! (:


    Let the Night embrace you

    Ik kan me dat echt niet meer voorstellen joh ._.


    -

    Strider schreef:
    Helaas had ik Q toen nog niet ontdekt. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Omg de nostalgie. Nu met die screenshot zie ik het inderdaad weer helemaal voor me ;o;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat weet ik nog wel!
    Ik moest echt wennen dat alles aan de linker kant zat haha.
    Mja het is inderdaad wel veel mooier geworden, alleen vond ik de oude quizlet veel knusser haha.


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    Dat weet ik nog wel!
    Ik moest echt wennen dat alles aan de linker kant zat haha.
    Mja het is inderdaad wel veel mooier geworden, alleen vond ik de oude quizlet veel knusser haha.
    Echt hea.
    Eigenlijk is het wel waar als de mensen zeggend dat de users vroeger vriendelijkere waren, want toen was er geen forum en hield bijna iedereen zijn mening voor zichzelf, want het enigste dat de mensen deden was reacties plaatsen en met vrienden praten in je gastenboek. Hah.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan me het echt niet meer herinneren.


    Take risks and conquer your fears.

    Strider schreef:
    Helaas had ik Q toen nog niet ontdekt. :c


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Meteor schreef:
    (...)Echt hea.
    Eigenlijk is het wel waar als de mensen zeggend dat de users vroeger vriendelijkere waren, want toen was er geen forum en hield bijna iedereen zijn mening voor zichzelf, want het enigste dat de mensen deden was reacties plaatsen en met vrienden praten in je gastenboek. Hah.

    Haha inderdaad! en het was echt alleen maar Tokio Hotel, en af en toe Jonas Brothers haha.
    goeie ouwe tijd.


    Life is a beautiful struggle